2024/03/29

چگونه می توان در کانادا به عنوان یک فرد تازه وارد کار پیدا کرد؟

مهاجرت به کانادا

چگونه می توان در کانادا به عنوان یک فرد تازه وارد کار پیدا کرد ؟

اگر دانشجو هستید یا به هر دلیلی به کانادا مهاجرت کرده اید و به عنوان یک تازه وارد به دنبال کار می گردید می توانید با هر تخصص و حرفه ای که دارید در این کشور کار پیدا کنید. در این مقاله از ایران مهاجر به بررسی موضوع چگونه می توان در کانادا به عنوان یک تازه وارد کار پیدا کرد؟ می پردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید.

چگونگی پیداکردن کار در کانادا به عنوان یک تازه وارد ؟

راه های زیادی هستند که به شما کمک می کنند که در کانادا کار پیدا کنید در ادامه به بررسی این راه ها خواهیم پرداخت :

  • آپدیت کردن رزومه

سعی کنید هموراه رزومه خود را آپدیت نگه دارید زیرا مهم ترین دلیل برای گرفتن وقت مصاحبه و بدست آوردن فرصت شغلی به عنوان یک فرد تازه وارد می باشد . رزومه های کانادایی ها معمولا به صورت نکاتی در مورد مهارت های فرد می باشد تا لیست طولانی از کارهایی که انجام داده اند.

کار در کانادا

  • جستجوی خود برای پیدا کردن شغل را محدود کنید

در سایت های کاریابی کانادایی روزانه تعداد زیادی درخواست کار وجود دارد و بررسی همه آن ها ممکن طاقت فرسا باشد . به همین دلیل سعی کنید با توجه به مهارت و زمینه تحصیلی خود دنبال کار بگردید و فرصت های شغلی که با شرایط شما سازگار هستند را هدف خود قرار دهید.

اگر در قسمتی از کانادا زندگی می کنید که پیداکردن کار در آن قسمت سخت است سعی کنید جاهایی که بیشترین فرصت شغلی مختص با رشته شما می باشند را پیدا کنید .

  • بررسی سایت های مهم جستجوی کار

سعی کنید روزانه سایت هایی که برای پیدا کردن شغل در کانادا وجود دارند را بررسی کنید. در ادامه با بسیاری از این سایت ها آشنا خواهید شد.

بانک شغل دولت کانادا : در این سایت لیستی از مشاغل کانادا وجود دارد و شما می توانید آن ها را بررسی کنید.

منابع مهاجرت : کشور کانادا تمامی منابع مهاجرت که موردنیاز شما می باشد را در یک صفحه قرار می دهد تا به راحتی بتوانید از آنها استفاده کنید.

همچنین تعدادی سایت نیز برای پیدا کردن کار در کانادا وجود دارند :

Eco Canada

Workopolis

Working

Jobboom

Gojobs

Monster

  • کاریابی به وسیله ارتباطات و شبکه سازی

علاوه بره سایت هایی که در بالا معرفی کردیم یک سری رسانه های اجتماعی مانند لینکدین وجود دارند که فرصت های شغلی زیادی در آن ها وجود دارد. لینکدین دارای آگهی های استخدام زیادی می باشد که به راحتی می توانید با ساخت یک اکانت در این برنامه با سایر کارفرماهای کانادایی ارتباط بگیرید .

  • مهارت های خود را در مصاحبه تقویت کنید

مصاحبه خوب می تواند در استخدام شما تاثیر زیادی داشته باشد. داشتن زبان بدن خوب و لباس برازنده و حرافه ای می تواند کمک زیادی به شم کمک کند.

سعی کنید استرس نداشته باشید و به راحتی با شخص مصاحبه کننده ارتباط برقرار کنید و تمام توجه خود را به او اختصاص دهید.زیرا بیشتر افراد و کارفرما ها به دنبال افرادی هستند که مهارت های زیادی در زمینه شغلی و تحصیلی دارند و به دنبال رشد کردن در زمینه شغلی خود در آن سازمان می باشند.

  • تایید مدارک و اسناد خود

افرادی که به دنبال کار هستند تایید سوابق تحصیلی و گواهینامه و تجربه های کاری آن ها مهم می باشد و این فرایند تایید به این منظور می باشد که تجربه کاری و تحصیلی شما معادل شرایط تحصیلی و کاری در کانادا می باشد. پس مدارک خود را به زبان انگلیسی ترجمه کنید.

آیا می توان از طریق موسسات کاریابی در کانادا شغل پیدا کرد؟

بله یکی از معتبر ترین راه ها برای پیداکردن کار در کانادا موسسات کاریابی می باشند.

مشاغل مورد نیاز در کانادا چه مشاغلی می باشند ؟

امروزه در کانادا رشته های مهندسی از جمله مهندسی کامپیوتر ، مهندسی برق ، مکانیک و رشته های مدیر یتی و پزشکی و دندانپزشکی ، پرستاری و جوشکاری از مشاغلی می باشند که در کانادا بسیار موردنیاز می باشند.

آیا پیدا کردن کار در کانادا راحت است ؟

در صورتی که مجوز کار کردن در کانادا را داشته باشید و دانشجو باشید و به دنبال کارهای دانشجویی ی باشید با هرگونه تخصص و مهارتی که دارید به راحتی می توانید در این کشور کار پیدا کنید زیرا به دلیل کمبود نیروی کار وضعیت اشتغال در این کشور بسیار خوب است و نرخ بیکاری بسیار کم می باشد.

نرخ بیکاری در کانادا چقدر می باشد؟

نرخ بیکاری در کانادا چیزی حدود 6 درصد می باشد که با توجه به برنامه هایی که برای بهبود وضعیت اشتغال در این کشور وضع شده است این درصد روبه کاهش می باشد .

حقوق کار دانشجویی در کانادا

ویزای کار کانادا 2021(شرایط و هزینه)

کار در کانادا برای ایرانیان و اخذ ویزا

بهترین موسسه برای مشاوره مهاجرت ؟

تیم متخصص و قدرتمند ایران مهاجر شرایط شما را بررسی می کند و باتوجه به آن بهترین راه را برای مهاجرت کردن به شما پیشنهاد می کند و در صورتی که با روش پیشنهادی به شما برای مهاجرت موافق بودید می توانید مراحل مهاجرت را به کارشناسان ما بسپارید تا مهاجرتی راحت را داشته باشید.

ایران مهاجر دارای مشاوران حرفه و کاربلد می باشد که با سالها سابقه در این کار می توانند در هر زمینه مهاجرتی مانند ، مهاجرت تحصیلی ، مهاجرت کاری و… بهترین راه کرد را به شما ارائه دهند.

ایران مهاجر با بیش از 5 سال سابقه ارائه دهنده خدمات به بسیاری از افراد بوده است و از این طریق، افراد زیادی توانسته اند در زمینه های مختلف برای مهاجرت از راهنمایی های این موسسه استفاده کنند و مهاجرتی راحت و بدون دردسر را داشته باشند.

ایران مهاجر

مشاوران مجرب ایران مهاجر همه روزه هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری آماده ارائه خدمات و مشاوره به شما عزیزان در بحث مهاجرت می باشند تا شما بتوانید مهاجرتی بدون ریسک و راحت را تجربه کنید.

امیدواریم که این مقاله از ایران مهاجر که به بررسی چگونه می توان در کانادا به عنوان یک تازه وارد کار پیدا کرد؟  پرداختیم نیز به شما کمک های لازم را کرده باشد. درصورت هرگونه سوال با مشاوران ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!