2024/03/28

دعوت بریتیش کلمبیا از ۵۱ متقاضی در جدیدترین Tech Draw

دعوت بریتیش کلمبیا از ۵۱ متقاضی در جدیدترین Tech Draw

بریتیش کلمبیا در ۱۰ آگوست ۲۰۲۱ جدیدترین Tech Draw را برگزار کرده و مجموعا برای ۵۱ متقاضی دعوتنامه صادر کرده است.

 

در این پذیرش متقاضیان Skilled Worker و International Graduate در هر دو دسته‌ی اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا  (EEBC) و Skills  Immigration (SI) هدف گرفته شدند. بریتیش کلمبیا همچنین از طریق مسیر مهاجرتی Entrepreneur Immigration هم دعوتنامه صادر کرد. متقاضیان هم اینک ۳۰ روز تقویمی زمان دارند تا درخواست خود را برای نامزدی استانی ارائه کند.

 

حداقل امتیاز متقاضیان منتخب در این پذیرش ۸۰ بوده است. استان بریتیش کلمبیای کانادا تا به اینجای سال جاری مجموعا برای ۶۷۱۸ متقاضی دعوتنامه صادر کرده است. اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا یا به اختصار EEBC متقاضیانی را انتخاب می‌کند که در سیستم اکسپرس انتری دولت فدرال کانادا پروفایل معتبر دارند. دسته‌ی Skills Immigration هم برای کارگران ماهر و نیمه ماهری است که شغلشان در بریتیش کلمبیا با تقاضای بالایی روبه‌روست.

 

چنان‌چه علاقه مند به مهاجرت به بریتیش کلمبیا از طریق Express Entry BC (EEBC) و Skills Immigration هستید در گام نخست باید از طریق پرتال آنلاین برنامه‌ی مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا پروفایلی ایجاد کنید و در Skills Immigration Registration System (SIRS) ثبت نام کنید. سپس بر اساس عواملی نظیر سن، تحصیلات، دانش زبانی، سطح تحصیلات سابقه‌ی کار، مکان استخدامتان در بریتیش کلمبیا و حقوقتان رتبه بندی می‌شوید. در صورت تایید می‌توانید از انتخاب استانی‌تان برای ارائه‌ی درخواست اقامت دائم به وزارت مهاجرت کانادا استفاده کنید.

 

پذیرش‌های اکسپرس انتری معمولا هر دو هفته یک بار برگزار می‌شوند و امکان صدور دعوتنامه تا سقف ۵۰۰۰ نفر در هر پذیرش وجود دارد. بریتیش کلمبیا از طریق برنامه‌ی مهاجرت استانی خود و سایر مسیرهای مهاجرتی به صورت هفتگی پذیرش برگزار می‌کند.

 

درباره‌ی تک پایلوت بریتیش کلمبیا –Tech Pilot

تک پایلوت – Tech Pilot – برنامه‌ی مهاجرت استانی برای جذب سریع نیروی کار و دانشجوی بین‌المللی مورد نیاز در بخش تکنولوژی است. متقاضیان باید در یکی از برنامه‌های مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا ثبت نام کرده باشند و در یکی از ۲۹ شغل واجد شرایط Tech Pilot جاب آفری داشته باشند که تاریخ اعتبار حداقل ۱۲ ماهه داشته باشد.

 

متقاضیان برای ارائه‌ی درخواست مهاجرت به بریتیش کلمبیا از طریق Skills Immigration یا Express Entry BC باید ابتدا پروفایلی را از طریق پرتال آنلاین برنامه‌ی مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا ایجاد کنند و زیرSkills Immigration Registration System (SIRS) ثبت نام نمایند.

 

سپس بر اساس عواملی نظیر سن، تحصیلات، دانش زبانی، سطح تحصیلات سابقه‌ی کار، مکان استخدام‌تان در بریتیش کلمبیا و حقوقتان رتبه بندی می‌شوید. در صورت تایید می‌توانید از انتخاب استانی‌تان برای ارائه‌ی درخواست اقامت دائم به وزارت مهاجرت کانادا استفاده کنید.

 

در صورت دعوت شدن از طرف استان بریتیش کلمبیا ۳۰ روز فرصت دارید درخواست کامل خود را از طریق سیستم آنلاین برنامه‌ی مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا ارائه کنید. وقتی این کار را کردید ظرف دو یا سه ماه از تصمیم استان بریتیش کلمبیا مطلع خواهید شد. در صورتی که از طرف استان انتخاب شوید می‌توانید تقاضای خود برای اقامت دائم از طریقProvincial Nominee Class را به اداره‌ی مهاجرت کانادا ارائه کنید. انتخاب شما از طرف استان تا شش ماه اعتبار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!