2024/04/19

صادر شدن دعوتنامه در جدیدترین پذیرش ساسکاچوان برای متقاضیان اکسپرس انتری

صادر کردن دعوتنامه اکسپرس انتری

در جدیدترین پذیرش ساسکاچوان برای متقاضیان اکسپرس انتری دعوتنامه صادر شد

جدیدترین خبرهای به دست آمده از ساسکاچوان از این حکایت دارند که این استان در ۲۲ می جدیدترین پذیرش خود را برای متقاضیان زیرمجموعه‌های مهاجرتی اکسپرس انتری و مشاغل مورد نیاز برگزار نموده و برای ۳۲۵ متقاضیان دعوتنامه صادر کرده است تا آن‌ها بتوانند تقاضای خود را برای انتخاب شدن از طرف استان و سپس اقامت دائم کانادا ارائه کنند.

 

از مجموع ۳۲۵ دعوتنامه ۲۲۱ عدد برای متقاضیان دسته‌ی مهاجرتی مشاغل مورد نیاز – Occupation In-Demand – صادر شده است و ۱۰۴ عدد هم برای متقاضیان مهاجرت از طریق زیرمجموعه‌ی اکسپرس انتری. گفتنی است هر دوی این زیرمجموعه‌ها عناصر اصلی برنامه‌ی مهاجرت استانی ساسکاچوان را تشکیل می‌دهند؛ برنامه‌ی مهاجرت استانی ساسکاچوان به این استان اجازه می‌دهد تا هر ساله تعداد معینی متقاضی مهاجرت کاری را متناسب با نیازهای بازار کار خود برای اقامت دائم انتخاب کند.

 

مهاجرت یکی از عوامل اصلی رشد جمعیت و نیروی کار در ساسکاچوان محسوب می‌شود؛ این استان از سال ۲۰۰۷ تا کنون از ۱۰۸ هزار مهاجر که از ۱۷۰ کشور به این استان آمده‌اند استقبال کرده است. متقاضیان هر دو زیرمجموعه که برایشان دعوتنامه صادر شده است باید حتما در یکی از مشاغل فهرست شده توسط ساسکاچوان دارای سابقه کار می‌بودند. اما داشتن پیشنهاد کار جز شرایط نبوده است.

 

سیستم اکسپرس انتری صف انتظار متقاضیان را برای سه مسیر مهاجرت کاری کانادا مدیریت می‌کند: Federal Skilled Worker Class،  Federal Skilled Trades Class و  Canadian Experience Class آن دسته از متقاضیان اکسپرس انتری که از طرف استان انتخاب می‌شوند در سیستم جامع رتبه بندی ۶۰۰ امتیاز اضافی کسب می‌کنند و بدین ترتیب در دور بعدی حتما برای آن‌ها دعوتنامه جهت تقاضا برای اقامت دائم صادر خواهد شد.

 

متقاضیان علاقه‌مند به مهاجرت از هریک از این دو زیرمجموعه باید ابتدا Expression of Interest خود را در دسته‌ی  International Skilled Worker Category برنامه‌ی مهاجرت استانی ساسکاچوان ثبت کنند. متقاضیان واجد شرایط براساس عواملی نظیر تحصیلات، سابقه کار دارای مهارت، تسلط بر زبان‌های انگلیسی یا زیان فرانسه و دارای دوست و قوم و خویش در ساسکاچوان امتیازدهی می‌شوند.

 

برای متقاضیانی که بالاترین امتیاز را دارند طی پذیرش‌های متوالی دعوتنامه صادر می‌شود. پایین‌ترین امتیاز در پذیرش ۲۲ می برای هر دو زیرمجموعه‌ی مهاجرتی اکسپرس انتری و مشاغل مورد نیاز ۸۲ بوده است.

error: Content is protected !!