2024/04/18

ساسکاچوان در دومین پذیرش بزرگ خود باز هم دعوتنامه صادر کرد

ساسکاچوان در دومین پذیرش بزرگ خود باز هم دعوتنامه صادر کرد

استان ساسکاچوان در تاریخ دوم اکتبر دومین پذیرش بزرگ خود را برگزار کرد و طی آن برای 610 متقاضی مهاجرت از طریق زیرمجموعه‌های اکسپرس انتری و مشاغل مورد نیاز دعوتنامه صادر نمود. گفتنی است این دومین پذیرش بزرگی است که پس از افزودن مشاغل بیشتر به فهرست مشاغل مورد نیاز ساسکاچوان برگزار می‌شود.

 

بدین ترتیب، طی دو هفته برای متقاضیان مهاجرت به ساسکاچوان مجموعا 769 دعوتنامه برای تقاضا جهت انتخاب شدن از طرف استان صادر شده است. بنا به اعلام برنامه‌ی مهاجرت استانی ساسکاچوان این متقاضیان در 77 شغل شاغل بوده‌اند. در بین این عناوین شغلی، مهندس، تکنیسین شبکه‌ی کامپیوتر، متخصص منابع انسانی، دستیار حقوقی، مشاور آموزشی، محقق علوم طبیعی و کاربردی و نیز سوپروایزر نظافت به چشم می‌خورد.

 

از جمله شرایط زیرمجموعه‌های مهاجرتی ساسکاچوان این است که متقاضیان حداقل در یکی از مشاغل مورد نیاز و واجد شرایط و مرتبط با زمینه تحصیلی خود سابقه کار داشته باشند. البته لازم به ذکر است داشتن پیشنهاد کار از جمله‌ی این شرایط نیست.

 

پذیرش 2 اکتبر و 25 سپتامبر بزرگترین پذیرش‌هایی بوند که ساسکاچوان از زمان روی آوردن به سیستم Expression of Interest یا ابراز تمایل در جولای 2018 برگزار کرده است. مجموعا 214 دعوتنامه برای متقاضیان زیرمجموعه‌ی مشاغل مورد نیاز و 396 دعوتنامه نیز برای متقاضیان زیرمجموعه اکسپرس انتری صادر شده است.

 

گفتنی است سیستم اکسپرس انتری در سال 2015 از آن رونمایی شد، سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته‌ی کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه‌ی کانادایی از سراسر جهان بر پایه‌ی امتیازات و معیارها مهاجر جذب می‌کند. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می‌شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می‌کند. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش‌ها ITA ( دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!