2024/04/25

سریعترین روشهای مهاجرت به کانادا 2022

مهاجرت به کانادا

سریعترین روشهای مهاجرت به کانادا 2022

هنگامی  قصد می کنید  به خارج از کشور مهاجرت کنید، چندین گزینه مختلف را برای مهاجرت برای شما ایجاد می شود، که  یکی از این گزینه ها مهاجرت به کشور کانادا است. هر کدام از کشورهای مهاجرپذیر از مزایا و معایب خاصی برای زندگی و پذیرش مهاجران برخوردار هستند، ولی به طور یقین می توان کانادا را ایده آل ترین گزینه برای مهاجرت ایرانیان دانست.  در سال ۲۰۱۱ میلادی، تعداد ایرانیان مقیم در کشور کانادا، از بسیاری از کشورهای پیشرفته و مهاجرپذیر دیگر مانند آلمان، سوئد، استرالیا، دانمارک و نروژ بیشتر بوده است.

بازار کار مشاغل در کانادا

کانادا کشوری آزاد، پویا  از فرصت‌های شغلی است. در بازارهای شغلی کانادا تقریباً تمامی صنایع روز دنیا فعال اند. کشور کانادا از نظر کیفیت زندگی، ثبات سیاسی و بازار کار در رده‌ی بهترین کشورها در جهان قرار گرفته است. برای ورود به بازارهای کاری کانادا باید شناخت کافی از شرایط حضور در  هر رشته و فرصت های شغلی کسب کرد. در این بخش از سایت موسسه ایران مهاجر اطلاعات جامعی از بازار کار مشاغل در کانادا برایتان فراهم کرده ایم.

مهاجرت به کانادا

راههای مهاجرت وشرایط اقامت در کانادا

علاقه مندان به مهاجرت به  کشور کانادا تمایل دارند که راهنمای مهاجرت به کانادا دریافت نمایند تا بهترین مسیر را برای اخذ اقامت کانادا انتخاب کنند. راه های مهاجرت به کانادا مختلف و متعدد است که به 7 دسته تقسیم می شود: سرمایه گذاری در کانادا، تحصیل در کانادا، کار در کانادا و … که شما را در ادامه با آنها آشنا خواهیم کرد. شما می توانید از طریق تماس با موسسه ایران مهاجر از مشاوره رایگان در باب مهاجرت و اقامت کانادا به پاسخ سوالات خود دسترسی داشته باشید . هنگامی که درخواست مهاجرت به کانادا دارید می بایست  شرایط خاصی داشته باشید. برای اقدام باید چندین فاکتور را در نظر بگیرید. از مهم ترین فاکتورهایی که برای اخذ اقامت کانادا مهم است ؛ سن، مدرک تحصیلی، مدرک زبان انگلیسی، سابقه کار و میزان سرمایه می باشد. البته برخی از این فاکتور ها در بعضی از روش ها بسیار مهم هستند و در برخی دیگر اهمیتی ندارند. مثلا سن برای تحصیل در کانادا بسیار مهم است، به طوری که هر چه از تاریخ دریافت آخرین مدرک تحصیلی شما کمتر گذشته باشد، شانس بالاتری برای دریافت ویزای کانادا دارید ولی  فاکتور سن در روش سرمایه گذاری اهمیت کمتری دارد. شما برای سرمایه گذاری در کانادا به حداقل سرمایه 300 هزار دلار کانادا نیاز دارید، در حالی که در روشی مانند تحصیل  به سرمایه ای بیش از 2-0 هزار دلار کانادا نیاز خواهید داشت.

معرفی کشور کانادا برای مهاجرت

طبق آمار جهانی کانادا یکی از بهترین کشورهای جهان برای مهاجرت به شمار می آید و سالانه افراد زیادی این کشور را به عنوان مقصد مهاجرت انتخاب می کنند. کشور کانادا در آمریکای شمالی و در همسایگی آمریکا واقع شده است. کانادا کشوری سردسیر است و بیشتر مردم آن در بخش جنوبی و خوش آب و هوای این کشور در حوالی خاک آمریکا زندگی می کنند. کانادا  10 استان و 3 قلمرو دارد. پایتخت این کشور اتاوا است و مهمترین شهرهای آن تورنتو، مونترال و ونکوور هستند. زبان رسمی کانادا انگلیسی و فرانسوی و واحد پولی آن دلار کانادا است. کانادا دهمین کشوری است که بالاترین شاخص میزان رضایت از زندگی در جهان را دارد. جامعه کانادا جامعه ای مهاجر پذیراست. عواملی مانند مانند دانشگاه ها و مدارس طراز اول، امنیت اجتماعی، موقعیت های شغلی فراوان و رفاه اجتماعی در این کشور، سبب محبوبیت در بین مهاجران شده است.

