2024/04/27

اعلام نیاز کانادا برای نیروی متخصص در زمینه‌ی IT با سابقه‌ی حداقل ۳ سال!

اعلام نیاز کانادا برای نیروی متخصص در زمینه‌ی IT با سابقه‌ی حداقل ۳ سال!

 

کانادا از کشورهای رو به رشد در زمینه‌ی فناوری اطلاعات است و دولت کانادا تلاش‌های بسیار زیادی را به منظور جذب نیروی ماهر در حوزه‌ی فناوری اطلاعات از جمله مهندسان کامپیوتر، برنامه نویسان، طراحان نرم افزار و بسیاری از مشاغل مرتبط با این حوزه انجام داده است. در حال حاضر حدود 81,200 متخصص در زمینه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات و در زمینه‌های کامپیوتری در کانادا مشغول به فعالیت هستند اما سراسر استان‌های کانادا تا سال 2019 به بیش از 182,000 نیروی دیگر در این حوزه نیاز خواهند داشت. بنابراین اکنون مهندسان کامپیوتر و افرادی که در این رشته تحصیل کرده‌اند برای مهاجرت به کانادا اجباری به دریافت پیشنهاد کاری ندارند و می‌توانند از برنامه‌های تدارک دیده شده از سوی دولت کانادا در گروه نیروی متخصص برای مهاجرت استفاده کنند و از فرصت‌های شغلی رشته‌ی مهندسی کامپیوتر در کانادا بهره‌مند شوند.

آی تی یا فناوری اطلاعات (INFORMATION TECHNOLOGY) که به اختصار آن را IT نیز می‌نامند، یکی از پرطرفدارترین و در عین حال جذاب‌ترین مباحثی است که شما نیز می‌توانید آن را یاد بگیرید، شاید بد نباشد بدانید پر درآمدترین مشاغل دنیا نیز در همین حوزه هستند. یک متخصص آی‌تی باید توانایی کار با ابزارهای مختلف و متنوعی را داشته و از پس مدیریت آن‌ها بربیاید، شاید لازم باشد یک وبسایت برای سازمان خود طراحی کنید یا گزارش اطلاعات کارکنان را به مدیر خود ارائه کنید و یا حتی برنامه‌ریزی‌های مربوط به بخش فناوری شرکتتان را خود به تنهایی انجام دهید، باید به شما بگوییم IT یعنی زندگی در دنیای تکنولوژی و مدیریت!

تیم ایران مهاجر آماده‌ی خدمت رسانی به شما متقاضیان عزیز می‌باشد. در صورتی که تمایل دارید از این روش یا سایر روش‌ها به کانادا مراجعه کنید، این فرم را پر کنید.

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!