2024/04/28

آیا فرصت تغییر وضعیت ویزا برای ایرانیان حاضر در کانادا تمدید شده است؟

support for iranina

قانون مصوب شده جهت ایرانیان حاضر در کانادا:

طبق این قانون تمامی ایرانیان حاضر در کانادا که با انواع ویزای موقت (TRV)در کانادا  حاضر میباشند میتوانند تا پایان فوریه 2024 ویزای خود را بدون پرداخت هزینه دولتی به ویزای کار باز سه ساله و یا تحصیلی تغییر داده و یا ویزای توریستی خود را تمدید کنند و دولت کانادا موظف به قبول آن میباشد.

نکات مهم :

  1. این قانون با توجه به شرایط ویژه ایران در جهت کمک به ایرانیان حاضر در کانادا مصوب شد.
  2. مدت اعتبار تا آخر فوریه 2024 میباشد.
  3. پس از مصوب شدن این قانون سخت گیری برای دریافت انواع ویزای موقت برای ایرانیان سخت تر شد وپرونده ها با سختگیری بیشتر بررسی شد.
  4. حجم عمده ای از دانشجویان از ادامه درس خواندن منصرف شدند و تقاضای ویزای کار دادند که نتیجه آن کاهش درآمد موسسه های آموزشی بوده است.
  5. برای کسانی که والدین یا خود آنها موفق به دریافت ویزای کار شدند هزینه های موسسه های آموزشی در مقاطع زیر دیپلم صفر و بالای دیپلم تا 70 درصد گاها” کم شد.
  6. افراد دارای ویزای کار موقت از دریافت خدمات درمانی بهره مند شدند.

نتیجه گیری:

با توجه به موارد فوق که همگی حاکی از افزایش بار مالی برای دولت کانادا  میباشد و با توجه به سخت گیری در صدور ویزاهای جدید بعید به نظر میرسد که دولت کانادا موافقت تمدید زمان این قانون باشند.

لذا افرادی که خواستار ورود به کانادا و استفاده از این شرایط هستند فرصت زیادی ندارند با توجه زمان مهیا کردن مدارک و سابمیت آن و از طرفی زمان بررسی و سپس درج ویزا در پاسپورت .

جهت اطلاعات در مورد قانون فوق الذکر اینجا را کلیک کنید.

جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره های تماس:

09171074574

07136491145

error: Content is protected !!