2024/04/24

ژاپن و هر آن‌چه باید درباره‌ی گرفتن ویزای توریستی ژاپن بدانیم

ژاپن و ویزای توریستی

هر آن‌چه باید درباره‌ی گرفتن ویزای توریستی ژاپن بدانیم

ژاپن و جاذبه‌های گردشگری

ژاپن کشوری‌ست پر تکاپو، با فرهنگی غنی و هتل‌های مجلل، که مقصد بی نظیری برای مسافران و گردشگران است. کشور ژاپن در حال حاضر يکي از مهم‌ترين قطب‌های اقتصادی و سياسي آسياست. پایتخت آن از بزرگترین و گران‌ترین شهرهای جهان است. اين کشور به دليل موقعيت جغرافيايي خاص خود دارای جاذبه‌های گردشگری ویژه‌ای است. مردماني با آداب و رسوم کهن و خاص دارد و همه‌ی جهان آن را با مردمان چشم بادامي و زبان دشوارش مي‌شناسند. و جشنواره‌ها و مناسبت‌های ویژه‌ی کشور ژاپن دارای شهرت جهانی می‌باشد و به عنوان میراث فرهنگی در یونسکو به ثبت رسیده‌اند.

 

متقاضیان می‌توانند با داشتن این ویزا به صورت توریستی به ژاپن بروند و علاوه بر گشت و گذار در این کشور زیبا، امکان اخذ ویزای معتبر کشورهای دیگر از جمله کشورهای عضو شینگن اروپا و ویزای مالتی ۵ ساله کانادا را بیشتر کنند.

برای اخذ ویزای ژاپن مدارک مورد نیاز به شرح زیر می‌باشند :

  1. اصل گذرنامه‌ی امضا شده با اعتبار حداقل ۷ ماه .
  2. فتوکپی رنگی از تمامی صفحات گذرنامه .
  3. چهارقطعه عکس ( ۵/۴ * ۵/۴ ) رنگی، جدید، به همراه پس زمینه‌ی سفید .
  4. اصل شناسنامه به همراه ترجمه‌ی همه‌ی صفحات .

.۵ مدارک مالی مورد نیاز شامل این موارد می‌شوند: ریز پرینت ۳ ماه آخر همراه با نام و نام خانوادگی کامل مسافر و تاییدیه‌ی بانک مربوطه به زبان لاتین مهر شده به وسیله‌ی مهر بانک که برای حساب‌های کوتاه مدت یا جاری می‌باشد. اما برای حساب‌های بلند مدت کارت حساب سپرده به همراه گواهی تمکن مالی صادره از امور بین الملل بانک مربوطه به زبان انگلیسی نیاز است.

حداقل مانده‌ی حساب برای هر نفر ۵۰ میلیون می‌باشد .

.۶ ارائه‌ی چک رمزدار یا ضمانت نامه‌ی بانکی به مبلغ ۸۰ میلیون تومان برای هر نفر به عنوان ضمانت‌نامه‌ی بازگشت الزامی است .

  1. مدارک شغلی و سوابق بیمه
  2. رزرو قطعی بلیط پرواز و واچر هتل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!