2024/04/19

لیست مشاغل مورد نیاز کانادا 2022

کار در کانادا

کار در کانادا – لیست مشاغل مورد نیاز کانادا 2022

اگر سن شما برای تحصیل در کانادا و دریافت ویزای کانادا گذشته است و قرت سرمایه گذاری در این کشور را ندارید یکی از را ههایی که می توانید از طریق آن ویزای کانادا را دریافت کنید ، ویزای کاری می باشد . در این مقاله از ایران مهاجر قصد داریم به بررسی لیست مشاغل مورد نیاز کانادا 2022 بپردازیم پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید .

انواع مهارت ها

مشاغل موردنیاز کانادا بر طبق قانون این کشور بر اساس مهارت طبقه بندی می شوند که ادامه به بررسی آن ها می پردازیم :

مهارت های نوع 0 : این نوع مهارت شامل انواع مدیریت از جمله مدیریت کارخانه ، اداری و.. می باشد .

مهارت های نوع A : در این نوع مشاغل نیاز به داشتن مدرک دانشگاهی می باشد مانند پزشکی ، معلمی ، مهندسی و… است .

مهارت های نوع B : در این دسته مشاغل نیاز به مدرک دیپلم ،کالج و یا دانشگاه می باشد و در بیشتر آن ها گذراندن دوره های آموزشی آن ها کافی می باشد و نیاز به مدرک دانشگاهی ندارد . شغل هایی مثل ، آشپز ، برقکار ، بازیگر ، دستیار و… از این نوع می باشند .

مهارت های نوع C : مشاغل گروه C شغل های متوسطی می باشند که که دوره های آنها در دبیرستان یا به صورت دوره های دیگر می توان گذراند . شغل هایی مانند راننده ، نقاش ، گارسون ، بافنده و… از این نوع مشاغل می باشند .

مهارت های نوع D : در این نوع مشاغل نیاز به هیچ گونه آموزش خاصی نمی باشد و در حین کار کردن مهارت های لازم را کسب خواهید کرد .

لیست مشاغل مورد نیاز کانادا

کانادا کشوری می باشد که باتوجه به داشتن شهروندان میانسال به بالا کمبود نیروی کار در این کشور وجود دارد و سالانه افراد زیادی برای مهاجرت کاری به این کشور می آیند در ادام به بررسی لیست مشاغل مورد نیاز کانادا می پردازیم :

  • پزشکی

پزشکی و مشاغل مرتبط با این حوزه در کانادا جز پرطرفدارترین کارها می باشد و معمولا افراد مشغول در این حوزه از درآمد خوبی نیز برخوردار می باشند .

  • مهندسی

کانادا کشوری پیشرفته در حوزه صنعت و مهندسی می باشد و در طی چندین سال اخیر با رشد بسیار زیادی روبه رو شده است اما کمبود نیروی کار متخصص در این حوزه دیده می شود به همین دلیل مهندسی جز شغل های مورد نیاز کانادا به حساب می آید .

شغل هایی مانند ، مهندسی برق ، مهندسی پروژه ، مهندسی مکانیک ، مهندسی صنایع از شغل هایی در حوزه مهندسی می باشند که نیاز به آنها به شدت احساس می شود .

  • فناوری اطلاعات (IT)

باتوجه به رشد زیاد تکنولوژی در دنیا و تقاضای کار و بازار کار بسیار گسترده در این حوزه ، فناوری اطلاعات (IT) جز پرطرفدارترین زمینه های شغلی در دنیا و کانادا می باشد . اکثر شغل های مربوط به این حوزه شامل ، برنامه نویس کامپیوتر ، طراح و توسعه دهنده وب سایت ، توسعه دهنده نرم افزار ، مدیریت شبکه ، تحلیل داده و… می باشد .

  • مالی و حسابداری

مشاغل مالی و حسابداری همیشه از شغل هایی می باشند که در کانادا به آنها نیاز است و جز شغل های مورد نیاز هستند . شغل هایی مانند ، حسابدار ، مدیر مالی ، مشاور ارشد مالی ، حسابدار مالیاتی ، کنترل کننده حساب داری و… از شغل های حوزه مالی و حسابداری می باشند .

