2024/04/24

دعوت از ۵۸۳ متقاضی در جدیدترین پذیرش انتاریو

دعوت از ۵۸۳ متقاضی در جدیدترین پذیرش انتاریو

استان انتاریو مورخ ۲۳ ژوئن ۲۰۲۱ جدیدترین پذیرش مرتبط با برنامه‌ی مهاجرت استانی خود را برگزار کرده و طی آن از ۵۸۳ متقاضی اکسپرس انتری دعوت کرده است تا تقاضای خود را برای انتخاب شدن از طرف استان ارائه کنند.

 

برنامه‌ی مهاجرت استانی انتاریو متقاضیانی را هدف گرفته که ممکن است واجد شرایط مسیر مهاجرتی اولویت‌های سرمایه‌ی انسانی اکسپرس انتری باشند. حداقل امتیاز متقاضیان اکسپرس انتری در سیستم جامع رتبه بندی بین ۴۶۴ تا ۴۶۷ بوده است.متقاضیان نیازی به داشتن پیشنهاد شغل نداشته‌اند اما می‌بایست علاوه بر داشتن پروفایل در سیستم اکسپرس انتری در یکی از ده شغل زیر نیز حداقل یک سال سابقه‌ی کار می‌داشتند:

 

  • مدیران بانک، اعتبار و سرمایه گذاری NOC 0122
  • مدیران روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی NOC 0124
  • سایر مدیران خدمات کسب و کار NOC 0125
  • مدیران فروش NOC 0601
  • حسابداران و حسابرسان NOC 1111
  • تحلیل‌گران سرمایه گذاری و امور مالی NOC 1112
  • فعالان حرفه‌ای در بخش منابع انسانی NOC 1121
  • مشاغل حرفه‌ای در مشاور مدیریت کسب و کار NOC 1122
  • پرستاران رسمی و پرستاران بخش روانپزشکی NOC 3012
  • ماموران توسعه کسب و کار و محققان و مشاوران بازاریابی NOC 4163

 

متقاضیان منتخب هم اکنون ۴۵ روز تقویمی فرصت دارند درخواست خود برای انتخاب شدن از طرف استان را ارائه کنند. اگر از طرف انتاریو انتخاب شوند به صورت خودکار ۶۰۰ امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی دریافت می‌کنند و بدین ترتیب در پذیرش بعدی اکسپرس انتری حتما برای تقاضا جهت اقامت دائم کانادا دعوتنامه دریافت خواهند کرد. این اصل در مورد هر فردی که از طرف یکی از برنامه‌های مهاجرت استانی انتخاب شود صدق می‌کند.

 

انتاریو سال گذشته‌ی میلادی از طریق مسیر مهاجرتی اولویت‌های سرمایه انسانی مجموعا از ۶,۷۱۶ متقاضی اکسپرس انتری دعوت کرد تا تقاضای خود را برای انتخاب شدن از طرف استان ارائه کنند.

 

گفتنی است سیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته‌ی کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه‌ی کانادایی از سراسر جهان بر پایه‌ی امتیازات و معیارها مهاجر جذب می‌کند. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می‌شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه‌ی کار امتیازدهی می‌کند. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش‌ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می‌شود.

 

انتخاب شدن از طرف استان باعث می‌شود که متقاضی در سیستم جامع رتبه بندی ۶۰۰ امتیاز اضافی کسب کند. از آنجایی که اکثر پذیرش‌های اکسپرس انتری متقاضیان را ملزم به داشتن ۴۰۰ امتیاز می‌کنند متقاضیانی که از طرف استان انتخاب می‌شوند در موقعیتی خوبی برای دریافت دعوتنامه یا Invitation to Apply در پذیرش بعدی اکسپرس انتری فدرال قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!