2024/03/28

برنامه انتقال درون شرکتی (ICT)

برنامه ICT

برنامه ICT

برنامه «انتقال درون شرکتی» به اختصار “ICT” نامیده می شود که مخفف “Intra-company transferee” است که زیر مجموعه روند IMP میباشد.
در این برنامه به سه گروه از افرادا اجازه داده میشود تا جهت کار به دفتر جدید شرکت در کانادا منتقل شوند:
در این برنامه به شرکت های بین المللی این اجازه داده میشود تا سه گروه از افراد خود را برای کار و با هدف «ایجاد» یا «توسعه» شعبه (یا زیر مجموعه یا دیگر شرکت های تابعه یا وابسته) در کانادا به این کشور منتقل کنند.
این سه گروه شامل موارد زیر میباشد:
1-مدیران ارشد
2-مدیران اجرایی
3-کارمندان متخصص
افراد واجد شرایط این برنامه به اجازه کار (Work permit) احتیاج دارند و از ارائه ارزیابی تاثیر بازار کار (LMIA) معاف هستند. زیرا از طریق انتقال تخصص سود قابل توجه اقتصادی به کانادا می رسانند.
همچنین باید ثابت کنید که با شرکتی که در خارج از کانادا قرار دارد و هم اکنون قصد دارد شما را به شرکت وابسته خود در کانادا منتقل کند به طور مستقیم و مستمر قرارداد داشته اید. این قرار داد لازم است حداقل یک ساله باشد و طی سه سال گذشته (از تاریخ ارسال درخواست) منعقد شده باشد.
داشتن قصد اقامت در کانادا و پوزیشن کاری مشابه نیز مهم است.
لازم به ذکر است که همانطور که گفته شد اجازه کار در برنامه انتقال درون شرکتی (ICT) یک اجازه کار موقت است. اما واقعیت این است که کار کردن در کانادا از طریق برنامه انتقال درون شرکتی (ICT) می تواند شانس پذیرش متقاضی را در برنامه های اقامت دائم کانادا از جمله تجربه کانادایی و یا اکسپرس انتری افزایش دهد .
مدت زمان دریافت ویزا ی ICT از دو تا هشت هفته میباشد و و مدت اعتبار میزا در مرحله اول حداقل یکسال که تا چند سال میتواند تمدید شود البته بشرط اکتیو بودن شرکت در کانادا.
جهت اطلاعات بیشتر میتوانید ضمن تکمیل کردن فرم ارزیابی با مشاوران ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!