2024/03/28

فرصتی استثنایی:  ویزای کار و اقامت کانادا مختص سرمایه گذاران

ویزای کار و اقامت کانادا مختص سرمایه گذاران

فرصتی استثنایی:  ویزای کار و اقامت کانادا مختص سرمایه گذاران

تحت برنامه‌ی سرمایه گذاران، یک مهاجر با هدف ایجاد کسب و کار باید دارای دانش کسب و کار گسترده و همچنین سرمایه قابل توجهی باشد.

در این روش، سرمایه‌گذاران باید مبلغ پانصد هزار دلار کانادا را به صورت عمومی برای اقتصاد کانادا به ارمغان بیاورند. سرمایه‌گذاری عمومی در کانادا توسط شرکت‌هایی در استان‌ها و مناطق مختلف به صورت تضمینی انجام می‌گیرد و هنگام انجام آن توسط اداره شهروندی و مهاجرت کانادا (CIC) توصیه‌هایی راجع به انجام این کار به شما ارائه می‌شود.

این موسسه با توجه به ارتباط با یکی از قوی‌ترین شرکت‌های کانادا این امکان را به صورت محدود برای متقاضیانی که مایل به کسب اقامت کانادا از این طریق می‌باشند مهیا کرده است

در این روش متقاضی سهامی به ارزش ۵۰۰۰۰۰ (پانصد هزار دلار کانادا ) را از شرکت مذکور و تحت نظارت وکیل خریداری می‌کند .شایان ذکر است که این مبلغ در پایان سال سوم به همراه سود بانکی به آن‌ها به صورت تضمینی برگشت داده خواهد شد.

اگرچه در روش‌های معمول سرمایه‌گذاری پس از مدتی اقامت دائم به فرد داده می‌شود، در شرایط فعلی و در سال اول به متقاضیان ویزای کار می‌دهند و دریافت اقامت دائم را در سال دوم تضمین می‌کند.

همچنین مزیت دیگر این طرح این است که افراد همراه با خانواده قادر به مهاجرت خواهند بود و اقامت و ویزا برای تمام اعضای خانواده صادر می‌شود.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید و در این لینک اطلاعات و درخواست خود را ارسال کنید.

 

 

توجه                         ظرفیت محدود!!

error: Content is protected !!