2024/03/29

شهر کبک به عنوان بهترین مقصد گردشگری برای سفر به کانادا انتخاب شد

مقصد گردشگری برتر

شهر کبک به عنوان بهترین مقصد گردشگری برای سفر به کانادا انتخاب شد

شهر کبک یک بار دیگر به عنوان برترین مقصد گردشگری مسافران در کانادا شناخته شد. این بار مجله‌ی Travel + Leisure مرکز استان کبک (معروف به la belle province) را به عنوان برترین شهر کانادا برای سفر نامید.

 

این رتبه بندی بر اساس بخش «بهترین جوایز جهان» در این مجله حاصل شده که خوانندگان آن به مقاصد مورد علاقه خود در چندین دسته رای می‌دهند.

 

در سال جاری، خوانندگان مجله‌ی  Travel + Leisure به طور خاص به آثار تاریخی شهر کبک و حس و حال اروپایی آن توجه داشته‌اند. در واقع به نظر می‌رسد که این شهر به دلیل نماهای مستعمراتی فرانسوی خود مشهور شده است. همچنین دیوارهای موجود در اطراف قدیمی‌ترین بخش شهر احتمالا مهم‌ترین ویژگی اروپایی کبک می‌باشند.

 

شباهت شهر کبک به پاریس (حداقل به نظر مردم آمریکای شمالی) هم آن را برای مسافران جذاب‌تر کرده است.

 

خوانندگان مجله‌ی Travel + Leisure همچنین از وفور فستیوال‌ها و فعالیت‌های مختلفی که این شهر را حتی در طول سرمای شدید زمستان نیز به یکی از مقاصد گردشگری تبدیل کرده است، تقدیر نموده‌اند.

 

دیگر شهرها و استان‌هایی که در این لیست قرار دارند شامل تورنتو (در رتبه‌ی ۵)، بریتیش کلمبیا (در رتبه‌ی ۴)، مونترال (در رتبه‌ی ۳) و ونکوور (در رتبه‌ی ۲) می‌باشند.

 

این گزارش حاکی از آن است که جاذبه‌های فرهنگی مونترال، آن را در رتبه‌ی سوم قرار داده است. هر چند که این مجله از تورنتو به عنوان «پایتخت فرهنگی» کانادا نام می‌برد؛ لقبی که بسیاری از مونترالی‌ها بر سر کسب آن رقابت دارند. کسب رتبه‌ی پنجم توسط تورنتو به خاطر راحتی و شهرت بسیاری از هتل‌های آن است.

 

این دومین رتبه بندی در ماه جاری است که یک شهر از استان کبک در آن برگزیده می‌شود. پیش از این نیز مونترال در یک ارزیابی جهانی از مناطق شهری، به عنوان رمانتیک‌ترین شهر آمریکای شمالی انتخاب شد.

 

شهر کبک به خاطر میراث فرهنگی و معماری فرانسوی خود، همواره یکی از شهرهای برجسته در کانادا بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!