2024/04/23

نوا اسکوشا اولین پذیرش سال ۲۰۲۱ را برگزار کرد

نوا اسکوشا اولین پذیرش سال ۲۰۲۱ را برگزار کرد

جدیدترین خبرها حکایت از این دارند که استان نوا اسکوشیای کانادا در اولین پذیرش سال 2021 که در روز نوزدهم ژانویه برگزار کرده است از طریق مسیر مهاجرتی اولویت‌های بازار کار برای متقاضیان اکسپرس انتری دعوتنامه صادر کرد. برنامه‌ی مهاجرت استانی نوا اسکوشا مشخص نکرده است که برای چه تعداد متقاضی دعوتنامه صادر کرده است.

 

در این پذیرش شغل اصلی متقاضیان می‌بایست مامور مالی با کد 1114 در دسته‌بندی ملی مشاغل کانادا یا NOC می‌بود. در پذیرش‌های قبلی برنامه‌نویسان و توسعه دهندگان رسانه، کارگران صنعت خودرو و نیز پرستاران دعوت شده بودند.

 

گفتنی است مسیر مهاجرتی اولویت‌های بازار کار با اکسپرس انتری مرتبط است و به برنامه‌ی مهاجرت استانی نوا اسکوشیا اجازه می‌دهد در صف انتظار اکسپرس انتری به دنبال متقاضیان واجد شرایطی بگردد که مطابق با نیاز بازار کار استان هستند. در سال 2018 بود که از این مسیر مهاجرتی رونمایی شد و ابتدا برای شاغلان در شغل مربیان نونهالان و کودکان پیش دبستانی و سپس برای حسابرسان و حسابداران، مددکاران اجتماعی و متقاضیان فرانسه زبان اکسپرس انتری دعوتنامه صادر کرد.

 

متقاضیان منتخب می‌بایست از کارفرمای قبلی خود توصیه‌نامه‌ای ارائه کنند که نشان دهد که ظرف پنج سال گذشته به عنوان مامور مالی حداقل چهار سال سابقه کار تمام وقت داشته‌اند. متقاضیان همچنین می‌بایست دارای مدرک لیسانس بوده یا دوره‌ی سه ساله‌ای را در یک نهاد آموزشی گذرانده باشند.

 

آن‌ها همچنین باید زبان انگلیسی را به عنوان زبان اول خود انتخاب کنند و در تمام مهارت‌های آزمون زبان CLB نمره 9 یا بالاتر اخذ کنند. از دیگر شرایط این متقاضیان داشتن فوق لیسانس بوده است؛ آن‌ها می‌بایست در کنار درخواست خود مدرکی که ثابت کند تحصیلات داشته‌اند نظیر گزارش ارزیابی مدارک تحصیلی یا ECA را به اداره‌ی مهاجرت، شهروندی و پناهندگی ارائه کنند.

 

متقاضیانی که در این پذیرش دعوتنامه دریافت کردند باید درخواست کامل خود را تا حداکثر تاریخ 18 فوریه 2021 به برنامه‌ی مهاجرت استانی نوا اسکوشیا تقدیم کنند. متقاضیان همچنین باید نسخه‌ای از نتایج آزمون زبان، مدارک تحصیلی یا مدرک شغلی/استخدامی خود را ارائه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!