2024/03/29

بریتیش کلمبیا در جدیدترین پذیرش PNP از ۷۲ متقاضی دعوت کرد

بریتیش کلمبیا در جدیدترین پذیرش PNP از ۷۲ متقاضی دعوت کرد

برنامه‌ی مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا در تاریخ 25 آگوست برای 72 نفر از دانشجویان بین المللی و شاغلان خارجی در بخش تکنولوژی دعوتنامه صادر کرده است. برنامه‌ی مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا به صورت هفتگی Tech Draw برگزار می‌کند و از طریق آن‌ها متقاضیانی را که در یکی از 29 شغل بخش تکنولوژی شاغل هستند دعوت به ارائه‌ی تقاضا برای انتخاب شدن از طرف استان می‌کند. گفتنی است هدف از Tech Pilot که در سال 2017 آغاز به کار کرده است کمک به بخش تکنولوژی بریتیش کلمبیا در استخدام و جذب نیروی کار شاغل در بخش IT در راستای جبران کمبود نیروی کار است.

 

این 72 دعوتنامه برای متقاضیانی صادر شد که در زیرمجموعه‌های Skilled Worker و International Graduate حضور داشتند. حداقل امتیاز مورد نیاز متقاضیان در هر دو زیرمجموعه 80 بوده است که نسبت به پذیرش قبلی که در 11 آگوست برگزار شد تغییری نداشته است. متقاضیان برای ارائه‌ی درخواست از طریق Skills Immigration یا اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا (Express Entry BC) می‌بایست در ابتدا در پورتال آنلاین برنامه‌ی مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا پروفایلی ایجاد کنند و در قسمت Skills Immigration Registration System (SIRS) آن پورتال ثبت نام کنند.

 

متقاضیان بر اساس عواملی نظیر تحصیلات، سابقه‌ی کار، تسلط  بر زبان انگلیسی و منطقه‌ی استخدامی‌شان در بریتیش کلمبیا ارزیابی می‌شوند. متقاضیا در صورت تایید می‌تواند از طریق Provincial Nominee Class تقاضای خود برای اقامت دائم را به اداره‌ی مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا ارائه کند. متقاضیانی که از طرف بریتیش کلمبیا انتخاب می‌شوند 600 امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی یا CRS دریافت می‌کنند و بدین ترتیب در دور بعدی پذیرش اکسپرس انتری فدرال حتما برای آن‌ها دعوتنامه صادر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!