2024/04/26

لغو مجوز کار تمام وقت دانشجویان در سال 2024

کار دانشجویی

لغو مجوز کار تمام وقت دانشجویان در سال 2024:

اداره مهاجرت کانادا در ۱۵ نوامبر سال گذشته،  اعلام کرد که دانشجویان خارجی می‌توانند تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۳ بیش از ۲۰ ساعت در هفته کار کنند. البته این اقدام موقت کانادا با توجه به کمبود نیروی کار این کشور کاملا منطقی به نظر می‌رسید، اما خبر بد امروز ما برای دانشجویان این است که طرح مجوز کار تمام وقت به زودی و در  30اوریل 2024 به اتمام خواهد رسید.

میزان  مجازساعت کار دانشجویی:

ساعت کار مجاز در هفته برای دانشجویان بین المللی 20 ساعت در هفته میباشد.

به همین ترتیب، دانشجویانی که قصد دارند برای سال ۲۰۲۴ به کانادا مهاجرت کنند باید در نظر داشته باشند که دیگر اجازه ندارند بیشتر از ۲۰ ساعت در هفته کار کنند و درآمد داشته باشند.

نقل از سخنگوی اداره مهاجرت کانادا:

سخنگوی اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا هدف این اقدام را ارائه فرصت‌های بیشتر به دانشجویان بین‌المللی واجد شرایط خواند و اعلام کرد که این فرصت به این افراد اجازه می‌دهد تجربیات کاری بیشتری در کانادا کسب کنند و کشور کانادا هم می‌تواند با استفاده از آن در عین حال نیروی کار خود را افزایش دهد.

با توجه به اینکه کانادا امسال بسیاری از سیاست‌های مهاجرتی خود را تغییر داده است، به گفته اداره مهاجرت کانادا لغو مجوز کار تمام وقت برای دانشجویان بین‌المللی هم برای ارزیابی تعداد دانشجویان خارجی‌ واجد شرایطی است که از این سیاست عمومی موقت استفاده کرده‌اند.

انواع کار دانشجویی در کانادا:

انواع کار دانشجویی در کانادا که شما می توانید در حین تحصیل انجام دهیدشامل:

1- کار دانشجویی در کانادا در محیط دانشگاه
2- کار دانشجویی در کانادا خارج از محیط دانشگاه
3- کار دانشجویی  در کانادا به عنوان کارآموز

جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

error: Content is protected !!