2024/04/19

افتتاح پایلوت مهاجرت منطقه‌ای انتاریو

افتتاح پایلوت مهاجرت منطقه‌ای انتاریو

اگر به مهاجرت به انتاریو علاقه‌مند هستید خبر خوبی برایتان داریم! استان انتاریوی کانادا به تازگی از مسیر جدیدی برای اقامت دائم موسوم به پایلوت مهاجرت منطقه‌ای یا Regional Immigration Pilot رونمایی کرده است. برنامه‌ی مهاجرت استانی انتاریو هم اکنون درخواست مهاجرت از طریق پایلوت مهاجرت منطقه‌ای را می‌پذیرد. متقاضیان باید واجد شرایط مسیرهای مهاجرتی Employer Job Offer برنامه‌ی مهاجرت استانی باشند.

 

متقاضیان همچنین باید در یکی از جوامع زیر، دارای پیشنهاد شغل دائمی و تمام وقت باشند:

 

  • Chatham-Kent
  • Cornwall
  • Quinte West/Belleville

در این پایلوت دو ساله 150 نفر سهمیه برای جوامع فوق مد نظر قرار گرفته‌ شده است. برنامه‌ی مهاجرت استانی انتاریو همچنین در حال بازاریابی و اطلاع رسانی به کارفرمایان محلی و جلب پشتیبانی ارائه دهندگان خدمات کسب و کار است. هدف از این پایلوت مهاجرتی جدید مرتبط ساختن مهاجران دارای مهارت بالا و جوامع روستایی انتاریو است. این مناطق به خاطر چالش‌هایی که در زمینه‌ی نیروی کار با آن‌ها مواجه هستند و توانایی‌شان در کمک رسانی به اسکان مهاجران انتخاب شده‌اند.

 

شرایط Employer Job Offer

همانطور که از نام این دسته‌ی مهاجرتی مشخص است، متقاضی باید دارای پیشنهاد کار باشد. جهت واجد شرایط بودن برای برنامه‌ی مهاجرت استانی نیازی به حضور فیزیکی متقاضی در کانادا نیست. دسته‌ی Employer Job Offer دارای سه مسیر مهاجرتی زیر است:

 

  • Foreign Worker streamبرای نیروی کار ماهر
  • International Student streamبرای دانشجویانی که به تازگی از یکی از موسسات آموزش عالی انتاریو فارغ التحصیل شده‌اند
  • In-Demand Skills streamبرای نیروی کار بخش‌های کشاورزی، ساختمان، رانندگی کامیون و مددکاری

متقاضیان واجد شرایط برای درخواست مهاجرت از این طریق باید فرم جذب مهاجر را پر کرده و از طریق نشانی regionalimmigration@ontario.ca به برنامه‌ی مهاجرت استانی ایمیل بزنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!