2024/03/28

برترین محیط‌های کاری کانادا در سال ۲۰۱۹

برترین محیط‌های کاری کانادا در سال ۲۰۱۹

وب سایت استخدامی Glassdoor رتبه بندی سالانه خود از کارفرمایان برتر کانادا را منتشر کرده است و در آن به ۲۵ مکان برتر برای کار کردن در سال ۲۰۱۹ اشاره شده است. در این گزارش سالانه آمده که شرکت‌های نرم‌افزاری در سال جاری موقعیت بهتری نسبت به بخش سخت افزار به دست آوردند.

 

این فهرست شامل مشاغلی با بیش از ۱۰۰۰ کارمند در کانادا می‌شود و بر اساس امتیازدهی کارکنان آن‌ها به مزایا و معایب مشاغل، محیط‌های کاری و کارفرمایانشان تهیه شده است. این شرکت‌ها از طیف گسترده‌ای از مشاغل صنعتی از جمله خرده‌فروشی، بخش تکنولوژی، بخش مراقبت‌های درمانی، خدمات رستوران و امور مالی انتخاب شده‌اند.

 

شرکت مایکروسافت با کسب امتیاز ۴٫۵ از ۵ توانست رتبه برتر را در یازدهمین فهرست انتخاب کارفرمایان برتر توسط وب‌سایت Glassdoor کسب کند.

 

یکی از کارکنان مایکروسافت، ویژگی‌های مثبت کار در این شرکت را «مزایای شگفت انگیز» و «محیط کار سرگرم کننده» دانسته است، در حالی که یکی دیگر از آن‌ها گفته از زمان اختصاص داده شده به یادگیری در حین کار لذت بیشتری می‌برد.

 

شرکت کامپیوتری PointClickCare در Mississauga انتاریو و شرکت نرم‌افزاری آلمانی SAP SE، از دیگر شرکت‌های برتر کانادا در لیست Glassdoor پس از مایکروسافت بودند.

 

برخی از امتیازات استخدامی که توسط کارکنان ۲۵ شرکت برتر مطرح شد بدین صورت بود: مزایای زیاد، ساعت کار انعطاف‌پذیر و وجود فرصت‌هایی برای رشد شغلی.

 

در طول چهار سال گذشته، شرکت سازنده بازی‌های ویدیویی Ubisoft Entertainment SA، شرکت Starbucks Corp، شرکت اپل و شرکت Ceridian HCM Inc به طور پیوسته در فهرست بهترین مکان‌های کار در کانادا قرار گرفته‌اند.

 

مجموعه رستوران‌های Keg که در لیست ۲۰۱۹ جدید می‌باشند جایگاه چهارم را به خود اختصاص داده است. شرکت‌های .Best Buy Co. Inc و Home Depot Inc نیز با اولین حضور خود در این فهرست توانستند در رده‌های نوزدهم و بیست و پنجم قرار بگیرند.

 

فهرست کامل ۲۵ شرکت برتر کانادا در سال ۲۰۱۹ طبق اعلام وب سایت  Glassdoor بدین شرح است:

 

شرکت امتیاز
Microsoft ۴٫۵
PointClickCare ۴٫۵
SAP ۴٫۴
Keg Restaurants ۴٫۴
Ubisoft ۴٫۴
Shopify ۴٫۴
Randstad ۴٫۴
Fortinet ۴٫۳
Intact ۴٫۳
Starbucks ۴٫۳
Electronic Arts ۴٫۳
RBC ۴٫۳
Apple ۴٫۳
SickKids ۴٫۳
University Health Network ۴٫۳
Telus ۴٫۳
Fairmont Hotels & Resorts ۴٫۳
Ikea ۴٫۳
Best Buy ۴٫۳
Ceridian ۴٫۳
PwC ۴٫۲
Shell ۴٫۲
TD Bank ۴٫۲
Edward Jones ۴٫۲
Home Depot ۴٫۲

 

error: Content is protected !!