2024/04/19

دعوت انتاریو از متقاضیان اکسپرس انتری دارای سابقه کار در ۱۰ شغل مختلف

انتاریو سابقه کار

دعوت انتاریو از متقاضیان اکسپرس انتری دارای سابقه کار در ۱۰ شغل مختلف

در تاریخ ۳۱ می استان انتاریو پذیرش اولویت‌های سرمایه‌ی انسانی را برگزار کرد و طی آن برای ۱۰۰۰ متقاضی اکسپرس انتری که در ۱۰ شغل مختلف دارای سابقه کار هستند دعوتنامه صادر کرد. در این پذیرش مجموعا ۱۰۷۲ دعوتنامه صادر شد تا متقاضیان اکسپرس انتری بتوانند درخواست خود را برای انتخاب شدن از طرف استان انتاریو و سپس اقامت دائم کانادا ارائه کنند. این متقاضیان علاوه بر داشتن ۴۳۹ تا ۴۶۹ امتیاز در سیستم جامع رتبه بندی واجد شرایط دیگر نیز بودند.

 

در استان انتاریو هم پایتخت کانادا، اتاوا واقع شده است و و هم بزرگترین شهر کانادا یعنی تورنتو و در مجموع این استان مقصد محبوب مهاجرانی است که اقامت دائم دارند. این استان نیز مانند اکثر استان‌های کانادا برنامه‌ی مهاجرت استانی دارد و بر اساس نیازهای بازار کار، از آن برای انتخاب متقاضیان اقامت دائم استفاده می‌کند.

 

مسیر مهاجرتی اولویت‌های سرمایه انسانی که متعلق به برنامه‌ی مهاجرت استانی انتاریو است به این استان اجازه می‌دهد تا در صف انتظار اکسپرس انتری فدرال به دنبال متقاضیانی بگردد که واجد شرایط استانی و فدرال این مسیر مهاجرتی هستند و از آن‌ها برای تقاضا جهت انتخاب شدن از طرف استان انتاریو و سپس اقامت دائم کانادا دعوت می‌کند.

 

خبر دعوت شدن برای تقاضای انتخاب استانی شدن برای متقاضیان اکسپرس انتری خبر بسیار خوشحال کننده‌ای است زیرا باعث می‌شود آن‌ها در سیستم جامع تبه بندی ۶۰۰ امتیاز اضافه دریافت کنند و بدین ترتیب در دوره‌ی بعدی برای آن‌ها حتما دعوتنامه جهت تقاضا برای اقامت دائم کانادا صادر خواهد شد.

 

مرحله‌ی اول برای انتخاب شدن از طرف مسیر مهاجرتی اولویت‌های سرمایه انسانی که متعلق به برنامه‌ی مهاجرت استانی انتاریو است، ورود به صف انتظار اکسپرس انتری است.

 

این پذیرش، دومین پذیرش مسیر مهاجرتی اولویت‌های سرمایه‌ی انسانی کانادا در سال ۲۰۱۹ است که تا کنون مجموعا ۲۵۶۵ اعلامیه‌ی تمایل – Notification of Interest – یا NOI برای متقاضیان اکسپرس انتری صادر کرده است. برخی اوقات پیش می‌آید که برنامه‌ی مهاجرت استانی انتاریو از طریق مسیر مهاجرتی اولویت‌های سرمایه‌ی انسانی برای متقاضیانی دعوتنامه صادر کرده است که دارای شرایطی غیر از شرایط و معیارهای معمول بوده‌اند.

 

پذیرش ۳۱ می از این قبیل پذیرش‌ها بود که برای متقاضیانی که در ۱۰ شغل دارای سابقه کار بودند دعوتنامه صادر کرد. این مشاغل بدین صورتند:‌:

 

سایر مدیران خدمات اداری NOC 0114
مدیران فروش شرکتی NOC 0601
  مشاغل حرفه‌ای در مشاوره‌ی مدیریت کسب و کار NOC 1122
مدیران تبلیغات، بازاریابی و روابط عمومی NOC 0124
مدیران خرده فروشی و عمده فروشی NOC 0621
حسابرسان و حسابداران مالی NOC 1111
پرستاران عادی دوره دیده و پرستاران دوره دیده‌ی بخش روانپزشکی NOC 3012
مدیران مالی NOC 0111
سایر ماموران مالی NOC 1114
مدیران خدمات شخصی و مشتری NOC 0651

 

این نخستین بار بود که برنامه‌ی مهاجرت استانی برای شاغلین در فهرست خاصی از مشاغل دعوتنامه صادر کرده است. پیش از فقط از شاغلین در بخش فناوری اطلاعات دعوت کرده بود. این انعطاف پذیری نشان می‌دهد که برنامه‌ی مهاجرت استانی می‌تواند مسیر مهاجرتی اولویت‌های سرمایه انسانی را با نیازهای بازار کار و اولویت‌های توسعه اقتصادی خود منطبق کند و به نیازهای کارفرمایان پاسخگویی بیشتر داشته باشد.

error: Content is protected !!