2024/03/28

خبر خوب برای دارندگان ویزای IEC

خبر خوب برای دارندگان ویزای IEC

جدیدترین خبرها گویای این هستند که از تاریخ 8 ماه می 2020 دارندگان ویزای International Experience Canada یا به اختصار IEC از محدودیت‌های سفر به کانادا معاف هستند.

بنا به اعلام وزارت مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا تنها آن دسته از دارندگان ویزای IEC که پیشنهاد شغل و معرفی نامه دریافت کرده‌اند حق ورود به کانادا را دارند. وزارت مهاجرت به این دسته از متقاضیان توصیه کرده تا وبسایت اداره‌ی مهاجرت کانادا را مرتبا پیگیری کنند.

در بحبوحه‌ی ویروس کرونا و اعمال محدودیت‌ها، کانادا سفر هر فردی که مطابق قانون و با ویزای معتبر برای کار به کانادا می‌آید را سفر ضروری تلقی می‌کند. همچنین گفتنی است که دارندگان ویزای IEC که پیشنهاد شغلی دارند به لحاظ قانونی موظف هستند در بدو ورود به کانادا تا 14 روز خود را قرنطینه کنند و برنامه‌ی خود برای قرنطینه را به مقامات کانادایی اعلام کنند.

در حال حاضر در تنها چهار فرودگاه بین المللی کانادا پروازهای خارجی انجام می‌شود: فرودگاه بین المللی ونکوور، فرودگاه بین المللی کلگری، فرودگاه بین المللی مونترال و فرودگاه بین المللی تورنتو.

ویزای IEC جوانان رده‌ی سنی 18 تا 35 ساله را قادر می‌سازد تا ویزای کار یک تا دو ساله‌ی خود را برای کار در کانادا دریافت کنند. این جوانان شهروندان کشورهای همتای کانادا یعنی استرالیا، نیوزیلند، شیلی، کاستا ریکا، اکثر کشورهای عضو اتحادیه‌ی اروپا، بریتانیا، سوییس، هنگ کنگ، تایوان، ژاپن و کره‌ی جنوبی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!