کار در کانادا

  • فروش و بازاریابی

فروش و بازاریابی در کانادا جز شغل های موردنیاز و قابل توجه می باشد که با داشتن مهارت های لازم در این حوزه می توانید درآمد خوبی را داشته باشید . شغل های فروش و بازار یابی شامل ، کارشناس فروش ، مدیریت بازاریابی ، مدیر دیجیتال مارکتینگ ، اکانت منیجر تبلیغات می باشد که با داشتن یکی از این مهارت ها به راحتی می توانید در کانادا شغل موردنظر خود را پیدا کنید .

شغل های خوب در کانادا چه شغل هایی هستند ؟

یک سری شغل ها در کانادا وجود دارند که هم تقاضا برای این شغل ها زیاد می باشد و هم دارای درآمد خوبی نیز می باشند که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم :

  • آرایشگری

آرایشگری از شغل هایی می باشد که دارای درآمد خوبی در کشور کانادا است و از نوع مهارت های گروه B می باشد . همچنین برای این شغل شما نیاز به مدرک دانشگاهی خاصی ندارید و تنها گذاراندن دوره ای که این مهارت را یادگرفته باشید کافی است .

  • عکاسی

عکاسی نیز از شغل هایی می باشد که دارای درآمد خوبی در کشور کانادا است و از نوع مهارت های گروه B می باشد . همچنین برای این شغل شما نیاز به مدرک دانشگاهی خاصی ندارید و تنها گذاراندن دوره ای که این مهارت را یادگرفته باشید و ذوق و استعداد کافی است .

  • وکالت

وکالت از شغل هایی می باشد که دارای درآمد خوبی در کشور کانادا است و از نوع مهارت های گروه A می باشد . برای کار در این حوزه داشتن مدرک تحصیلی و سابقه فعالیت حقوق کافی می باشد تا به راحتی بتوانید ویزای کار را دریافت کنید .

مقالات مرتبط :

چگونه می توان در کانادا به عنوان یک فرد تازه وارد کار پیدا کرد ؟

حقوق کار دانشجویی در کانادا

شرایط اخذ ویزا و اقامت دائم ، مهاجرت کارآفرینی کانادا

کار در کانادا برای ایرانیان و اخذ ویزا

بهترین موسسه برای مشاوره مهاجرت ؟

تیم متخصص و قدرتمند ایران مهاجر شرایط شما را بررسی می کند و باتوجه به آن بهترین راه را برای مهاجرت کردن به شما پیشنهاد می کند و در صورتی که با روش پیشنهادی به شما برای مهاجرت موافق بودید می توانید مراحل مهاجرت را به کارشناسان ما بسپارید تا مهاجرتی راحت را داشته باشید.

ایران مهاجر دارای مشاوران حرفه و کاربلد می باشد که با سالها سابقه در این کار می توانند در هر زمینه مهاجرتی مانند ، مهاجرت تحصیلی ، مهاجرت کاری و… بهترین راه کرد را به شما ارائه دهند.

ایران مهاجر با بیش از 5 سال سابقه ارائه دهنده خدمات به بسیاری از افراد بوده است و از این طریق، افراد زیادی توانسته اند در زمینه های مختلف برای مهاجرت از راهنمایی های این موسسه استفاده کنند و مهاجرتی راحت و بدون دردسر را داشته باشند.

ایران مهاجر

مشاوران مجرب ایران مهاجر همه روزه هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری آماده ارائه خدمات و مشاوره به شما عزیزان در بحث مهاجرت می باشند تا شما بتوانید مهاجرتی بدون ریسک و راحت را تجربه کنید .

امیدواریم که این مقاله از ایران مهاجر که به بررسی لیست مشاغل مورد نیاز کانادا 2022  پرداختیم به شما کمک های لازم را کرده باشد. درصورت هرگونه سوال با مشاوران ما در ارتباط باشید .

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!