2024/03/29

ویزای کار کانادا 2021(شرایط و هزینه)

ویزای کار کانادا 2021

ویزای کار کانادا 2021(شرایط و هزینه)

ویزای کار کانادا  با توجه به این کشور کانادا جز هفت کشور بزرگ از نظر اقتصاد می باشد و از نظر اقتصاد دارای رشد بسیار خوبی می باشد و به همین موقعیت های پیشرفت و زندگی شغلی بسیار خوبی در این کشور وجود دارد.در این مقاله از ایران مهاجر به بررسی در مورد ویزای کار کانادا 2021(شرایط و هزینه) می پردازیم پس با ایران مهاجر همراه باشید.

هزینه اخذ ویزای کار کانادا

یکی از روش های مهاجرت به کانادا که از هزینه بسیار کمی برخوردار می باشد ، اخذ ویزای کار و اسکیل ورکر می باشد که فرد باتوجه به داشتن شرایطی مانند سن کم ، مدرک تحصیلی و سطح زبان و سابقه کار خود یک امتیاز کسب می کند که در صورت به دست آوردن امتیاز مورد نیاز می تواند ویزای کانادا را کسب کند.

هزینه مهاجرت به کانادا باز هم باتوجه به روشی که برای مهاجرت انتخاب می کنید می تواند متفاوت باشد و برخی از هزینه ها مانند انگشت نگاری ، هزینه سفارت ، آزمایش های مورد نیاز ، صدور ویزا و ترجمه مدارک و… از هزینه های اولیه هستند که باید بپردازیم.

برای دریافت هرگونه مشاوره و کمک برای مهاجرت به کانادا و سایر کشورهای دیگر ایران مهاجر می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

ویزای کار کانادا 2021(شرایط و هزینه)

مهاجرت به کانادا به عنوان پرستار

بازار کار کانادا در ماه مارس با ۳۰۳,۰۰۰ شغل جدید جان گرفت

بهترین شرکت‌های کانادایی برای اشتغال زنان

شرایط گرفتن ویزای کاری کانادا

برای به دست آوردن ویزای کار در کانادا شرایطی وجود دارد که البته باتوجه به نوع مهاجرت شما فرق می کند اما به صورت معمول داشتن این شرایط لازم می باشد.

  • سالم بودن: دارا بودن سلامت جسمی
  • داشتن پاسپورت با اعتبار
  • داشتن مقدار اولیه سرمایه و تمکن مالی
  • داشتن یکی از مدرک های زبان انگلیسی یا فرانسه
  • نداشتن هیچ گونه سوء پیشینه کیفری
  • داشتن سن مناسب بین 18 تا 35 سال
  • برای گرفتن ویزای کاری سابقه کاری شما بسیار مهم است.

انواع ویزای کاری در کانادا

برای اخذ ویزای کار کانادا روش های مختلفی وجود دارد که در ادامه به بررسی هر یک از آن ها خواهیم پرداخت تا به شما برای انتخاب بهترین روش دریافت ویزای کار در کانادا کمک کند.

اخذ ویزای اسکیل ورکر کشور کانادا

روش گرفتن ویزای کاری در کانادا از طریق اسکیل ورکر به این معنا می باشد که در صورت به دست آوردن امتیاز مناسب در برنامه اسکیل ورکر که بر اساس شرایطی مثل ، سن ، مدرک تحصیلی ، زبان انگلیسی امتیاز به دست می آورید و رتبه بندی می شوید و در صورت داشتن رتبه مناسب می توانید ویزای اقامت دائم را به دست آورید. البته روش های دیگر اخذ ویزای کار در کانادا اقامت موقت را به شما می دهد.

کار در کانادا

ویزای کاری جاب آفر کشور کانادا

برای گرفتن ویزای جاب آفر لازم است که یک کارفرما در داخل کشور کانادا به شما پیشنهاد کار دهد تا شما بتوانید از این روش برای مهاجرت و اخذ ویزای کانادا اقدام کنید.

شغل مورد نظر شما می بایست باید هیچ گونه نیروی کار متخصصی برای آن در کانادا در حال حاضر وجود نداشته باشد و کارفرما باید این موضوع را ثابت و تایید نماید.

شرایط ویزای جاب آفر

  • شغل شما دارای کد lmia باشد.
  • داشتن شرایط عمومی و اختصاصی برای گرفتن ویزا
  • داشتن تجربه کاری متناسب با شغل تان
  • تسلط داشتن به زبان انگلیسی یا زبان فرانسه
  • دریافت یشنهاد شغلی از کارفرما
  • متناسب بودن تحصیلات با شغل موردنظرتان

چرا موسسه ایران مهاجر؟

موسسه ایران مهاجراز بزرگترین موسسات مشاوره به حساب می آید که از یک سیستم مشاوره ای نوین استفاده می کند. با مراجعه به این موسسه می توانید از تخصص و تجربه وکلا در زمینه مهاجرت بهره مند شوید. متخصصین ما می توانند رزومه مهاجرتی شما را بررسی کنند و در صورت بهبود این کار را انجام دهند و در زمینه های مختلف مهاجرت به شما مشاوره دهند و به سوالاتی که شما برای مهاجرت کردن دارید پاسخ دهند. تیم متخصص ایران مهاجر تمام مراحل مهاجرتی شما را اعم از ترجمه مدارک، رزرو هتل، اخذ بلیط رفت و برگشت، ، اجاره خانه و ماشین و … برای شما انجام می دهند.

سایت ایران مهاجر با داشتن مشاوران مجرب و حرفه ای در زمینه مهاجرت کاری ، مهاجرت تحصیلی و … با تلاش فروان سعی در مشاوره تخصص در امور مهاجرت به شما عزیزان می باشد.

ایران مهاجر با بیش از 5 سال سابقه ارائه دهنده خدمات به بسیاری از افراد بوده است و از این طریق، افراد زیادی توانسته اند در زمینه های مختلف برای مهاجرت ازتوصیه های آن ها استفاده کنند و موفق شوند.

مشاوران ما به صورت حضوری و تلفنی، در کنار شما هستند تا بتوانید با صرف کمترین زمان و هزینه، به اطلاعات دقیق و پاسخ سوالاتتان دست پیدا کنید.

امیدواریم که این مقاله از ایران مهاجر برای شما همراهان همیشگی مفید واقع گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!