2024/03/29

شرایط دریافت ویزای والدین کانادا (super visa)

شرایط دریافت ویزای والدین کانادا (super visa )

کانادا از کشورهای پیشرفته در عرصه تحصیل و پیشرفت می باشد و سالانه افراد زیادی به این کشور مهاجرت می کنند . مهاجرت و در یافت ویزا انواع مختلفی دارد که یکی از آن ها دریافت ویزای والدین می باشد که در این مقاله از ایران مهاجر قصد داریم به بررسی شرایط دریافت ویزای والدین کانادا (super visa ) بپردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید .

ویزای والدین کانادا یا (super visa ) چیست ؟

ویزای والدین کانادا یا   super visa به والدینی داده می شود که فرزاند یا نوه های آنها در کشور کانادا هستند و آن ها برای ملاقات و دیدار با آن ها می توانند از طریق سوپر ویزای کانادا یا ویزای والدین اقدام کنند و تا دو سال به صورت متوالی در این کشور اقامت داشته باشند.

انواع ویزای کانادا

ویزای توریستی کانادا چند ماهه است؟

انواع ویزای کانادا | ویزا‌های اقامت موقت و دائم کانادا کدام‌اند؟

شرایط دریافت سوپر ویزا کانادا

سوپر ویزا کانادا بر خلاف ویزای مولتی 5 ساله کانادا که فقط 6 ماه می تواند در کانادا اقامت داشته باشد . اما سوپر ویزای کانادا به گونه ای می باشد که فرد می تواند تا 2 سال به صورت متوالی در کانادا بماند بدون اینکه بعد از 6 ماه مجبور باشد کانادا را ترک کند .

برای دریافت سوپر ویزای کانادا یک سری شرایط لازم می باشد که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم :

  • سوپر ویزا را باید خارج از کانادا دریافت کنید .
  • مطمئن شوید که ممنوعیت خارج از کشور نداشته باشید .
  • معاینه های پزشکی خواسته شده برای کانادا را داشته باشید .
  • دارای دعوتنامه امضا شده از طرف فرزند یا نوه خود که شما را دعوت کرده اند داشته باشید .
  • فرد دعوت کننده باید پشتیبانی مالی از شما در زمان اقامتتان داشته باشد .
  • کپی مدارک تابعیت کانادایی یا اقامت دائم شخصی که شما را دعوت کرده است .
  • دارا بودن بیمه پزشکی از یک شرکت بیمه کانادایی

انواع ویزای کانادا

سوپر ویزای کانادا یا ویزای والدین چقدر اعتبار دارد ؟

سوپر ویزای کانادا به افراد و والدینی داده می شود که فرزندان و نوه های آن ها شهروند کانادا باشند و اقامت دائم داشته باشند . در این صورت والدین شخص می توانند در بازه 2 ساله به صورت متوالی در خاک کانادا اقامت داشته باشند . اعتبار ویزای والدین کانادا 10 سال می باشد و فرد می تواند در این مدت چند بار وارد کانادا شود و در کانادا فرزندان و نوه های خود بماند .

سوپر ویزای کانادا دارای یک تفاوت با ویزای چندبار ورود 10 ساله کانادا می باشد . این تفاوت به گونه ای می باشد که در سوپر ویزا فرد می تواند چندین بار دربازه ی 2 ساله وارد کشور شود اما در ویزای 10 ساله مدت اقامت در بازه ی 6 ماهه می باشد .

مدارک لازم برای دریافت ویزای والدین کانادا

برای دریافت ویزای وادین کانا دا یک سری مدارک نیاز است که باید آن ها را آماده کنید :

  • فرم مربوط به درخواست مهاجرت والدین به کانادا
  • ارائه مدارک به همراه فتوکپی
  • ترجمه مدارک به زبان انگلیسی و یا فرانسوی
  • ارائه گواهی سلامت پزشکی که توسط پزشک های رسمی کانادا داده می شود.
  • ارائه گواهی مبنی بر اقامت شخص در کانادا
  • داشتن یکی از بیمه های پزشکی که حداقل یک سال اعتبار داشته باشد.

هزینه لازم برای دریافت ویزای والدین کانادا

هزینه این ویزا برای هر نفر حدود 100 دلار می باشد و مبلغ 85 دلار نیز باید برای کارهای بیومتریک مثل انگشت نگاری و… پرداخت شود . سعی کنید مدارک خود را تمام و بدون نقص ارسال کنید زیرا در صورت قبول نشدن هزینه به شما باز  گردانده نمی شود .

صدورسوپر ویزای کانادا چقدر زمان می برد ؟

مذت زمان صدور سوپر ویزای کانادا درصورتی که تمامی مدارک و کارهای بیومتریک آن انجام شده باشد حدود 190 روز زمان می برد تا ویزا برای شما صادر شود .

آیا سوپر ویزای کانادا قابل تمدید است ؟

بله سوپر ویزای کانادا را می توانید تمدید کنید . البته با سوپر ویزا شما تا 2 سال می توانید در کانادا بمانید اما در صورتی که قصد دارید بیشتر در این کشور بمانید می توانید ویزای خود را 1 سال دیگرز تمدید کنید و این کار را باید 30 ر وز قبل از اعتبار سوپر ویزای خود انجام دهید .

آیا با دریافت سوپر ویزای کانادا می توان در آن کشور کار کرد ؟

سوپر ویزای کانادا تنها برای بازدید از فرزاندان و نوه ها به والدین داده می شود و شما با داشتن این نوع ویزا امکان و تحصیل در کانادا را نخواهید داشت .

میزان تمکن مالی فرد دعوت کننده برای سوپر ویزای کانادا چه مقدار باید باشد ؟

میزان تمکن مالی بستگی به تعداد اعضای خانواده دارد که بین 1 تا 7 نفر از 25921 تا 68598 متغییر می باشد.

انواع ویزای کانادا

بهترین موسسه برای مشاوره مهاجرت ؟

تیم متخصص و قدرتمند ایران مهاجر شرایط شما را بررسی می کند و باتوجه به آن بهترین راه را برای مهاجرت کردن به شما پیشنهاد می کند و در صورتی که با روش پیشنهادی به شما برای مهاجرت موافق بودید می توانید مراحل مهاجرت را به کارشناسان ما بسپارید تا مهاجرتی راحت را داشته باشید .

ایران مهاجر دارای مشاوران حرفه و کاربلد می باشد که با سالها سابقه در این کار می توانند در هر زمینه مهاجرتی مانند ، مهاجرت تحصیلی ، مهاجرت کاری و… بهترین راه کرد را به شما ارائه دهند .

ایران مهاجر با بیش از 5 سال سابقه ارائه دهنده خدمات به بسیاری از افراد بوده است و از این طریق، افراد زیادی توانسته اند در زمینه های مختلف برای مهاجرت از راهنمایی های این موسسه استفاده کنند و مهاجرتی راحت و بدون دردسر را داشته باشند .

ایران مهاجر

مشاوران مجرب ایران مهاجر همه روزه هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری آماده ارائه خدمات و مشاوره به شما عزیزان در بحث مهاجرت می باشند تا شما بتوانید مهاجرتی بدون ریسک و راحت را تجربه کنید .

انواع ویزای کانادا

امیدواریم که این مقاله از ایران مهاجر که به  بررسی شرایط دریافت ویزای والدین کانادا (super visa ) پرداختیم نیز به شما کمک های لازم را کرده باشد. درصورت هرگونه سوال با مشاوران ما در ارتباط باشید .

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!