2024/03/28

مشاغل پردرآمدی که می‌توانید بدون داشتن سابقه کار در کانادا پیدا کنید (قسمت دوم)

مشاغل پردرآمدی که می‌توانید بدون داشتن سابقه کار در کانادا پیدا کنید (قسمت دوم)

از هر فردی سوال کنید که آیا تمایلی به کسب درآمد بالاتر دارد یا نه، به طور قطع جواب او یک «بله»‌ی محکم خواهد بود. متاسفانه شرایط اقتصادی حال حاضر برای جوانان به گونه‌ای است که برای کسب درآمد مطلوب باید همزمان مشاغل متعددی داشته باشند و همین موضوع موجب آسیب پذیری بیشتر افراد شده است.کار در کانادا

مشاغل پردرآمدی که می‌توانید بدون داشتن سابقه کار در کانادا پیدا کنید (قسمت اول)

اگر می‌خواهید که تعطیلات آخر هفته‌ی خوبی به دور از استرس‌های کاری داشته باشید، باید به سراغ یکی از این مشاغل بیشتر سنتی بروید. اگرچه اکثر این شغل‌ها چندان پیچیده نیستند و نیاز به سابقه‌ی کاری خاصی ندارند، ولی حقوق بالایی داشته و پتانسیل کسب درآمد بیشتر و امکان پیشرفت در طولانی مدت را دارا هستند.

با بررسی سایت Indeed، مشاغلی که پتانسیل درآمدی بالا و کمترین نیاز به سابقه کار را داشته‌اند در اینجا جمع آوری شده است. شما چه بخواهید در محیط بیرون کار کرده و با مردم در تعامل باشید و چه تمایل داشته باشید در محیط اداری مشغول به کار شوید مطمئنا می‌توانید شغلی مناسب با حداقل نیاز به تجربه‌ی کاری را از این لیست برای خود پیدا کنید.

در این مقاله ۱۳ شغل پردرآمدی را معرفی می‌کنیم که شما خواهید توانست بدون داشتن سابقه کار در کانادا پیدا کنید.

قسمت اول این مطلب را از اینجا بخوانید.

  • متصدی بار

میانگین درآمد: تا ۹۰،۰۰۰ دلار در سال

اگر با کار کردن تا دیروقت و صدای موسیقی بلند و بودن در کنار افراد مست مشکلی ندارید، اشتغال به عنوان متصدی بار می‌تواند کار بسیار پردرآمدی باشد. ممکن است درآمد این کار چندان شگفت انگیز نباشد اما انعام دریافتی از مشتریان در بهبود وضعیت مالی شما بسیار موثر است. همچنین اگر در محل کارتان غذا سرو می‌شود، می‌توانید غذای رایگان نیز بخورید.

بیش از ۱،۳۰۰ موقعیت شغلی مرتبط در سایت Indeed وجود دارد.

  • متصدی پذیرش

میانگین درآمد: تا ۱۱۲،۱۰۰ دلار در سال

اگر از پشت میز نشستن به مدت طولانی و تعامل و ارتباط با دیگران خسته نمی‌‌شوید، کار کردن به عنوان متصدی پذیرش بسیار آسان خواهد بود. این شغل برای افراد خودساخته و منظم که می‌توانند مشکلات مردم را حل کرده و از کمک به آن‌ها لذت می‌برند، بسیار مناسب است.

بیش از ۷۰۰۰ موقعیت شغلی مرتبط در سایت Indeed وجود دارد.

  • کارگر ساختمانی

میانگین درآمد: تا ۱۱۰،۰۰۰ دلار در سال

درحالی که برخی از مشاغل مرتبط با ساخت و ساز نیاز به آموزش دارند، اما بسیاری از آن‌ها به هیچ تجربه‌ای نیاز ندارند. اگر به انجام کارهای بدنی و کار کردن با دست عادت دارید و احساس می‌کنید با لباس و چکمه‌ی کار بهتر به نظر می‌رسید، این کار مناسب شماست و به شما کمک می‌کند تا در زمان کوتاهی درآمد مناسبی کسب نمایید.

بیش از ۳۰،۰۰۰ موقعیت شغلی مرتبط در سایت Indeed وجود دارد.

کار در کانادا

  • پلیس ترانزیت

میانگین درآمد: تا ۱۴۲،۷۰۰ دلار در سال

اگر به کار کردن به عنوان نیروهای انتظامی علاقه‌مند و کنجکاو هستید، پیوستن به پلیس حمل و نقل می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌‌ها برای ورود به این عرصه و آگاهی از شرایط آن باشد. برای ورود به این کار به هیچ وجه تجربه‌ی زیادی لازم ندارید و از طریق این شغل می‌شتوانید به حفظ امنیت عمومی کمک نموده و به شهروندان خدمت کنید.

بیش از ۱۰۰ موقعیت شغلی مرتبط در سایت Indeed  وجود دارد.

  • کارگر انبار کالا

میانگین درآمد: تا ۱۰۰،۰۰۰ دلار در سال

به ندرت اتفاق میفتد که تجربه‌ی خاصی برای کار کردن در یک انبار کالا نیاز باشد. اگر فقط نیازمند درآمد برای پرداخت قبوض هستید، حتما یک موقعیت شغلی خوب با ساعات کار منظم در یک انبار کالا پیدا کنید. از کجا معلوم؟ شاید آن‌ها روزی به شما اجازه بدهند تا رانندگی لیفتراک را نیز بر عهده گرفته و درآمد بیشتری کسب کنید.

بیش از ۷،۰۰۰ موقعیت شغلی مرتبط درسایت Indeed وجود دارد.

  • فروشنده‌ی حرفه‌ای

میانگین درآمد: تا ۱۱۰،۰۰۰ دلار در سال

آیا زمانی که نوجوان بودید یک استند لیموناد فروشی داشتید و کسب درآمد می‌کردید؟ اگر چنین بوده قطعا تجربه‌ی مورد نیاز برای ورود به شغل فروشندگی حرفه‌ای را نیز خواهید داشت. تا زمانی که اخلاق و شخصیتی مناسب برای فروشندگی داشته باشید، قادر خواهید بود درآمد بالایی از این کار کسب کنید.

بیش از ۶۰۰۰ موقعیت شغلی مرتبط در سایت Indeed وجود دارد.

  • راننده‌ی کامیون

درآمد میانگین: تا ۱۱۲،۵۰۰ دلار در سال

مهاجرت به کانادا

درست است که این حرفه پر زرق و برق‌ترین شغل در دنیا نیست، اما نسبت به کار کردن به عنوان یک باریستا در کافه می‌تواند درآمد بسیار بالاتری نصیب شما کند. اگر هیچ وقت از رانندگی خسته نمی‌شوید و مشتاق هستید آن را به صورت حرفه‌ای دنبال کنید، پس بهتر است پیش از این‌که همه کامیون‌ها به طور خودکار توسط کامپیوترها هدایت شوند، به انجام این کار فکر کنید!

بیش از ۱۰،۰۰۰ موقعیت شغلی مرتبط در سایت Indeed وجود دارد.

error: Content is protected !!