2024/04/19

محبوب ترین نام‌های کودکان در سال ۲۰۱۸ در جزیره‌ی پرنس ادوارد

محبوب ترین نام‌های کودکان در سال ۲۰۱۸ در جزیره‌ی پرنس ادوارد

نام‌های سلطنتی بار دیگر در سال ۲۰۱۸ در صدر نام‌های پرکاربرد برای کودکان متولد شده در جزیره پرنس ادوارد (P.E.I.) کانادا قرار گرفتند.

 

بنا بر آمار مرکز Vital Statistics، نام‌های ویلیام ( William) برای پسران و شارلوت ( Charlotte) برای دختران، همچنان از جمله محبوب‌ترین اسامی منتخب برای کودکان متولد شده در جزیره در سال ۲۰۱۸ باقی مانده‌اند.

 

برای پسران، نام ویلیام پس از آخرین باری که در سال ۲۰۱۶ مقام اول را به دست آورده بود، یک بار دیگر توانست در صدر فهرست نام‌های محبوب ۲۰۱۸ قرار بگیرد. نام‌های لینکلن (Lincoln)، لندن (Landon)، بنجامین(Benjamin)  و جک (Jack)  نیز جزو محبوب‌ترین نام‌های منتخب والدین قرار گرفتند و هر چهار نام بعد از ویلیام در رتبه دو رتبه بندی شدند.

برای دختران، نام شارلوت (Charlotte)  پس از این که در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ با کاهش رتبه در این لیست مواجه شده بود، امسال دوباره در صدر قرار گرفت. پس از آن نیز نام اولین (Evelyn)  در رتبه دوم نام‌‌های محبوب مردم در سال ۲۰۱۸ برای کودکان متولد شده در P.E.I  قرار گرفت. این اولین بار است که نام Evelyn در سال‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته است.

با این وجود نام‌های لیام ( Liam) و آوا (Ava)  که در سال ۲۰۱۷ از جمله محبوب ‌ترین نام‌ها بودند و در صدر جدول قرار داشتند و همچنین نام‌های هنری ( Henry) و الیزابت (Elizabeth)  که در جایگاه‌ دوم سال ۲۰۱۷ بودند، امسال هیچ کدام رتبه‌ای به دست نیاوردند.

 

طبق گزارش‌های آماری تا تاریخ ۱۹ دسامبر ۲۰۱۸، در مجموع ۱،۲۰۹ نوزاد در سال جاری در جزیره پرنس ادوارد متولد شده ‌اند که از این میان ۶۲۹ نوزاد پسر و ۵۸۰ نوزاد دختر بوده‌‌اند و در مقایسه با آمار منتهی به ۲۰ دسامبر سال ۲۰۱۷ که نشان دهنده تولد ۱،۲۳۷ نوزاد در  P.E.I بوده است، کاهش زاد و ولد رخ داده است.

 

با توجه به این گزارش محبوب ‌ترین نام‌های کودکان متولد شده در جزیره پرنس ادوارد کانادا در سال ۲۰۱۸ به این صورت است:

 

پسران:

  • William
  • Lincoln ،Landon ،Benjamin ،Jack
  • Oliver ،Emmett ،Samuel ،James ،Thomas

دختران:

  • Charlotte
  • Evelyn
  • Isla ،Nora ،Sophia ،Amelia
  • Ivy ،Ellie ،Claire ،Emma ،Julia ،Lily
error: Content is protected !!