2024/04/19

افزایش حداقل دستمزد در کبک،منیتوبا و انتاریو

حداقل دستمزد در کبک به ۱۲ دلار افزایش یافت

همان‌طور که روزنامه‌‌ی رسمی کبک صبح روز چهارشنبه ۱۱ آوریل ۲۰۱۸ اعلام کرد، بر اساس پیشنهادات وزیر مهاجرت کبک، حداقل دستمزد در این استان از ۱۱٫۲۵ دلار به ۱۲ دلار افزایش یافته است که از اول ماه می ۲۰۱۸ به اجرا در آمد.

 

گفتنی است طبق این پیشنهاد وزیر مهاجرت کبک که در قسمت دوم روزنامه‌ی رسمی این استان در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۱۸ منتشر شد دولت کبک موظف بود ۴۵ روز کاری بعد از انتشار این پیشنهاد آن را اجرایی کند و اکنون با توجه به اینکه این مدت زمان به پایان رسیده است، اجرای این قانون در یک بخشنامه‌ به وزارت مهاجرت ابلاغ شد و از اول ماه می ۲۰۱۸ به اجرا درآمد.

 

علاوه بر این در استان کبک برای مشاغلی که انعام دریافت می‌کنند، حداقل دستمزد از ۹٫۴۵ دلار به ۹٫۸۰ دلار افزایش یافته است.

 

همچنین وزیر بازرگانی استان منیتوبا صبح روز ۱۱ آوریل ۲۰۱۸ در وب‌سایت رسمی این استان اعلام کرد که از اول اکتبر ۲۰۱۸ حداقل میزان دستمزد در استان منیتوبا از ۱۱٫۱۵ دلار به ۱۱٫۳۵ دلار افزایش می‌یابد. این ۲۰ سنت افزایش در حداقل دستمزدها بر اساس تورم ۱٫۶ درصدی در استان منیتوبا در سال ۲۰۱۷ بوده است.

 

گفتنی است حداقل دستمزد در استان انتاریو از اول ژانویه ۲۰۱۸، ۱۴ دلار شد و به گفته‌ی نخست وزیر انتاریو، حداقل دستمزد از تاریخ اول ژانویه ۲۰۱۹ به ساعتی ۱۵ دلار افزایش خواهد یافت. انتاریو تنها پس از فاصله‌ی زمانیِ کمی از استان آلبرتا دومین استان کاناداست که حداقل حقوق را به ساعتی ۱۵ دلار افزایش خواهد داد.

اطلاعات بیشتر و نکات جدیدتر به مخض دریافت به اطلاع شما خواهد رسید.

error: Content is protected !!