2024/03/28

پرینس ادوارد آیلند جدیدترین پذیرش خود را برگزار کرد

پرینس ادوارد آیلند جدیدترین پذیرش خود را برگزار کرد

جدیدترین خبرهای به دست آمده از پرینس ادوارد آیلند از این حکایت دارند که در تاریخ ۱۸ آوریل، این استان جدیدترین پذیرش خود را برگزار کرده است و طی آن برای متقاضیان اکسپرس انتری دعوتنامه صادر نمود. گفتنی است پرینس ادوارد آیلند به صورت ماهانه پذیرش برگزار می‌کند و برای آن دسته از متقاضیان مهاجرت که تمایل خود را برای مهاجرت به برنامه مهاجرت استانی پرینس ادوارد آیلند ابراز کرده‌اند دعوتنامه صادر می‌کند.

 

استان پرینس ادوارد در پذیرش ۱۸ آوریل مجموعا ۱۳۰ دعوتنامه برای متقاضیان اکسپرس انتری، Labour Impact و Business Impact صادر کرد و بدین ترتیب مجموع دعوتنامه‌های صادره از طرف این استان در سال جاری به ۵۷۰ رسید. ۱۱۳ متقاضی اکسپرس انتری و  Labour Impact که در این پذیرش دعوتنامه دریافت کردند اکنون می‌توانند تقاضای خود برای اقامت دائم را به برنامه‌ی مهاجرت استانی پرینس ادوارد آیلند اعلام کنند.

 

از سوی دیگر برای ۱۷ کارآفرین نیز از طریق دسته‌ی Business Impact: Work Permit Stream دعوتنامه صادر شد و آن‌ها هم می‌توانند تقاضای خود را برای دریافت نامه‌ی حمایتی ویزای کار موقت به برنامه‌ی مهاجرت استانی پرینس ادوارد ارائه کنند.

 

آن دسته از متقاضیانی که مایلند از طرف پرینس ادوارد انتخاب شوند باید ابتدا یک پروفایل ابراز تمایل یا  (EOI )  جداگانه را با برنامه‌ی مهاجرت استانی پرینس ادوارد آیلند پر کنند. این پروفایل‌ها از ۱۰۰ نمره و بر اساس عواملی نظیر تحصیلات، سابقه کار و سطح تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسه امتیازدهی می‌شوند. سپس طی پذیرش‌های ماهانه از متقاضیانی که بالاترین امتیاز را دارند دعوت می‌شود تا تقاضای خود را برای انتخاب استانی ارائه کند.

 

متقاضیان می‌توانند امتیاز و رتبه‌ی خود را از روش‌های مختلف بهبود ببخشند و مثلا اگر از طرف یک استان انتخاب شوند ۶۰۰ امتیاز اضافی کسب می‌کنند.

 

دسته‌ی Labour Impact پرینس ادوارد آیلند با سیستم اکسپرس انتری مرتبط نیست و به سه مسیر مهاجرتی مبتنی بر ابراز تمایل تقسیم می‌شود – Skilled Workers ( در پرینس ادوارد آیلند و خارج از کانادا) ، International Graduates وCritical Workers.  متقاضیان این سه دسته‌ی مهاجرتی علاوه بر داشتن معیارهای دیگر، باید در پرینس ادوارد آیلند مشغول به کار باشند و یا از جانب یک کارفرمای ساکن این استان دارای پیشنهاد کار تمام وقت و بلند مدت باشند.

Business Impact: Work Permit Stream هم مناسب کارآفرینان خارجی است که مالک کسب و کار هستند و یا سابقه‌ی کار مدیریتی دارند و مایل به سرمایه‌گذاری و راه اندازی کسب و کار در پرینس ادوارد آیلند هستند. این مسیر مهاجرتی هم بر پایه‌ی ابراز تمایل است و در پذیرش ۱۸ آوریل کمترین امتیاز این دسته ۱۰۷ بود.

error: Content is protected !!