2024/04/24

پناهندگی در کانادا با ویزای توریستی

پناهندگی در کانادا

پناهندگی در کانادا با ویزای توریستی

پناهندگی در کانادا با ویزای توریستی  به گونه ای می باشد که شخصی که دارای سابقه توریستی می باشد ، ویزای توریستی کانادا را دریافت می کند و مانند سایر مسافرت های خود به کشور کانادا می آید و سپس درخواست پناهندگی خود را به اداره مهاجرت صادر می کند این نوع پناهندگی یک روش پناهندگی می باشد که اخیرا مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. در این مقاله از ایران مهاجر قصد داریم به بررسی پناهندگی در کانادا با ویزای توریستی بپردازیم پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

ویزای توریستی به چه صورت می باشد؟

ویزا مدرکی می باشد که از طرف نمایندگان دولتی آن کشور برای درخواست کنندگان صادر می شود و پس از تایید صلاحیت و بررسی شرایط شخص به صورت ی برچسب در پاسپورت آن ها زده می شود.

هدف از این نوع ویزا سفر می باشد و شخص دارنده این ویزا می تواند تا زمان تعیین شده در این کشور اقامت داشته باشد تا زمانی که مدت زمان ویزای آن شخص منقضی شود.البته ویزاهای مختلفی از جمله ویزای کاری ، تحصیلی ، درمانی و… وجود دارند اما مهم ترین آن ها ویزای توریستی است که برای گردشگری و بازدید از آن کشور صادر می شود.

درخواست پناهندگی کانادا با ویزای توریستی

کانادا یکی از مهاجرپذیر ترین کشورهای دنیا می باشد که سالانه تعداد زیادی مهاجر را می پذیرد و راه های مختلفی برای مهاجرت به این کشور وجود دارد مانند مهاجرت کاری ، تحصیلی ، سرمایه گذاری و… که می توانید با استفاده از آن ها اقامت دائم آن کشور را به دست آوید.

یک روش دیگر برای مهاجرت و گرفتن اقامت در این کشور وجود دارد که درخواست پناهندگی کانادا با ویزای توریستی می باشد که یک راه قانون است و بهتر است که برای پناهندگی در این کشور به دنبال راه های غیر قانونی و خطرناک نروید.

درخواست پناهندگی کانادا با ویزای توریستی به این صورت می باشد که فرد با دریافت ویزای توریستی و بعد از وارد شدن به آن کشور ، درخواست پناهندگی می دهد و از طرف اداره مهاجرت یک وکیل مسئول پرونده آن فرد می شود. پس از گذت یک سال اگر اداره مهاجرت تایید کند و تشخیص دهد که شما سربار دولت نیستید با درخواست شما موافقت می شود و می توانید برای اقامت این کشور اقدام کنید.

البته شما در این راه نیاز به یک وکیل حرفه ای و کاربلد دارید که بتواند در چند ماه برای شما مجوز کار فراهم کند و با استفاده از آن بتوانید اقامت دائم آن کشور را بدست آورید. تیم متخصص و قدرتمند ایران مهاجر می توانند در این راستا پیشنهاد خوبی برای شما باشند.

میزان درآمد پناهندگان با ویزای توریستی در کانادا چقدر است ؟

میزان درآمد پناهندگان با ویزای توریستی در کانادا در سال اول چیزی حدود 20 هزار دلار کانادا می باشد که در مقایسه با درآمد افراد کانادایی بسیار کم می باشد اما این درآمد در سال های بعد بیشتر می شود و یک پناهنده بعداز چند سال می تواند درآمد سالانه 40 هزار دلار تا 79 هزار دلار داشه باشد.

شرایط کار برای پناهندگان کانادایی به چه صورت است؟

شرایط کار برای پناهندگان کانادایی که با ویزای توریستی به این کشور آمده اند مانند سایر افراد کانادایی می باشد و چیزی حدود 9 درصد می باشد که این شرایط برای افراد کانادایی 6 درصد است که چنان تفاوت زیادی باهم ندارند و برای این کشور با چنین جمعیتی  بسیار خوب است.

