2024/04/25

منیتوبا برای متقاضیان مهاجرت دعوتنامه‌های جدید صادر کرد

منیتوبا برای متقاضیان مهاجرت دعوتنامه‌های جدید صادر کرد

برنامه‌ی مهاجرت استانی منیتوبا موسوم به MPNP در جدیدترین پذیرشی که در تاریخ ۲۵ آوریل برگزار کرد دعوتنامه‌های جدیدی را برای متقاضیان منتخب صادر نمود تا آن‌ها بتوانند تقاضای خود را برای اخذ اقامت دائم کانادا ارائه کنند. گفتنی است برنامه مهاجرت استانی منیتوبا به این استان اجازه می‌دهد تا برای رفع نیاز بازار کار خود هر ساله تعداد معینی متقاضی مهاجرت کاری را برای اقامت دائم انتخاب کند.

 

در پذیرش ۲۵ آوریل مجموعا برای ۲۹۹ متقاضی مهاجرت از دسته‌های  Skilled Workers in Manitoba،  International Education و Skilled Workers Overseas صادر شد. در زیر تعداد دعوت‌نامه‌های صادره برای متقاضیان هر مسیر مهاجرتی بیان شده است:‌

 

۲۰۸: Skilled Workers in Manitoba

 ۲۵: International Education Stream

۶۶: Skilled Workers Overseas

 

برنامه‌ی مهاجرت استانی منیتوبا اعلام کرده است که تمام متقاضیانی که از طریق مسیر مهاجرتی Skilled Workers Overseas برای آن‌ها دعوت‌نامه صادر شده مستقیما از طرف اقدام استخدام راهبردی یا Strategic Recruitment Initiative دعوت شده‌اند. این اقدام باعث جذب کارگران ماهر خارجی که اغلب از طرف کارفرمنایان استان منیتوبا پیشنهاد کار دارند می‌شود.

 

متقاضیانی که مایل هستند از طرف برنامه‌ی مهاجرت استانی منیتوبا دعوتنامه دریافت کنند باید ابتدا تمایل خود را با ارائه‌ی Expression of Interest اعلام کنند و در آن، اطلاعات لازم در مورد تحصیلات، سابقه‌ی کار، تسلط بر زبان انگلیسی یا فرانسوی و داشتن قوم و خویش و آشنا در منیتوبا را ارائه نمایند.

 

پروفایل‌های واجد شرایط امتیازبندی می‌شوند و وارد صف انتظار مسیر مهاجرتی خواهند شد. سپس برای متقاضیانی که بالاترین امتیاز را داشته باشند طی پذیرش‌های متوالی توصیه‌نامه جهت تقاضا یا LAA صادر خواهد شد.

 

پایین‌ترین امتیاز در پذیرش ۲۵ آوریل ۵۱۰ برای متقاضیان دسته‌ی Skilled Workers in Manitoba و ۶۳۲ برای متقاضیان دسته‌ی  Skilled Workers Overseas بوده است. مسیر مهاجرتی Skilled Workers in Manitoba به روی تمام کارگران ماهر خارجی یا دانشجویانی که به تازگی در منیتوبا فارغ التحصیل شده‌اند و در حال حاضر در منیتوبا مشغول به کارند و از کارفرمای منیتوبایی پیشنهاد کار دریافت کرده‌اند باز است.

 

برنامه‌ی مهاجرت استانی منیتوبا گفته است که متقاضیان Skilled Workers in Manitoba که اعلام کرده‌اند در یکی از مشاغلی فعالیت دارند که نیاز به اخد مجوز و پروانه دارد و برای کار در منیتوبا کاملا از مجوزهای لازم برخوردار هستند در پذیرش ۲۵ آوریل دعوت شدند.

 

دعوتنامه‌های ۲۵ آوریل مجموع دعوتنامه‌هایی که تا به اینجای سال جاری میلادی توسط برنامه‌ی مهاجرت استانی منیتوبا از طریق این مسیرهای مهاجرتی صادر شده را به رقم ۳۹۱۰ رساند.

error: Content is protected !!