2024/04/20

بهترین روش مهاجرت پرستاران به کانادا 2022

پرستاری کانادا

بهترین روش مهاجرت پرستاران به کانادا 2022

باتوجه به افزایش میانگین سنی نیوی کار پرستاره در کانادا ، شغل پرستاری به عنوان یک شغل مورد نیاز برای این کشور به حساب می آید به همین دلیل درخواست برای جذب نیروی پرستاری در کانادا افزایش یافته است. در این مقاله از ایران مهاجر به بررسی بهترین روش مهاجرت پرستاران به کانادا 2022 می پردازیم پس با ما همراه باشید.

انواع پرستار در کشور کانادا

پرستاری در آلمان

پرستاری در کشور کانادا

مهاجرت به کانادا به عنوان پرستار

4 نوع پرستادر این کشور وجود دارد که در 4 زمینه نیز درخواست پذیرش بسیار بالا می باشد.

  • نوع اول پرستار معمولی (پرستار RN) : این نوع پرستاران پس از گذراندن یک دوره 4 ساله در دانشگاه های این کشور لیسانس و مدرک خود را دریافت می کنند.
  • نوع دوم پرستار روانپزشک (پرستار RPN) : این نوع پرستاران نیز دارای لیسانس پرستاری روانپزشکی و یا پرستاری عمومی با گدراندن یک سال تحصیل در پرستاری روانپزشکی هستند.
  • نوع سوم پرستار LPN : این نوع پرستارها طی یک دوره دوساله پرستاری را در سطح مراکز آموزشی کانادا می گذرانند که می تواند گزینه مناسبی برای پرستارانی که می خواهند به این کشور مهاجرت کنند باشد.
  • نوع چهارم پرستار خانگی : این نوع پرستارها می توانند از کارفرمای خود در کانادا جاب آفر بگیرند و با استفاده از آن اقامت دائم آن کشور را به دست می آورند.

پرستاری کانادا

شرایط مورد نیاز برای مهاجرت پرستاران به کانادا 2022

پرستارانی که قصد مهاجرت به کشور کانادا را دارند باید به عنوان پرستار قانونی در کشور خود کار کرده باشند و همچنین توانایی کار کردن آن ها باید در سطح پرستاران کانادایی باشد.

محدوده سنی برای پرستاران در کانادا تا چه سنی است؟

هیچ گونه محدودیت سنی برای پرستاران در این کشور وجود ندارد و البته پرستاران بین 25 تا 40 سال شانس بیشتری برای مهاجرت به این کشور را دارند.

راه ها و روش های مهاجرت پرستاران به کانادا

همانطور که در بالا اشاره کردیم کشور کانادا سالانه تعداد زیادی پرستار را پذیرش می کند و همچنین پرستارها می توانند از طریق اکسپرس اینتری در سطح استان یا فدرال درخواست دهند و پس از دریافت امتیاز در صورت پذیرفته شدن اقدام به مهاجرت کنند.به صورت کلی سه روش برای مهاجرت پرستاران وجود دارد که باهم به بررسی آن ها می پردازیم:

  1. سیستم اکپرس اینتری

یکی از رایج ترین روش های مهاجرت پرستاران  به کشور کانادا ، مهاجرت  از روش اکسپرس اینتری می باشد که شخص باید حداقل یک سال تجربه کار در 10 سال گذشته را داشته باشد و از نظر زبان در بخش خواندن ، نوشتن ، صحبت کردن و شنیدن در سطح 7 باشد و حداق امتیاز 67 را از 100 بدست آورده باشد.

  1. برنامه های مهاجرتی استانی

یکی از روش های مهاجرت نیز برنامه های مهاجرتی استانی می باشد که به این گونه است که فرد باید از یکی از استان های کانادا پیشنهاد کار دریافت کند.

  1. برنامه های کارگر ماهر کبک

برای دریافت برنامه اسکیل ورکر استان کبک می بایست حداقل 50 امتیاز در فاکتور انتخابی استان کبک به دست آورید.

بهترین روش مهاجرت پرستاران به کانادا 2022

بهترین روش مهاجرت پرستاران به کانادا 2022

برای مهاجرت پرستاران به کشور کانادا همانطور که اشاره کردیم روش های مختلفی وجود دارد که باتوجه به نظر هر شخص می تواند بهترین روش مهاجرت از طریق پرستاری متفاوت باشد. مثلا مهاجرت از روش اکسپرس اینتری استانی و فدرال و همچنین پرستار خانگی هرکدام دارای مزیت های مخصوص به خود می باشد. از نظر بعضی از افراد مهاجر ، مهاجرت پرستاران به کانادا از طریق سیستم اکپرس اینتری و اسکیل ورکر یکی از بهترین روش های مهاجرت پرستاران به کانادا می باشد زیرا پس از دریافت امتیاز در صورت پذیرفته شدن می توانید در همان زمان ورود اقامت دائم این کشور را بدست آورید ولی در روش پرستار خانگی تا زمانی که کارفرما تایید کند شما ویزای جاب آفر دارید و هرگاه تمام شود یا باید به کشور خود برگرید یا از یک روش دیگر آن را تمدید کنید.

مهاجرت پرستاران به کانادا و معادلسازی مدرک پرستاران

مهاجرت پرستارها به صورت مستقیم وجود ندارد و افرادی در خارج از کانادا تحصیل کرده اند برای کار کردن در این کشور باید مدارک خود را معادلسازی کنند. یک سازمان برای ارزیابی مدارک پرستاران در این کشور وجود دارد که باید تمامی مدارک خود را به این سازمان ارسال کنید و از پس از ثبت نام در این سازمان ، افراد متقاضی که در انجمن های پرستاری محل سکونت خود عضو می شوند و یک سری مدارک را باید تهیه کنند که در ادامه آن ها را نام خواهیم برد.

  • ارائه پاسپورت و مدارک هویتی
  • تمامی مدرک های تحصیلی در طول دوره دانشگاه به همراه ریز نمرات
  • مدارک و سابقه کار
  • مدرک زبان انگلیسی و حداقل آیلتس 5
  • رسید پرداختی مدارک به ارزش 650 دلار کانادا

بهترین موسسه برای مشاوره مهاجرت ؟

کردن دارید پاسخ دهند. تیم متخصصو قدرتمند ایران مهاجر شرایط شما را بررسی می کند و باتوجه به آن بهترین راه را برای مهاجرت کردن به شما پیشنهاد می کند و در صورتی که با روش پیشنهادی به شما برای مهاجرت موافق بودید می توانید مراحل مهاجرت را به کارشناسان ما بسپارید تا مهاجرتی راحت را داشته باشید.

ایران مهاجر دارای مشاوران حرفه و کاربلد می باشد که با سالها سابقه در این کار می توانند در هر زمینه مهاجرتی مانند ، مهاجرت تحصیلی ، مهاجرت کاری و… بهترین راه کرد را به شما ارائه دهند.

ایران مهاجر با بیش از 5 سال سابقه ارائه دهنده خدمات به بسیاری از افراد بوده است و از این طریق، افراد زیادی توانسته اند در زمینه های مختلف برای مهاجرت از راهنمایی های این موسسه استفاده کنند و مهاجرتی راحت و بدون دردسر را داشته باشند.

مشاوران مجرب ایران مهاجر همه روزه هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری آماده ارائه خدمات و مشاوره به شما عزیزان در بحث مهاجرت می باشند تا شما بتوانید مهاجرتی بدون ریسک و راحت را تجربه کنید.

امیدواریم که این مقاله از ایران مهاجز نیز به شما کمک های لازم را کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!