2024/03/28

مهاجرت از طریق ویزای استارتاپ کانادا ، Startup Visa canada 2022

استارتاپ کانادا

مهاجرت از طریق ویزای استارتاپ کانادا ، Startup Visa canada 2022

ویزای استارتاپ کانادا یکی از انواع ویزاهای کانادا می باشد که افرادی قصد مهاجرت به این کشور از طریق بیزینس و کسب و کار را دارند می تواند برای آن ها گزینه مناسبی باشد. در این مقاله از ایران مهاجر قصد داریم به بررسی مهاجرت از طریق ویزای استارت آپ کانادا | Startup Visa 2022 بپردازیم پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

مهاجرت از طریق ویزای استارتاپ به کانادا

استارتاپ کانادا یکی از بهترین روش های دریافت ویزای اقامت دائم کانادا می باشد. این نوع ویزا به کسانی تعلق می گیرد  که دارای تمکن مالی می باشند و می توانند کسب و کاری را در کانادا راه اندازی کنند . در این روش مهارجرت فرد باید یک بیزینس قوی داشته باشد و کسب و کاری را که می خواهد ارائه دهد نوآورانه و خلاقانه باشد و باعث افزایش اقتصاد کانادا شود.در صورت دریافت این ویزا شخص می تواند اقامت دائم این کشور را بدست آورد.

مراحل دریافت ویزای استارتاپ کانادا ؟

  • داشتن یک ایده خلاقانه و نوآورانه
  • ارائه ایده خود به یکی از شرکت های معتبر (صندوق های کار آفرینی، مراکز رشد استارتاپی)
  • تایید ایده شما توسط شرکت های معتبر
  • درخواست اقامت دائم کانادا (در صورت انجام این مراحل توسط مشاوران ویزای 12 تا 16 ماهه اخذ می شود.)

در صورت مهاجرت از طریق ویزای استارت آپ توسط موسسه مهاجرتی ایران مهاجر نیاز به وکیل ویزای استارتاپ کانادا ندارید ، زیرا کارشناسان ایران مهاجر تمامی مدارک و اطلاعاتی که برای تکمیل پرونده نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهند و بهترین بیزینس پلن برای اخذ ویزای کانادا را به بهترین روش برای شما ارائه می دهند.

استارتاپ کانادا

بهترین بیزینس در کانادا (استارتاپ کانادا)

ویزای استارتاپ کانادا

ویزای استارتاپ کانادا؛ هفت نکته‌ای که باید بدانید2022

شرایط دریافت ویزای استارت آپ کانادا

  • داشتن دانش زبان انگلیسی و یا فرانسوی و کسب نمره موردنیاز (برای کسب ویزای استارت آپ کانادا می بایست حداقل در یکی از آزمون های زبان انگلیسی و فرانسوی حداقل نمره موردنیاز را کسب کنید. )
  • یکی دیگر از شرایطی که برای دریافت ویزای استارت آپ کانادا لازم می باشد برخورداری از سرمایه اولیه برای حداقل 6 ماه زندگی می باشد.
  • مهم ترین شرایط برای دریافت ویزای استارت اپ کانادا ، اثبات کسب و کار خود و جلب کردن اعتماد سازمان های مورد تایید اداره مهاجرت می باشد.

گرفتن ویزای استارت آپ کانادا چقدر زمان می برد؟

مدت زمانی که برای بررسی و گرفتن ویزای استارت آپ کانادا نیاز است حدود 12 تا 16 ماه کاری می باشد.

مزیت های ویزای استارت آپ کانادا

هزینه دریافت این ویزا نسبت به سایر روش های تجاری و سرمایه گذاری کمتر می باشد .

شما می توانید به صورت هم زمان برای خود و اعضای خانواده تان اقامت دریافت کنید و آن ها را نیز با خود ببرید .

دریافت این نوع ویزا هیچ ارتباطی با موفقیت یا عدم موفقیت استارت آپ شما نخواهد داشت .

مدت زمان دریافت این ویزا نسبت به سایر ویزاهای دیگر کم می باشد و حدود 12 الی 16 ماه زمان می برد تا فرد اقامت دائم را کسب کند.

نیاز به دانش زبان انگلیسی در سطح بسیار بالایی نمی باشد.

استارت آپ کانادا

استارتاپ های کانادا

صفر تا صد ویزای استارتاپ کانادا

هدف از ویزای استارت آپ کانادا چه چیزی می باشد ؟

هدف کانادا از ویزای استارت آپ جذب کارآفرین می باشد تا با حمایت کردن از ایده های جدید و موفق آن ها بتواند اقتصاد خود را افزایش دهد. به همین دلیل کشور کانادا افراد خارجی که دارای ایده هایی خلاقانه و نوآورانه می باشند امتیازاتی را در نظر گرفته است که با استفاده از آن ها می تواند اقامت دائم این کشور را بدست آورند و وارد این کشور شوند.

