2024/04/16

جوامع موجود در برنامه‌ی مهاجرت به مناطق شمالی و روستایی معرفی شدند

جوامع روستایی

جوامع موجود در برنامه‌ی مهاجرت به مناطق شمالی و روستایی معرفی شدند

دولت کانادا نام ۱۱ جامعه‌ای یا community را که قرار است در برنامه مناطق شمالی و روستایی کانادا شرکت کنند اعلام کرده است. این برنامه مهاجرتی به جوامع روستایی و شمالی کوچک کمک می کند تا کارگران ماهر خارجی را جذب کرده و مسیر اقامت دائم آنها را فراهم کنند.

 

طبق آمار اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا جوامع روستایی کانادا بیش از چهار میلیون کانادایی را استخدام می‌کنند و مسئول تقریبا ۳۰ درصد تولید ناخالص داخلی هستند. هدف از این برنامه‌ی مهاجرتی این است که مشکل کمبود نیروی کار در این جوامع کوچک برطرف شود.

 

کاهش نرخ زاد و ولد، افزایش تعداد بازنشسته‌ها و مهاجرت بومیان به مناطق پرجمعیت‌تر کانادا علت اصلی این کمبود نیروی کار در این مناطق است. این یازده جامعه به تفکیک هر استان عبارتند از:

 

انتاریو

 

Thunder Bay

Sault Ste. Marie

Sudbury

Timmins

North Bay

 

منیتوبا

 

Gretna-Rhineland-Altona-Plum Coulee

Brandon

 

ساسکاچوان

 

Moose Jaw

 

آلبرتا

 

Claresholm

 

بریتیش کلمبیا

 

West Kootenay

Vernon

اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا گفته است که معیار انتخاب این جوامع نیازهای اقتصادی، وجود منابع و شرکای مورد نیاز برای اجرای برنامه بوده است و «الگویی برای سایر مناطق کانادا است».

 

هریک از مناطق با سازمان توسعه اقتصادی محلی جهت استخدام و ارزیابی متقاضیان مهاجرت بر اساس نیازهای اقتصادی و آگهی‌های شغلی همکاری خواهد کرد و متقاضیان منتخب را برای اقامت دائم حمایت خواهد نمود. این جوامع منتخب ممکن است در جایگاهی قرار داشته باشند که از ابتدای پاییز سال جاری فرایند شناسایی متقاضیان مهاجرت را آغاز کنند و متقاضیان منتخب هم از سال ۲۰۲۰ وارد کانادا خواهند شد.

 

 

موسسه کاریابی بین المللی ایران مهاجر با مجوز رسمی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این افتخار را دارد که با سال‌ها تجربه و بهره‌گیری از تیم وکلای زبده‌ی بین‌المللی هموطنان عزیز را در تمامی امور مربوط به کاریابی بین المللی، کسب اقامت و اخذ انواع ویزا از دیگر کشورها راهنمایی و کمک نماید.

از طریق روش‌های زیر با ما تماس بگیرید:

شیراز-بلوارستارخان-ساختمان شروین-واحد ۹

 

تلفن: ۳۶۴۹۱۱۴۵-۰۷۱

 

تهران:بلوار مرزداران -برج الوند – واحد ۴۰۸ موبایل:۰۹۱۷۶۰۰۰۲۱۱

error: Content is protected !!