2024/04/18

اضافه شدن اجتماعات جدید به بخش کارآفرینی برنامه‌ی رجینال پایلوت

رجینال پایلوت

اضافه شدن اجتماعات جدید به بخش کارآفرینی برنامه‌ی رجینال پایلوت (Regional Pilot)

برنامه‌ی مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا از اضافه شدن اجتماعات جدیدی به بخش کارآفرینی برنامه‌ی رجینال پایلوت (Regional Pilot) خود خبر داد.

 

برنامه‌ی رجینال پایلوت  ( Regional Pilot)در تاریخ ۱۴ مارس  ۲۰۱۹ ،تنها  با ۳۰ اجتماع شرکت کننده آغاز شد. این برنامه افرادی را هدف قرار می‌داد که به دنبال راه اندازی یک کسب و کار جدید و یا رونق بخشیدن به کسب و کارهای موجود در مناطق روستایی و کوچک‌تر استان بریتیش کلمبیا بودند.

از طریق این پایلوت، سالانه حداکثر ۲ هزار و ۷۵۰ درخواست جهت رسیدگی پذیرفته می‌شود. اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا اعلام کرده است که این تعداد با احتساب اعضای خانواده‌ها به حدود ۱۶ هزار و ۵۰۰ نفر مقیم دائم طی دوره‌ی سه ساله این پایلوت مهاجرتی می‌رسد. آقای Rodger Cuzner، دبیر پارلمانی وزارت کار و توسعه‌ی نیروی کار کانادا گفته است که:«باید به کارگران خارجی موقتی که وارد کانادا می‌شوند و در پر کردن جایگاه‌های شغلی این کشور سخت کوشی از خود نشان می‌دهند، فارغ از شغلی که دارند، شانسی جهت اقامت دائم داده شود.»

 

گفتنی است این پایلوت مهاجرتی در پی سایر اقداماتی است که کانادا اخیرا برای فراهم کردن مسیر اقامت دائم برای کارگران خارجی موقتی ایجاد کرده است. از جمله این اقدامات می‌توان به برنامه‌های مخصوص پرستاران خانگی و تخصیص ۲ هزار سهمیه برای کارگران خارجی موقت که مهارت‌های متوسط دارند اشاره نمود.

 

در حال حاضرهریک از اجتماعات شرکت کننده به طور فعال در این برنامه نقش دارند و برای مدیریت متقاضیان علاقه‌مند شرایط خاص خود را ترتیب داده‌اند .هر اجتماع قادر به انتخاب متقاضیان کارآفرین، ترتیب دادن سفر تحقیقاتی و معرفی داوطلبان واجد شرایط به برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا است. در ادامه فهرستی از مناطق و بخش‌هایی که اکنون به برنامه‌ی دو ساله پایلوت افزوده شده‌اند ارائه شده است.

 

Hope

Osoyoos

Sayward

Regional District of Bulkley-Nechako

Electoral Area A – Smithers Rural

Electoral Area B – Burns Lake Rural

Electoral Area C – Fort St. James Rural

Electoral Area D – Fraser Lake Rural

Electoral Area E – Francois/Ootsa Lake Rural

Electoral Area F – Vanderhoof Rural

Electoral Area G – Houston Rural

Northern Rockies Regional Municipality

علاوه بر این دولت استانی از احتمال اضافه کردن چندین اجتماع دیگر به لیست شرکت کنندگان تا آخر ماه خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!