2024/03/29

دعوت انتاریو از ۹۸۶ متقاضی در جدیدترین پذیرش PNP

دعوت انتاریو از ۹۸۶ متقاضی در جدیدترین پذیرش PNP

استان انتاریوی کانادا جدیدترین پذیرش PNP را در تاریخ اول ژوئن ۲۰۲۱ برگزار کرده و طی آن از متقاضیان اکسپرس انتری دعوت کرده است.

 

برنامه‌ی مهاجرت استانی انتاریو از طریق برنامه‌ی مهاجرتی Skilled Trades در این پذیرش برای ۹۸۶ متقاضی دعوتنامه صادر کرده است.

 

متقاضیان دعوت شده در اکسپرس انتری پروفایل داشتند و حداقل امتیازشان در سیستم جامع رتبه بندی بین ۳۰۰ تا ۳۷۹ بوده است. این متقاضیان پروفایل پروفایل خود را بین اول ژوئن ۲۰۲۰ تا اول ژوئن ۲۰۲۱ ارائه کرده بودند.

 

اگر متقاضیانی که در این پذیرش دعوتنامه دریافت کردند از طرف استان انتاریو انتخاب شوند در دور بعدی اکسپرس انتری حتما برای آن‌ها ITA یا دعوتنامه چهت ارائه‌ی درخواست صادر خواهد شد چرا که تمام متقاضیان اکسپرس انتری که از طرف برنامه‌ی مهاجرت استانی تقویت شده یا هماهنگ با اکسپرس انتری انتخاب می‌شوند ۶۰۰ امتیاز اضافی دریافت می‌کنند.

 

برنامه‌ی مهاجرت استانی انتاریو با تمام متقاضیان منتخب تماس خواهد گرفت. متقاضیان منتخب هم‌اینک ۴۵ روز تقویمی فرصت دارند تا درخواست خود را برای انتخاب شدن از طرف انتاریو ارائه کنند.

 

در صورتی که متقاضیان از طرف انتاریو انتخاب شوند به صورت خودکار ۶۰۰ امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی دریافت می کنند و بدین ترتیب در پذیرش بعدی اکسپرس انتری حتما دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم کانادا دریافت خواهند کرد. این اصل در مورد هر فردی که از طرف یکی از برنامه‌های مهاجرت استانی انتخاب شود صدق می‌کند.

 

انتاریو سال گذشته‌ی میلادی از طریق مسیر مهاجرتی اولویت‌های سرمایه‌ی انسانی مجموعا از ۶,۷۱۶ متقاضی اکسپرس انتری دعوت کرد تا تقاضای خود را برای انتخاب شدن از طرف استان ارائه کنند.

 

مسیر مهاجرتی Skilled Trades انتاریو

گفتنی است Skilled Trades Stream انتاریو هماهنگ با اکسپرس انتری است و مسیری برای اخذ اقامت دائم متقاضیان تجربه کانادایی و برنامه‌ی نیروی کار ماهر فدرال است.

 

از جمله شرایط متقاضیان این است که در حال حاضر در انتاریو باشند و حداقل یک سال سابقه‌ی کار تمام وقت و یا معادل آن سابقه‌ی کار نیمه وقت داشته باشند. آن‌ها باید این سابقه‌ی کار را در استان انتاریو و در یکی از مشاغل فنی و حرفه‌ای یا skilled trade که در فهرست Minor group 633 یا Major group 72 ، Major group 73 و Major group 73 سیستم ملی دسته بندی مشاغل یا ناک است کسب کرده باشند.

 

در برنامه‌ی مهاجرتی Skilled Trades انتاریو نیازی به داشتن جاب آفر یا پیشنهاد کار نیست اما متقاضیان باید واجد تمام شرایط الزامی استانی و فدرال باشند. متقاضیان در اولین گام برای اینکه جهت انتخاب استانی لحاظ شوند باید پروفایل خود را به سیستم اکسپرس انتری ارائه کنند.

 

مزیت انتخاب استانی

انتخاب شدن از طرف استان باعث می‌شود که متقاضی در سیستم جامع رتبه بندی ۶۰۰ امتیاز اضافی کسب کند. از آنجا که اکثر پذیرش‌های اکسپرس انتری متقاضیان را مستلزم به داشتن ۴۰۰ امتیاز می‌کنند متقاضیانی که از طرف استان انتخاب می‌شوند در موقعیتی خوبی برای دریافت ITA یا Invitation to Apply در پذیرش بعدی اکسپرس انتری فدرال قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!