2024/04/18

حمایت دولت انتاریو از بودجه‌ی ۲۸ میلیون دلاری برای توسعه خدمات مامایی

مامایی

دولت انتاریو از اختصاص بودجه‌ی ۲۸ میلیون دلاری برای توسعه خدمات مامایی حمایت می‌کند

دولت انتاریو قصد دارد به تمامی ماماها در سراسر استان اختیار تجویز داروهای مختلف را بدهد، اقدامی که به گفته‌ی حرفه‌ای‌ها می‌تواند به بهبود مراقبت از بیمار کمک کند.

 

Christine Elliot، وزیر بهداشت روز دوشنبه اعلام کرد رایزنی‌ها برای گسترش حوزه‌ی فعالیت ماماها با قانون‌گذاران این بخش در حال انجام است. او گفت که این استان می‌خواهد ماماها را قادر سازد تا از دانش و تحصیلات خود استفاده کنند و به طور موثرتری آموزش ببینند.

 

Elliot گفت:«یک راه که ما می‌توانیم به هدف خود برسیم این است که اطمینان حاصل کنیم که ماماها به جدیدترین و موثرترین درمان‌های دارویی برای بیماران خود دسترسی داشته باشند.»

 

قوانینی که بر فعالیت ماماها نظارت دارند داروهای ویژه‌ای را که می‌توانند برای بیماران تجویز کنند مشخص می‌کند. یک ماما برای تجویز برخی داروهای خاص که جنبه‌ی غیرپزشکی دارند، باید با یک پزشک مشورت کند.

 

اخیرا Elliot در نامه‌ای از دانشکده‌ی مامایی انتاریو درخواست کرد مقررات دارویی خود را تا پایان سال اصلاح کنند تا دامنه‌ی داروهایی که ماماها تجویز می‌کنند گسترش یابد.

 

دانشکده‌ی مامایی انتاریو اعلام کرد پیش از نامه‌ی Elliot نیز در ماه ژانویه از دولت خواستار به روزرسانی قوانین و اجازه‌ی دسترسی ماماها برای تجویز دارو شده بود.

 

Elizabeth Brandeis رئیس انجمن مامایی گفت که ماماها از مدت‌ها قبل خواستار به روزرسانی قوانین تجویز دارو شده بودند.

 

وی افزود:«اختصاص این بودجه‌ی اضافی به این معنا خواهد بود که خانواده‌های بیشتری در سراسر انتاریو می‌توانند به مراقبت‌های کیفی از سوی ماماها در طول دوران بارداری، زایمان و پس از زایمان دسترسی داشته باشند.»

 

در همین حال، دولت استانی اعلام کرد که به تعهدات دولت لیبرال پیشین مبنی بر تخصیص بودجه‌ی ۲۸ میلیون دلاری در سال جاری برای توسعه‌ی مامایی ادامه خواهد داد؛ و Elliot نیز تخمین زد که این بودجه به ۳,۴۰۰ خانواده امکان دسترسی به این خدمات را می‌دهد.

 

Brandeis گفت که ماماها از این بودجه استقبال کرده‌اند اما امیدوارند که دولت در زمینه‌ی پرداخت دستمزدها و مزایایی که سال‌هاست علی‌رغم افزایش تقاضا برای خدمات، معلق مانده‌اند اقدام نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!