2024/04/18

پیام تبریک جاستین ترودو نخست وزیر کانادا به مناسبت کریسمس

پیام تبریک جاستین ترودو نخست وزیر کانادا به مناسبت کریسمس

جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا در پیام سالانه خود جشن کریسمس را تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است:

 

«کریسمس مبارک، کانادا!

امروز خانواده ما به مسیحیان سراسر کشور و سراسر جهان برای جشن میلاد مسیح پیوسته است.

اکنون زمان مناسبی برای گسترش شادی و پایکوبی، قدردانی از نعمت‌ها و افتخار کردن به رسومی‌ست که در این ایام برگزار می‌شود. رسومی که شامل دریافت انواع هدایا، تزئین درخت کریسمس، با یکدیگر غذا خوردن و یا کنار گذاشتن چند شیرینی برای بابانوئل می‌شود.

البته با وجود این که در دل زمستان و سرمای کانادا هستیم، می‌دانیم که چگونه به روزهای سرد و شب‌های طولانی لبخند بزنیم. دراین زمان از سال است که روح کانادایی به روشنایی می‌درخشد زیرا اکنون فصل آوردن نور به زندگی مردم اطراف ماست.

ما همچنین می‌دانیم که این زمان، زمانی دشوار برای برخی از خانواده‌ها است، به ویژه برای اعضای نیروهای مسلح کانادا که دور از خانه هستند. ما می‌دانیم که این فقط یک نمونه از فداکاری‌های شما و خانواده‌های شماست. ما به شما فکر می‌کنیم و از همه اقداماتی که برای کانادایی‌ها انجام می‌دهید سپاسگزاریم.

ما همچنین به خانواده‌های سختکوش کانادایی که در تلاش برای کسب درآمد کافی در ایام کریسمس هستند فکر می‌کنیم. دولت ما به سختی کار می‌کند تا شرایط را برای شما کمی ساده‌تر سازد. دولت با انجام اقداماتی مانند اجرایی کردن استراتژی مسکن ملی، حمایت از سالمندان و یا واریز پول بیشتر در جیب ۹۰ درصد از خانواده‌ها با اختصاص «مزایای کودک کانادا»، این کار مهم را انجام می دهد.

ما همیشه در کنار شما ایستاده‌ایم، زیرا این همان چیزی است که کانادایی‌ها انجام می‌دهند. ما با خانواده‌هایمان، همسایه‌ها و همه افراد نیازمندی در هر کجای کانادا، کنار هم هستیم. ما با همه تفاوت‌هایمان، در کنار یکدیگر قدرت را به دست می‌آوریم و برای همه‌ی چیزهای مشترکمان، جشن می‌گیریم. و ما سهم خود را در مراقبت از یکدیگر و بهتر کردن زندگی برای افراد اطرافمان ایفا می‌کنیم. .این تمام چیزی است که فلسفه کریسمس و کانادا از ما می‌خواهد.

دراین فصل و در سال جدید، بیایید در کنار یک‌دیگر بمانیم، حضور یکدیگر را جشن بگیریم و آینده درخشان‌تری را برای همه‌ی  مردم ایجاد کنیم. خانواده من یعنی سوفی، خاویر، الا-گریس، آدرین و خود من برای شما آرزوی موفقیت، سلامتی، عشق و صلح در این فصل تعطیلات داریم. کریسمس مبارک».

 

error: Content is protected !!