2024/04/18

استارتاپ های کانادا

استارت آپ های کانادا

استارتاپ های کانادا

یکی از سریع ترین راه های مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ های کانادا می باشد و کانادا نیز در این زمینه یکی از کشورهای پیشرو است چون توجه ویژه ای به کسب و کارهای نوپا دارند. هدف از ویزای استارتاپ های کانادا ؛ جذب افراد توانمند و کارآفرینان خلاق و افرادی که از نظر رونق اقتصادی، می توانند به کشور کانادا کمک کنند از سراسر دنیا می باشد.

ویزای استارتاپ کانادا؛ هفت نکته‌ای که باید بدانید

بررسی برخی از استارتاپ های موفق کانادا در حوزه های مختلف و مورد تایید اداره مهاجرت کانادا :

  • زیبایی و مراقبت از پوست : استفاده از هوش مصنوعی برای مراقبت های پوستی، شاید در ابتدا عجیب به نظر برسد، اما با استفاده از هوش مصنوعی، علوم داده و تجربه متخصصین پوست در این پروژه استارتاپی کانادا، شرایطی فراهم شده است، تا کاربران علاوه بر مشاوره پوست، متناسب با نوع نیاز پوست خود در کوتاه ترین زمان ممکن و به راحتی و با چند ضربه بر روی گوشی موبایل، تبلت و یا از طریق اینترنت بتوانند محصول مورد نیاز خود را سفارش دهند و یا اینکه به نزدیک ترین مرکز خرید محصول مراجعه کنند. نکته حائز اهمیت این است که قسمت زیادی از اجرای این پروژه توسط هوش مصنوعی اجرا می گردد.
  • کشاورزی و تولید محصول : در این ایده جالب سعی شده تا مکان تولید مواد غذایی نزدیک به محل های مصرف عمده مواد غذایی مانند شهرهای بزرگ شوند، در این پروژه در فضای گلخانه ای تحت شرایط آب و هوایی مخصوص، در شهرهای بزرگ، مزارعی که بر اساس شیوه آکواپانیک طرح ریزی شده، راه اندازی می گردند. بنابراین تحت شرایط کنترل شده و بهینه میوها، سبزیجات و صیفی جات رشد می یابند و فایده اصلی این است که حتی در مناطقی مانند: انگلستان، کره، کانادا و.. که از نظر آب و هوایی در بعضی از فصل ها برای رشد محصول مناسب نمی باشند در تمام طول سال به دلیل حذف هزینه های حمل ونقل با هزینه کم در دسترس قرارخواهند گرفت.
  • بهداشت دهان و دندان : پروژه استارتاپی که امکان تشخیص نوع آسیب و بیماری دهان و دندان را از راه دور و به صورت آنلاین به وسیله یک دوربین برای دندانپزشکان فراهم می کند.
  • عمران و ساختمان سازی : در صنعت ساختمان سازی، فرسایش و از بین رفتن مقاومت میلگرد های به کار رفته در ساختمان ها به ویژه در محیط های غنی از کلراید یکی از نگرانی های روزهای اخیر می باشد، اما اگر بتوان این میلگردها را با یک ماده شیمیایی مصنوعی که مثل میلگرد مقاوم باشد جایگزین نمود، همه ای این نگرانی برطرف می گردد. بنابراین اینجا پایپروژه های استارتاپی به میان می آید، کمپانی که اخیرا موفق به ارائه طرح تولید میلگرد هایی از جنس پلیمر شده است که دارای قابلیت خم شدن و شکل پذیری در ماشین های مخصوص هستند. در حال حاضر این طرح که با آخرین تکنولوژی های روز دنیا و با کیفیت ترین مواد موجود توانایی تولید این میلگردها با قابلیت استفاده در ساخت و ساز ساختمان ها، پل ها، جاده ها، بزرگراه ها و…را دارا می باشد.
  • علوم پزشکی : ثابت نگه داشته شدن وضعیت بیولوژیکی جمجمه، به سبب این تکنولوژی در حین عمل های جراحی جمجمه، پزشکان و جراحان می توانند وضعیت مغز و جمجمه را در شرایط پایدار نگه دارند. قابل ذکر است این تکنولوژی در نوع خود، در بازار تجهیزات و تکنولوژی جراحی آمریکای شمالی بی نظیر می باشد.
  • کشاورزی : این پروژه استارتاپی متمرکز بر طراحی، توسعه و ارائه راه حل های مقرون به صرفه برای مشکلات در بخش کشاورزی می باشد. باعث تغییرات بسیار مثبت در برداشت محصولات کشاورزی می گردد و همچنین با استفاده از سخت افزارهای کشاورزی در مقیاس های کوچک به همراه زنجیره تامین کالا در طول سه سال آینده رشد خود را بیمه می کند.

استارت آپ های کانادا

لیست تاپ ترین استارتاپ های کانادا

Wealthsimple : این استارتاپ کانادایی در تورنتو مستقر می باشد. بواسطه این استارتاپ می توان هزاران سهام بدون کارمزد اضافی خرید و فروش کرد، همچنین ایجاد سبد سرمایه گذای غیرفعال و یا فقط سهام شرکت هایی که مدنظرتان هست خرید و فروش کنید.

StackAdapt : مستقر در تورنتو این استارتاپ کانادایی به کسب و کارها در زمینه تبلیغات و هدف گذاری واقعی آن، برای افزایش فروش و حفظ مشتریان فعلی کمک می کند.

KOHO Financial : مستقر در تورنتو کانادا، یک سیستم بانکی مبتنی بر اپلیکیشن است که این اپلیکیشن فرآیند دسترسی ساده تر به محصولات مالی را فراهم می‌کند. همچنین شامل مجموعه گسترده ای از ابزارها برای برنامه ریزی مالی و…می باشد.

Ada : یک استارت آپ توسعه نرم افزار می باشد و به کسب و کارها با استفاده از ربات‌های گفتگوی مجهز به هوش مصنوعی، کمک می کند تا پشتیبانی بهتری را ارائه دهند.

Nudge : یک استارت آپ نرم افزاری و ارتباطاتی می باشد که به دنبال بهبود زندگی نیروی کار هستند و نیروی کار را به اطلاعات کلیدی، مسلح و آگاهی لازم را به آن ها می دهند تا در نقش خود برای موفقیت از آنها استفاده کنند. همچنین می تواند باعث گردد قابلیت های همکاری در سازمان بهبود یابند.

Borrowell : هدف این استارتاپ کمک به مردم برای یادگیری نحوه مدیریت بهتر پول است.

نسبت به روش های کاری و تحصیلی ویزای استارتاپ کانادا روش پرهزینه تری می باشد، ولی از آنجایی که مزیت های زیادی مثل دریافت اقامت دائم برای کل خانواده دارد، پس اگر می خواهید به همراه خانواده و با کمترین ریسک ممکن مهاجرت کنید و اقامت دائم دریافت کنید، روش استارتاپ های کانادا را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!