2024/04/26

افتتاح بزرگترین باشگاه YMCA جهان در آلبرتای کانادا

افتتاح بزرگترین باشگاه YMCA جهان در آلبرتای کانادا

در ماه جاری بزرگترین باشگاه YMCA جهان قرار است در یک منطقه تجاری در حال توسعه در شهر کلگری، در استان آلبرتای کانادا کار خود را آغاز نماید.

 

طبق گزارش وب سایت ymcacalgary، باشگاه Brookfield Residential YMCA به مساحت ۳۳۰ هزار فوت مربع و با هزینه ۳٫۵ میلیون دلار قرار است در تاریخ ۱۴ ژانویه ۲۰۱۹ در منطقه تجاری Seton در جنوب شرق کلگری افتتاح شود. امکانات رفاهی_آبی این باشگاه که هنوز در حال ساخت است، در ماه مارس ۲۰۱۹ بازگشایی خواهند شد.

 

این جدیدترین مجموعه‌ایست که به YMCA کلگری افزوده خواهد شد. پیش از این در ژانویه ۲۰۱۸ نیز Shane Homes YMCA به مساحت ۲۸۴ هزار فوت مربع، در Rocky Ridge راه اندازی شده بود.

کلوپ Brookfield Y دارای سه سالن ورزشی با امکانات کامل، دو سالن چند منظوره تناسب اندام، دو سالن حرفه‌ای هاکی، یک مسیر سرپوشیده دو و میدانی ۲۰۰ متری در سه لاین، یک سالن نمایش ۲۵۰ نفری و یک کتابخانه عمومی است. طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار است یک مجموعه آبی شامل استخر مسابقات شنا با ۱۰ لاین و به طول ۵۰ متر و با سکوی شیرجه و همچنین یک استخر تفریحی دارای سرسره و شبیه ساز موج سواری در تاریخ ۱ مارس ۲۰۱۹ افتتاح شود.

 

Ken Lima-Coelho، معاون رئیس انجمن مشارکت‌های اجتماعی YMCA، به Business Calgary گفت:«با توجه به اینکه جوامع کلگری در حال تغییرند، نقش انجمن YMCA نیز دائما در حال تغییر است. این انجمن همواره به عنوان یکی از مراکز سالم جامعه شناخته شده است. ما فرصت‌هایی برای تمام سنین با انواع توانمندی‌ها و زمینه‌های مالی برای شرکت در برنامه‌ها و خدمات خود فراهم می‌کنیم که همگی برای کمک به تربیت روح، ذهن و بدنی سالم و در نهایت به وجود آمدن جامعه‌ای سالم طراحی شده‌اند. با ارزیابی نیازهای مردم، شهرداری شهر کلگری به این نتیجه رسید که جوامع در حال رشد جنوب شرقی نیازمند یک مرکز تفریحی چند منظوره و همچنین یک مرکز رقابت‌های آبی برای جامعه ورزشی آماتور کلگری می‌باشد.»

 

کلوپ The Y از ۸ دسامبر ۲۰۱۸ شروع به ارائه برنامه تورها و اهدای عضویت کرده است.

 

هزینه عضویت برای بزرگسالان (سنین ۲۶ تا ۶۴ سال) ۷۳٫۵ دلار در سال؛ برای افراد سالخورده (۶۵ سال و بالاتر) ۴۹٫۲۵ دلار؛ برای جوانان (۱۸ تا ۲۵ ساله) ۵۵٫۲۵ دلار؛ برای نوجوانان (سنین ۱۲ تا ۱۷ سال) ۳۵٫۵۰ دلار و برای کودکان (زیر ۱۲ سال سن) ۳۰ دلار در سال می‌باشد.

 

این مرکز به نام شرکت سازنده و توسعه دهنده آن در کلگری، یعنی Brookfield Residential که کل دارایی‌های آن در سال ۲۰۱۸ بالغ بر ۴،۵ میلیارد دلار بوده است، نامگذاری شده است.

error: Content is protected !!