2024/04/18

صدور دعوتنامه برای ۱۸۰ متقاضی اکسپرس انتری توسط استان آلبرتا

آلبرتا و اکسپرس انتری

صدور دعوتنامه برای ۱۸۰ متقاضی اکسپرس انتری توسط استان آلبرتا

استان آلبرتا جزییات جدیدترین پذیرش مرتبط با اکسپرس انتری که در تاریخ ۵ جولای برگزار کرده است را منتشر نمود. در مجموع ۱۸۰ اعلامیه‌ی تمایل یا Notification of Interest برای متقاضیان اکسپرس انتری صادر شده است؛ امتیاز این متقاضیان در سیستم جامع رتبه بندی ۴۲۵ بود.

 

گفتنی است مسیر اکسپرس انتری آلبرتا به برنامه‌ی مهاجرت استانی اجازه می‌دهد در صف انتظار اکسپرس انتری به دنبال متقاضیان واجد شرایط بگردد. متقاضیانی که از طرف استان انتخاب می‌شوند ۶۰۰ امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی کسب می‌کنند و بدین ترتیب در موقعیتی قرار می‌گیرند که در دور بعدی حتما از طرف دولت کانادا برای آن‌ها دعوتنامه صادر خواهد شد.

 

جالب است بدانید داشتن پیشنهاد کار یا سابقه‌ی کار در آلبرتا جزو شرایط مسیر اکسپرس انتری این استان نیست اما در عین حال متقاضیان باید نشان دهند که در استان آلبرتا پیوندهای محکمی دارند (نظیر داشتن خویشاوندان درجه اول) و به علاوه در شغلی شاغل باشند که حامی توسعه‌ی اقتصادی و اولویت‌های استان در راستای تنوع سازی است. با این همه، آلبرتا هنوز فهرستی از مشاغل واجد شرایط منتشر نکرده است.

 

برنامه‌ی مهاجرت استانی آلبرتا می‌گوید که متقاضیان زیر دارای اولویت هستند:

 

  • متقاضیانی که در استان سابقه کار دارند/ از کارفرمای آلبرتایی پیشنهاد کار دریافت کرده‌اند؛
  • متقاضیانی که از یکی از موسسات آموزش عالی/ دانشگاه‌های آلبرتا فارغ التحصیل شده‌اند و پیشنهاد کار معتبر دارند؛
  • متقاضیانی که فرزند، همسر یا خواهر/ برادار آن‌ها در این استان زندگی می‌کنند

برنامه‌ی مهاجرت استانی آلبرتا تا به اینجای سال ۲۰۱۹ از طریق مسیر اکسپرس انتری آلبرتا ۱۷ پذیرش برگزار کرده است و طی این پذیرش‌ها مجموعا ۳ هزار و ۹۹۶ اعلامیه‌ی تمایل صادر کرده است. حداقل امتیاز ۴۲۵ پذیرش ۵ جولای آلبرتا بالاترین حداقل امتیاز در پذیرش مسیر اکسپرس انتری استان تا کنون بوده است. در عین حال، از حداقل امتیاز پذیرش اکسپرس انتری فدرال؛ که ۴۶۰ بوده، بسیار پایین‌تر است.

 

پایین‌ترین حداقل امتیاز تا به اینجای سال ۲۰۱۹، در هر ۱۳ پذیرش اکسپرس انتری که تمام برنامه‌ها را پوشش داده‌اند، ۴۳۸ بوده است. در طی سال ۲۰۱۹، آلبرتا مجموعا چهار بار متقاضیان اکسپرس انتری با ۳۰۰ امتیاز را هم از طریق مسیر اکسپرس انتری آلبرتا پذیرفته است. در سه پذیرش حداقل امتیاز سیستم جامع رتبه بندی ۳۰۱ بوده است و در پذیرش دیگر ۳۰۲٫

 

سیستم اکسپرس انتری فدرال چیست؟

سیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته‌ی کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه‌ی کانادایی از سراسر جهان بر پایه‌ی امتیازات و معیارها مهاجر جذب می‌کند. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می‌شوند؛ این سیستم کاندیدها را بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می‌کند. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش‌ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می‌شود.

 

نوشته های مشابه:

دعوت از ۳ هزار و ۶۰۰ متقاضی، در بزرگترین پذیرش اکسپرس انتری سال ۲۰۱۹

استان پرینس ادوارد آیلند جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری خود را برگزار کرد

دعوت نووا اسکوشیا از متقاضیان اکسپرس انتری به عنوان مربی نونهالان

دعوت کانادا از متقاضیان اکسپرس انتری با حداقل ۳۳۲ امتیاز در ۱۵ می

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!