2024/04/25

ویزای توریستی کانادا چند ماهه است؟

ویزای توریستی یا ویزای گردشگری کانادا به افرادی داد می شود که قصد تفریح و گردش از جاذبه های دیدنی و گردشگری کشور کانادا را دارند و یا می خواهند به دیدار خانواده و دوستانشان بروند داده می شود . در این مقاله از ایران مهاجر قصد داریم به بررسی اینکه ویزای توریستی کانادا چند ماهه است ؟ بپردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید .

انواع ویزای توریستی کانادا

ویزای توریستی انواع مختلف دارد که به بررسی آن ها خواهیم پرداخت :

  • ویزای سینگل کانادا (visa single)

ویزای سینگل کانادا یکی از از انواع ویزای توریستی می باشد و فرد با داشتن این ویزا تنها می تواند یک بار وارد کشور کانادا شود و بعد از تمام شدن مدت زمان اعتبار ویزای خود باید این کشور را ترک کند .

  • ویزای مولتیپل کانادا (multi visa)

ویزای مولتیپل کانادا ، ویزایی می باشد که به فرد اجازه می دهد با داشتن آن به صورت نامحدود تا زمان تمام شدن اعتبار ویزای خود به کشور کانادا وارد شود و در هر بار ورود تا 6 ماه در این کشور بماند .

  • سوپر ویزای کانادا

سوپر ویزای کانادا نیز یکی دیگر از انواع ویزای توریستی کانادا می باشد که به والدینی داد می شود که نوه یا فرزاندان آنها در کانادا می باشند و دارای اقامت دائم هستند و فرزاندان و یا نوه های آن ها برایشان دعوتنامه فرستاده اند .

ویزای توریستی کانادا چند ماهه است ؟

مدت زمان اعتبار ویزاهای توریستی کانادا متفاوت می باشد که در ادامه به بررسی مدت زمان و نوع آن ها می پردازیم :

  • ویزای سینگل کانادا دارای 6 ماه اعتبار می باشد .
  • ویزای مولتیپل 5 ساله می باشد و فرد دارنده ویزا می تواند هر چند بار که بخواهد به کانادا وارد شود .
  • سوپر ویزای کانادا نیز 2 ساله می باشد و والدین فرد می توانند تا دوسال در این کشور اقامت داشته باشند .

ویزای توریستی کانادا

مقالات مرتبط:

اخذ ویزای توریستی کانادا در شرایط کرونا

پناهندگی در کانادا با ویزای توریستی

اخذ ویزای توریستی کانادا

مدارک لازم برای دریافت ویزای توریستی:

دریافت ویزای توریستی کانادا یکی از سریعترین و بهترین ویزاهای کانادا می باشد که دریافت آن دو هفته  تا 3 ماه زمان می برد و برای سریعتر شدن و تضمین در دریافت این ویزا سعی کنید مدارک خود را به صورت کامل و درست آماده کنید.در ادامه به بررسی مدارک موردنیاز می پردازیم :

  • داشتن اصل گذرنامه فعلی با حداقل 6 ماه اعتبار و اصل گذرنامه قبلی
  • داشتن اصل کارت ملی و شناسنامه به همراه ترجمه آن ها
  • عکس سه در چهار با زمینه سفید به تعداد لازم
  • داشتن گواهی تمکن مالی به ارزش 400 میلیون تومان
  • گواهی تمکن مالی به زبان انگلیسی
  • ارائه بیمه متقاضی به همراه ترجمه
  • ارائه گواهی اشتغال به کار به همراه ترجمه
  • دعوت نامه رسمی در صورت داشتن
  • داشتن گواهی پزشکی
  • درصورت متاهل بودن ارائه سند ازدواج به همراه ترجمه آن
  • تکمیل کردن فرم ویزا

هزینه ویزای توریستی کانادا چقدر می باشد ؟

هزینه ویزای توریستی کانادا در سال های قبل چیزی حدود 1150 دلار بود که در سال گذشته اداره مهاجرت کانادا برای جذب بازدیدکنندگان بیشتر این مبلغ را کاهش داده است و حدود 300 دلار است که 185 دلار آن هزینه سفارت کانادا و 100 دلار آن نیز برای بررسی مدارک و ما بقی آن صرف هزینه هایی مثل انگشت نگاری و… می شود .

آیا ویزای توریستی امکان تمدید دارد ؟

بله . افرادی که علاقمند به اقامت بیشتر در این کشور می باشند می تواند 30 روز مانده به پایان اعتبار ویزای خود در خواست تمدید ویزای خود را به ماموران دولت اعلام کنند .

بدون داشتن دعوتنامه هم می توان ویزای کانادا را گرفت ؟

داشتن دعوتنامه می تواند تاثیر زیادی در پذیرش درخواست شما برای گرفتن ویزای توریستی کانادا داشته باشد انا در صورت نداشتن دعوتنامه نیز شما می توانید با اثبات اینکه تمامی هزینه های سفر را می توانید پرداخت کنید و تمکن مالی آن را دارید این ویزا را دریافت کنید .

آیا می توان با ویزای توریستی در این کشور کار کرد ؟

افراد دارای ویزای توریستی کانادا نمی توانند با این نوع ویزا در کانادا کار کنند و افرادی که علاقمند به کار کردن می باشند باید قبل از هر چیز ویزای توریستی خود را به ویزای کاری تبدیل کنند و به صسورت قانونی به کار در این کشور مشغول شوند .

روند تبدیل ویزای توریستی به ویزای کاری اینگونه می باشد که ابتدا با دریافت دعوتنامه از طرف کارفرمای کانادایی می بایست به کشور خود باز گردید و یک بار از طریق ویزای کار به این کشور مهاجرت کنید . همچنین به این نکته توجه داشته باشید که برای دریافت ویزای کاری کانادا داشتن مدرک زبان انگلیسی الزامی می باشد .

اخذ ویزای توریستی کانادا

بهترین موسسه برای مشاوره مهاجرت ؟

تیم متخصص و قدرتمند ایران مهاجر شرایط شما را بررسی می کند و باتوجه به آن بهترین راه را برای مهاجرت کردن به شما پیشنهاد می کند و در صورتی که با روش پیشنهادی به شما برای مهاجرت موافق بودید می توانید مراحل مهاجرت را به کارشناسان ما بسپارید تا مهاجرتی راحت را داشته باشید .

ایران مهاجر دارای مشاوران حرفه و کاربلد می باشد که با سالها سابقه در این کار می توانند در هر زمینه مهاجرتی مانند ، مهاجرت تحصیلی ، مهاجرت کاری و… بهترین راه کرد را به شما ارائه دهند .

ایران مهاجر با بیش از 5 سال سابقه ارائه دهنده خدمات به بسیاری از افراد بوده است و از این طریق، افراد زیادی توانسته اند در زمینه های مختلف برای مهاجرت از راهنمایی های این موسسه استفاده کنند و مهاجرتی راحت و بدون دردسر را داشته باشند .

ایران مهاجر

مشاوران مجرب ایران مهاجر همه روزه هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری آماده ارائه خدمات و مشاوره به شما عزیزان در بحث مهاجرت می باشند تا شما بتوانید مهاجرتی بدون ریسک و راحت را تجربه کنید .

امیدواریم که این مقاله از ایران مهاجر که به بررسی ویزای توریستی کانادا چند ماهه است ؟ نیز به شما کمک های لازم را کرده باشد. درصورت هرگونه سوال با مشاوران ما در ارتباط باشید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!