2024/04/25

استان پرینس ادوارد آیلند جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری خود را برگزار کرد

استان پرنس ادوارد آیلند

استان پرینس ادوارد آیلند جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری خود را برگزار کرد

جدیدترین خبرهای اکسپرس انتری حاکی از اینند که استان ساسکاچوان در ۲۰ ژوئن پذیرش های اکسپرس انتری، Labour Impact و Business Impact را برگزار کرد و برای ۱۱۳ متقاضی دعوتنامه صادر کرد. استان پرینس ادوارد آیلند که به اختصار PEI نوشته می‌شود برای جذب متقاضیان مهاجرت که برای برطرف کردن نیازهای بازار کار این استان واجد شرایط هستند پذیرش‌های ماهانه برگزار می‌کند.

 

متقاضیانی که از طریق دسته‌های مهاجرتی اکسپرس انتری و  Labour Impact دعوتنامه دریافت می‌کنند می‌توانند برای انتخاب شدن از طرف استان تقاضای خود را جهت اخذ کسب اقامت دائم کانادا ارائه کنند. اکثر دعوتنامه‌های صادره در ۲۰ ژوئن – یعنی ۱۰۶ عدد – به متقاضیان این دو دسته‌ی مهاجرتی رسید.

 

مسیر مهاجرتی اکسپرس انتری استان پرینس ادوارد آیلند با سیستم اکسپرس انتری فدرال مرتبط است؛ سیستم اکسپرس انتری فدرال منبع اصلی جذب نیروی کار خارجی کانادا است. آن دسته از متقاضیان اکسپرس انتری که از طرف استان انتخاب شوند ۶۰۰ امتیاز در سیستم جامع رتبه‌بندی دریافت می‌کنند و بدین ترتیب در پذیرش بعدی حتما برای آن‌ها دعوتنامه جهت تقاضا برای اقامت دائم کانادا صادر خواهد شد.

 

متقاضیانی که علاقه‌مند هستند از طریق یکی از این سه دسته‌ی مهاجرتی به پرینس ادوارد آیلند مهاجرت کنند در نخستین گام باید ابراز تمایل یا Expression of Interest یا به اختصار EOI خود در برنامه مهاجرت استانی پرینس ادوارد آیلند را ثبت کنند. بر اساس عواملی نظیر تحصیلات، سابقه کار، تسلط بر زبان‌های انگلیسی یا فرانسه و سایر عوامل به ابراز تمایل یا EOI متقاضیان از ۱۰۰ امتیاز نمره داده می‌شود و از متقاضیانی که بالاترین امتیاز را دارند طی پذیرش‌های ماهانه برای تقاضا جهت انتخاب شدن از طرف استان دعوت به عمل می‌آید.

 

صدور دعوتنامه از طرف استان و از طریق مسیر مهاجرتی Business Impact:  ویزای کار

مجموعا هفت دعوتنامه هم برای متقاضیان مسیر مهاجرتی Business Impact:  ویزای کار صادر شد. این مسیر مهاجرتی مناسب کارآفرینانی است که مالک کسب و کار هستند و یا سابقه مدیریت کسب و کار دارند و مایلند در استان پرینس ادوارد آیلند کسب و کار راه اندازی کرده و یا کسب و کار اداره کنند.

 

متقاضیانی که از طریق این دسته دعوت شده‌اند می‌توانند تقاضای تایید پروپوزال پیشنهادی کسب و کار خود را ارائه کنند. مسیر مهاجرتی ویزای کار یا Work Permit Stream نیز در بر مبنای ابراز تمایل یا EOI فعالیت می‌کند و پایین‌ترین امتیاز در پذیرش ۲۱ مارس ۱۱۲ بوده است.

 

برنامه مهاجرت استانی پرینس ادوارد آیلند یکی از فعال ترین پذیرش‌ها در کانادا است و در سال ۲۰۱۸ به افزایش ۱٫۸ درصدی در رشد جمعیت این استان کمک کرده است؛ گفتنی است از این لحاظ، انتاریو در رتبه‌ی دوم قرار دارد.

error: Content is protected !!