 

پناهندگی در کانادا با ویزای توریستی

درخواست پناهندگی کانادا با ویزای توریستی قبل از ورود به کشور یا بعد از ورود؟

یک سوال ممکن برای فردی که باویزای توریستی قصد پناهندگی در این کشور را دارد پیش بیاید که قبل از ورود به کانادا درخواست پناهندگی دهد یا بعد از ورود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که در هر دو حالت می تواند این کار را انجام دهد و بستگی به برنامه ریزهای شما دارد.اگر از قبل برای پناهندگی خود مدارک آماده کرده اید و با وکیل خود در تماس بوده اید می تواند در همان بدو ورود درخواست پناهندگی خود را ثبت کنید و 15 روز زمان دارید تا مدارک خود ارائه دهید اما در صورتی مدارک شما آماده نیستند بهتراست این کار را بعد از ورود به کانادا و بررسی شرایط و مشاوره های متعدد درخواست پناهندگی خود را به اداره مهاجرت کانادا بدهید.

پس به صورت کلی می توان گفت یکی از موارد مهم در هنگام ثبت درخواست پناهندگی با ویزای توریستی داشتن یک وکیل حرفه ای و مورد اعتماد می باشد تا کارهای شما را به درستی و در کمترین زمان ممکن انجام دهد و پرونده شما را در اولویت قرار دهد و بهترین خدمات را در راه ثبت درخواست پناهندگی به شما ارائه دهد.

چند سال بعد از پناهندگی می توان به ایران بازگشت؟

باید این نکته مهم را قید کنیم که اگر شخصی به صورت پناهنگی به کشوری مهاجرت کرد امکان بازگشت وی وجود ندارد واین مهم یکی از معایب مهاجرت از طریق پناهندگی است. چرا که درخواست پناهندگی فرد در کشور مورد نظر به دلیل تهدید جانی وی و خطر آزار و شکنجه وی در وطن پذیرفته شده است. برای پاسخ به  این سوال  که مدت زمان ممکن برای بازگشت به کشور خود باید گفت که حداقل تا 5 سال، این امکان فراهم نیست و ممکن است این مدت زمان بیشتر از 5 سال به طول انجامد.

مقالات مرتبط:

شرایط پناهندگی در کانادا در سال 2022

مهاجرت به کانادا از طریق پناهندگی

صلح شکلاتی؛ از پناهندگی تا شهروندی کانادا

شرایط اخذ ویزا و اقامت دائم ، مهاجرت کارآفرینی کانادا

بهترین موسسه برای مشاوره مهاجرت ؟

تیم متخصص و قدرتمند ایران مهاجر شرایط شما را بررسی می کند و باتوجه به آن بهترین راه را برای مهاجرت کردن به شما پیشنهاد می کند و در صورتی که با روش پیشنهادی به شما برای مهاجرت موافق بودید می توانید مراحل مهاجرت را به کارشناسان ما بسپارید تا مهاجرتی راحت را داشته باشید.

ایران مهاجر دارای مشاوران حرفه و کاربلد می باشد که با سالها سابقه در این کار می توانند در هر زمینه مهاجرتی مانند ، مهاجرت تحصیلی ، مهاجرت کاری و… بهترین راه کرد را به شما ارائه دهند.

ایران مهاجر با بیش از 5 سال سابقه ارائه دهنده خدمات به بسیاری از افراد بوده است و از این طریق، افراد زیادی توانسته اند در زمینه های مختلف برای مهاجرت از راهنمایی های این موسسه استفاده کنند و مهاجرتی راحت و بدون دردسر را داشته باشند.

ایران مهاجر

مشاوران مجرب ایران مهاجر همه روزه هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری آماده ارائه خدمات و مشاوره به شما عزیزان در بحث مهاجرت می باشند تا شما بتوانید مهاجرتی بدون ریسک و راحت را تجربه کنید.

امیدواریم که این مقاله از ایران مهاجر که به بررسی پناهندگی در کانادا با ویزای توریستی نیز به شما کمک های لازم را کرده باشد. درصورت هرگونه سوال با مشاوران ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!