2024/03/28

برگزاری کلاس‌های یوگای دسته جمعی رایگان توسط شرکت Lululemon در ونکوور

یوگای دسته جمعی در کانادا

برگزاری کلاس‌های یوگای دسته جمعی رایگان توسط شرکت Lululemon در ونکوور

شرکت Lululemon، تولیدکننده‌ی پوشاک ورزشی، امسال نیز یک بار دیگر کلاس‌های یوگای تابستانی خود را در فضای باز در ونکوور برگزار می‌کند.

تمرینات یوگا شامل تمرینات بدنی (آساناها) تمرینات تنفسی (پرانایاما) تمرینات ذهنی( پراتی هارا) و … می‌باشد که جهت کسب سلامتی و آرامش و آگاهی مثبت به کار گرفته می‌شود. یوگا هنر زندگی کردن است. یوگا دانشی است که باید با زندگی روزانه‌ی هر فرد عجین شود زیرا که بر تمام جنبه‌های حیاتی اعم از جسمی – روانی و روحی تاثیر به سزایی دارد.

شرکت‌ کنندگان در هر سن و با هر سطح مهارتی قادر خواهند بود در این کلاس‌‌ها در پارک عمومی کنکورد در منطقه فالس کریک ( False Creek) شرکت کنند.

 

این جلسات که هر دوشنبه ساعت ۶ بعدازظهر و تا آخر ماه آگوست تشکیل می‌شوند، در دیواره‌ی ساحلی زیبا و خوش‌ منظره در بخش شمال شرقی منطقه False Creek برگزار می‌گردند.

 

همه‌ی کلاس‌‌ها رایگان هستند و شرکت ‌کنندگان فقط باید مت مخصوص به خود (زیرانداز یوگا) را به همراه داشته باشند و به صورت آنلاین ثبت نام نمایند.

 

علاوه بر کلاس‌‌های رایگان یوگا، فضای این پارک عمومی دارای امکانات ورزشی دیگری همچون والیبال ساحلی، زمین بسکتبال، میز پینگ پنگ و  زمین هاکی نیز می باشد که برای جوانان طراحی شده است.

 

این پارک آبی ۱٫۴ هکتاری ساخته شد تا نیازهای خانواده‌های ساکن در مناطق شمال شرقی False Creek را برآورده ‌کند. این پارک توسط Concord Pacific تاسیس شده و Dragon Boat BC مدیریت آن را بر عهده دارد.

 

علاوه بر کلاس‌های برگزار شده در پارک عمومی کنکورد، شرکت Lululemon کلاس‌های هفتگی دیگری را در Jack Poole Plaza، و همچنین در Burrard Dry Docks در ونکوور شمالی و در المپیک پارک Whistler برگزار خواهد کرد.

 

برگزاری کلاس‌های یوگای دسته جمعی رایگان توسط شرکت Lululemon در ونکوور

 

Lululemon Summer Yoga Series at False Creek 2019

زمان: دوشنبه‌ ها از ۱۷ ژوئن تا ۲۶ آگوست ۲۰۱۹

 

ساعت برگزاری: ۶ بعدازظهر

 

مکان: Concord Community Park – ۵۰ Pacific Boulevard, Vancouver

 

هزینه: رایگان خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!