ویزای استارتاپ کانادا یک روش برای دریافت مجوز ورود به کشور کانادا از طریق راه اندازی کسب و کارهای جدید و نوپا و ایجاد کردن شرکت های استارتاپی می باشد.

حداقل سرمایه ای که برای مهاجرت به کانادا از طریق ویزای استارت آپ لازم است ؟

باتوجه به این که این نوع ویزا نیاز به سرمایه گذاری ندارد جز کم هزینه ترین روش های دریافت ویزا و اقامت دائم می باشد.

البته باتوجه به اینکه دولت کانادا هزینه های زندگی شما را متقبل نمی شود نیاز است شما تمکن مالی برای پرداخت هزینه های خود و افرادی که همراه شما می باشند را داشته باشید.

طبق انچه که از سمت کشور کانادا برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا ارائه شده است مبلغ و سرمایه مشخصی را تعیین نکرده است تا فرد حداقل هزینه مشخصی برای مهاجرت استارتاپ کانادا در نظر بگیرد.بسته به ایده و طرحی که شما دارید اینکه چه حجم و فضا و وسیله ای نیاز دارید برای اجرایی کردن بخش کوچکی از اختراعتان در کانادا میزان هزینه تخمین زده می شود. بنابراین هیچ هزینه مشخصی برای شروع اجرایی کردن اختراع اعلام نگردیده است. از طرف دیگر با توجه به مدت زمان سکونت می بایست تمکن مالی داشته باشید که اگر مبلغ تمکن مالی کمتر از هزینه ها باشد, شما را در روند پیش بردن پروژه با مشکل روبه رو خواهد کرد و تاثیرات منفی روی شما و روند کارتان خواهد داشت. برای به اثبات رساندن تمکن مالی برای خود و خانواده  با داشتن پول نقد –اوراق و سهام (برای سرمایه گذاری) – اسناد تضمین کننده پرداخت پول توسط متقاضی (چک های بانکی و مسافرتی , حواله, پیش نویس بانکدار) میتوانید با پشتوانه قوی تری دست به اقدام بزنید.

در صورتی که فرد تمکن مالی بالاتری داشته باشد آیا می تواند تمامی پول خود را با خود به کانادا انتقال دهد ؟

بله چون هزینه های فرد به صورت حداقلی می باشد اگر فرد امکان تمکن مالی بالاتری داشته باشد می تواند مقدار پول بیشتری را با خود ببرد.

هر ایده و بیزینس می تواند به دریافت ویزای استارتاپ کانادا راه پیدا کند؟

خیر . بیزنس و کسب و کار شما باید جز بیزینس های نوآورانه و خلاقانه باشد و بتوانید  به درستی ثابت کنید که این بیزینس می تواند در کانادا درآمدزا و موفق باشد.

مهاجرت به کانادا

بهترین موسسه برای مشاوره مهاجرت ؟

تیم متخصص و قدرتمند ایران مهاجر شرایط شما را بررسی می کند و باتوجه به آن بهترین راه را برای مهاجرت کردن به شما پیشنهاد می کند و در صورتی که با روش پیشنهادی به شما برای مهاجرت موافق بودید می توانید مراحل مهاجرت را به کارشناسان ما بسپارید تا مهاجرتی راحت را داشته باشید.

ایران مهاجر دارای مشاوران حرفه و کاربلد می باشد که با سالها سابقه در این کار می توانند در هر زمینه مهاجرتی مانند ، مهاجرت تحصیلی ، مهاجرت کاری و… بهترین راه کرد را به شما ارائه دهند.

ایران مهاجر با بیش از 5 سال سابقه ارائه دهنده خدمات به بسیاری از افراد بوده است و از این طریق، افراد زیادی توانسته اند در زمینه های مختلف برای مهاجرت از راهنمایی های این موسسه استفاده کنند و مهاجرتی راحت و بدون دردسر را داشته باشند.

ایران مهاجر

مشاوران مجرب ایران مهاجر همه روزه هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری آماده ارائه خدمات و مشاوره به شما عزیزان در بحث مهاجرت می باشند تا شما بتوانید مهاجرتی بدون ریسک و راحت را تجربه کنید.

امیدواریم که این مقاله از ایران مهاجر که به مهاجرت از طریق ویزای استارت آپ کانادا | Startup Visa 2022  پرداختیم نیز به شما کمک های لازم را کرده باشد. درصورت هرگونه سوال با مشاوران ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!