2024/04/20

۶ ژوئن: ساسکاچوان پذیرش‌های جدید خود را برگزار کرد

6 ژوئن

۶ ژوئن: ساسکاچوان پذیرش‌های جدید خود را برگزار کرد

خبرهای جدید از استان ساسکاچوان از این حکایت دارند که این استان در تاریخ ۶ ژوئن برای ۴۲۵ نفر از متقاضیان زیرمجموعه‌های مهاجرتی اکسپرس انتری و مشاغل مورد نیاز دعوتنامه صادر کرده است؛ در این پذیرش ۳۴۲ دعوتنامه برای متقاضیان زیرمجموعه مشاغل مورد نیاز و ۸۴ دعوتنامه هم برای متقاضیان اکسپرس انتری صادر شده است.

 

افرادی که علاقه‌مند هستند از طرف استان ساسکاچوان برای اقامت دائم انتخاب شوند و از طریق یکی از این دو زیرمجموعه‌ی مهاجرتی به ساسکاچوان مهاجرت کنند، باید در گام نخست تمایل خود را به برنامه‌ی مهاجرت استانی ساسکاچوان اعلام کنند و به بیان دیگر، یک Expression of Interest ارائه نمایند.

 

برنامه‌ی مهاجرت استانی ساسکاچوان به این استان اجازه می‌دهد تا مطابق با نیازهای اقتصادی و بازار کار خود تعداد معینی متقاضی مهاجرت کاری را برای اقامت دائم انتخاب کند. گفتنی است زیرمجموعه‌ی اکسپرس انتری برنامه‌ی مهاجرت استانی ساسکاچوان با سیستم اکسپرس انتری فدرال که منبع اصلی جذب نیروی کار ماهر خارجی کاناداست منطبق است.

 

آن دسته از متقاضیان اکسپرس انتری که از طرف استان انتخاب شوند در سیستم جامع رتبه بندی ۶۰۰ امتیاز اضافی دریافت می کنند و بدین ترتیب در دور بعدی حتما برای آن‌ها دعوتنامه صادر خواهد شد. لازم به ذکر است که هر دو زیرمجموعه‌ی مهاجرتی اکسپرس انتری و مشاغل مورد نیاز متقاضیان را ملزم به داشتن سابقه کار در یکی از ۱۹ شغل مورد نیاز در ساسکاچوان می‌کنند.

 

متقاضیان اکسپرس انتری که مایل هستند از طریق زیرمجموعه‌ی اکسپرس انتری برنامه‌ی مهاجرت استانی ساسکاچوان مهاجرت کنند باید Expression of Interest جداگانه‌ای را در برنامه‌ی مهاجرت استانی ساسکاچوان ثبت کنند. در Expression of Interest اطلاعاتی نظیر تحصیلات، سابقه کار، تسلط بر زبان‌های انگلیسی یا فرانسه و سایر معیارها ثبت می‌شود و متقاضیان از ۱۰۰ امتیاز رتبه بندی می‌شوند.

 

سپس از متقاضیانی که بالاترین امتیاز را دارند طی پذیرش‌های متوالی دعوت می‌شود تا تقاضای خود را برای انتخاب شدن از طرف استان ارائه کنند. حد نصاب امتیاز هر دو زیرمجموعه‌ی مهاجرتی در پذیرش ۶ ژوئن ۷۵ بود که نسبت به پذیرش ۱۵ می هفت امتیاز کاهش یافته است.

 

از ابتدای سال ۲۰۱۹ تا کنون برنامه‌ی مهاجرت استانی ساسکاچوان ۸۹۸ دعوتنامه برای متقاضیان اکسپرس انتری و ۱۱۹۶ دعوتنامه برای متقاضیان زیرمجموعه‌ی مهاجرتی مشاغل مورد نیاز صادر کرده است.

error: Content is protected !!