پناهندگی در کانادا

اقتصاد کانادا

این روزها شاهد هستیم که نهمین اقتصاد بزرگ جهان, کشور کانادا است. کانادا در سال 2020 توانسته است 1.64 تریلیون دلار تولید ناخالص داخلی داشته باشد. در کشور کانادا اقتصاد وابستگی زیادی به تجارت بین المللی دارد و صادرات، واردات و خدمات حدود یک سوم از میزان تولید ناخالص داخلی کشور را تشکیل می‌دهند. کشور کانادا با کشورهای چین، بریتانیا و آمریکا شرکای تجاری هستند و در زمینه تولید، استخراج از معادن، استخراج نفت و گاز فعالیت دارند.

 

سیستم آموزشی کانادا

برای تحصیلات در سطح بین المللی کانادا یکی از بهترین کشور می باشد. در سال 2022 جایگاه چهارم را در جهان از نظر سیستم آموزشی به خود اختصاص داده است که نشان دهنده این است که کیفیت سیستم آموزشی در این کشور در سطح بسیار بالایی قرار دارد. در ضمن وجود دانشگاه برتر جهان در کشور کانادا نیز کیفیت نظام آموزشی کانادا را نشان می‌دهد.

سریعترین روشهای مهاجرت به کانادا

خدمات درمانی و رفاهی کانادا

یکی از بهترین سیستم های خدماتی در زمینه درمان را کشور کانادا دارد ؛ مراقبت های پزشکی، بیمارستانی و عمل های جراحی در این کشور رایگان می باشد. هزینه این  مراقبت های درمانی و پزشکی شهروندان کانادا از طریق پرداخت مالیات شهروندان تامین می‌شود و بدین صورت برای آنان رایگان می گردد. از جمله خدمات دیگری مانند مراقبت از کودکان، مرخصی زایمان، خدمات مراقبت از معلولان، بیمه بیکاری و مرخصی های خاص را دارد که همگی بخشی از مزایای رفاهی این کشور هستند.

 

مزایای مهاجرت به کانادا

از جمله مزایای کشور کانادا :

  • آموزش رایگان برای فرزندان زیر 18 سال
  • امکان اخذ اقامت برای فرزندان زیر 22 سال
  • اجازه کار و زندگی در کشور کانادا برای افرادی که دارنده اقامت این کشورهستند
  • امکان نقل مکان به استان دیگربعد از گرفتن اقامت دائم کشور کانادا
  • معتبر بودن اقامت دائم کانادا برای پنج سال
  • امکان مراقبت‌های بهداشتی همگانی برای مهاجرین به کانادا
  • اخذ شهروندی کانادا پس از 5 سال اقامت و کار در این کشور
  • امکان راه اندازی کسب و کار به صورت آزاد برای دارندگان اقامت دائم کانادا
  • زندگی در محیطی بسیار امن

ویزای کارافرینی کانادا2022

ارزان ترین راه مهاجرت به کانادا

بسیاری از افراد علاقه دارند که از روش های کم هزینه مهاجرت خود را انجام دهند. مهاجرت به روش کاری را می توان گفت که ارزانترین راه مهاجرت است. برای مثال روش اسکیل ورکر کانادا روشی کم هزینه است که ابتدا شخص می تواند اقامت دائم کشور کانادا را دریافت کند. در ضمن  افرادی که می توانند بورسیه های تحصیلی دریافت کنند با کمترین هزینه به کشور کانادا مهاجرت می کنند.

سریعترین روشهای مهاجرت به کانادا

برنامه های مهاجرتی کشور کانادا معمولاً بین 1.5 تا 2 سال زمان خواهد برد اما روش هایی مانند تحصیلی و همچنین روش کاری که همراه با پیشنهاد شغلی باشد می تواند از روش های مهاجرت اسان و سریع به کانادا باشد.

امتیاز مهاجرت به کانادا

اساسا روش های مهاجرتی به کشور کانادا بر طبق امتیاز بندی می باشد یا به اصطلاح POINT BASED SYSTEM  است. به طور مثال در روش مهاجرت کاری و سرمایه گذاری در کشور کانادا شخص از مواردی مانند مدرک زبان، مدرک تحصیلی سن، سابقه کار و غیره دارای امتیاز می باشد. بنابراین محاسبه امتیاز در زمان انتخاب روش مهاجرتی یا استان مورد نظر برای مهاجرت بسیار مهم است. پس بهتر است شخص راهی را گزیند که حداقل امتیاز لازم را کسب نموده است زیرا به علت زمان بر بودن برنامه های مهاجرتی کانادا ممکن است شخص با امتیاز کم اقدام نماید و پس از صرف انرژی و هزینه سرانجام نتواند نتیجه مثبتی اخذ نماید. هر فرد می تواند با مراجعه به جدول امتیاز بندی مهاجرت به کانادا امتیازاتش را محاسبه نماید.

مقالات مرتبط:

بهترین روش های مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی

سخن پایانی

شما عزیزان در صورتی که قصد اقدام برای مهاجرت به این کشور را دارید می تواید با موسسه ایران مهاجر تماس حاصل نموده.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!