2024/03/19

چه چیزهایی باید درباره ی ویزا مولتی بدانیم؟

ویزا مولتی

 

به ویزای مولتی قبلا در این سایت اشاره شده است. در این مقاله قصد داریم جزئیات دقیق و مدارک مورد نیاز برای اخذ آن را بیان کنیم. برا یاطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
شماره تماس : +۱ ۴۱۶ ۸۸۰ ۱۴۰۶

طبق قوانین برای صدور ویزای مولتی کانادا باید سند استاندارد در نظر گرفته شود، همچنین صدور هر نوع ویزای یک طرفه نیازمند تهیه‌ی گزارش ضبط شده‌ی بازپرس مورد نظر دارد .(به عنوان مثال یک ویزای یک‌طرفه وقتی صادر می‌شود که در آن یک متقاضی در رویدادی خاص در کانادا به مدت کوتاهی مشارکت کرده باشد.) که در این صورت ویزا هنوز معتبر است ولی در اسناد مسافرتی انقضا یافته است.

دریافت ویزای مولتی کانادا
متقاضیان ویزا در طول دوره‌ی اعتبار ویزای خود فقط یک بار می‌توانند برای ورود به کانادا اقدام کنند، ویزایی که ممکن است تا شش ماه قبل از تاریخ سفر شما صادر شود. همچنین باید تاریخ انقضایی با حداقل یک ماه پس از تاریخ مورد نظر برای ورود به کانادا داشته باشد.ویزای متعدد (مولتی) این امکان را می‌دهد که مالک آن از هر کشوری که هست، در صورت لزوم برای ورود به کانادا اقدام کند. این ویزا با اعتبار طولانی مدت و برای ساده سازی ورود مسافران مشروع به این کشور صادر می‌شود. تاریخ اعتبار این ویزاها حداکثر تا ۱۰ سال یا یک ماه قبل از تاریخ انقضای اسناد مسافر می‌باشد.

 

ویزای ترانزیت کانادا
اتباع خارجی که نیاز به دریافت ویزا برای سفر به کانادا دارند نیز نیازمند ویزای ترانزیت هستند تا بدون توقف و یا بازدید از طریق کانادا سفر کنند.حتی اگر تابع خارجی کمتر از ۴۸ ساعت در کانادا باشد گرفتن این ویزا اجباری می باشد. برای ویزای ترانزیت هیچ گونه هزینه ای وجود ندارد.ترانزیت بدون ویزا و برنامه ی ترانزیت چین این امر را ممکن ساخته که برخی از اتباع خارجی خاص از طریق کانادا،بر سر راه خود به آمریکا یا از این کشور بدون نیاز به ویزای ترانزیت سفر کنند.در این صورت، شخص باید برای گرفتن یک سند مسافرتی جدید و معتبر اقدام کند و هردو اسناد را به مسئول ایرلاین به منظور سفر به کانادا و افسر خدمات مرزی به منظور ورود به کانادا ارائه کند.

شرایط دریافت ویزای مولتی کانادا :
اصل پاسپورت با حداقل یکسال اعتبار
۲ قطعه عکس، سند مالکیت، تمکن مالی حداقل یکصد میلیون تومان
مدارک شغلی و تحصیلی معتبر
کپی شناسنامه و سند ازدواج (در صورت تاهل)
(مدارک بایستی ترجمه رسمی و تایید دادگستری گردد.)

ریز مدارک مورد نیاز ویزا کانادا که در چک لیست ویزای توریستی کانادا معرفی شده اند :

مدارک شناسایی و مدارک دارایی
پاسپورت جدید با حداقل یکسال اعتبار
پاسپورتهای قدیمی ( برای نشان دادن تاریخچه سفرها )
شناسنامه متقاضی
اسناد ملکی منگوله دار و غیر منگوله دار شامل مبایعه نامه – قرارداد پیش خرید و غیره
اجاره نامه در صورتی که تاریخ آن تمدید شده واعتبارداشته باشد
گواهی لاتین بانکی از حساب های سپرده و اگر سپرده‌ای دارید که ماهیانه از آن سود ماهیانه دریافت می‌کنید باید در پرینت (ریز) حساب یا گواهی از بانک قید شود در ماه چقدر سود دریافت می‌‌‌‌‌‌‌‌کنید.
گردش حساب سه ماه و یا شش ماهه از حساب های جاری و کارکرد دارمتقاضی
۲ قطعه عکس رنگی –سایز ۴٫۵*۳٫۵ با زمینه روشن که به تازگی گرفته شده باشد
گواهی اشتغال به تحصیل یا اشتغال به کار فرزندان مجرد
مدارک کاری متقاضی
گواهی اشتغال به کار – فیش حقوقی – حکم کارگزینی – فیش بازنشستگی – حکم بازنشستگی – پروانه کسب – پروانه بهره برداری – پروانه وکالت – پروانه مطب – کارت بازرگانی
مدارک شرکت ( اگر متقاضی دارای شرکت باشد )
اساسنامه شرکت
روزنامه رسمی شرکت ( آگهی تاسیس وآخرین آگهی تغییرات)
اظهار نامه ثبت شرکت
آخرین لیست بیمه شرکت – برگه پرداخت
پرینت گردش حساب سه ماه یا شش ماه شرکت
آخرین برگه مالیاتی شرکت
(در صورتی که متقاضی ، خانم متاهل باشد علاوه بر مدارک خود، مدارک همسر هم نیاز است .)
مدارک دعوت کننده
۱- دعوتنامه با تاریخ و امضاء
حاوی اطلاعات مهمان : نام کامل – تاریخ تولد – آدرس و شماره تلفن فرد – نسبت شما با فرد دعوت شونده( مهمان) – هدف از سفر – مدت زمانی که فرد دعوت شونده ( مهمان) قصد دارد در کانادا اقامت داشته باشد – جزئیات مربوط به محل اقامت و هزینه های زندگی – تاریخ ترک کانادا از سوی مهمان
شامل اطلاعات میزبان یعنی: نام کامل – تاریخ تولد – آدرس و شماره تلفن در کانادا – شغل – شهروند کانادا هستید یا دارای کارت اقامت دائم(PR) می‌باشید – تصویری از مدرکی که نشانگر وضعیت اقامت شما در کاناداست– جزئیات مربوط به خانواده شما، شامل اسامی و تاریخ تولد همسر و وابستگان (ارائه این اطلاعات جهت صدور سوپرویزای والدین و پدربزرگان و مادربزرگان الزامی می‌باشد) – تعداد کل افرادی که در منزل شما اقامت دارند (ارائه این اطلاعات جهت صدور سوپر ویزای والدین و پدربزرگان و مادربزرگان الزامی است) – درخواست سوپرویزا صرفا برای والدین و پدربزرگان و مادربزرگان می باشد.
۲- کپی کارت اقامت دعوت کننده
۳- کپی اجاره نامه و یا سند ملکی منزل دعوت کننده
۴- گواهی کاری دعوت کننده یا آخرین فیش حقوقی
۵- گواهی حساب بانکی دعوت کننده
۶- آخرین برگ پرداخت مالیاتی (Notice of assessments )T4
توجه : لازم به ذکر است که بعد از ارسال مدارک به سفارت ، به هیچ عنوان نمی‌توان مدرک دیگری را به پرونده خود اضافه کنید، مگردر مواردی که سفارت مدرکی را از شما بخواهد. همچنین بعد از تصمیم‌گیری درمورد پرونده‌ی شما مدارک از طرف سفارت به شما بازگردانده نخواهد شد.

بدون دیدگاه

  1. پینگ بک: ویزا مولتی (چندگانه) کانادا
error: Content is protected !!