2024/04/28

مهاجرت تجاری به کبک از طریق طرح کارآفرینی

مهاجرت تجاری به کبک – طرح کارآفرینی

طرح کارآفرینی کبک برای صاحبان و مدیران واجد شرایط کسب و کار، فرصت دریافت ویزای اقامت دائم کانادا را فراهم می‌کند و کمک می‌کند تا بتوانند به طور موثر، بیزنس و تجارتی را در حوزه‌ی کشاورزی، تجارت یا صنعت در کبک ایجاد یا راه‌اندازی کنند.

 

توجه کنید که در تاریخ ۲۸ مارچ ۲۰۱۸، دولت کبک در طرح کارآفرینی تغییراتی را ایجاد کرده است که داوطلبین از طریق آن در دو گروه انتخاب می‌شوند.

 

شرایط مورد نیاز

همه ی کارآفرینان کبک قبل از پذیرش باید حداقل شرایط زیر را فراهم آورند:

معیار شرایط
مقصد مورد نظر کبک

 

حداقل دارایی خالص مالکیت حداقل ۳۰۰ هزار دلار دارایی خالص که توسط خود متقاضی یا همسرش (به شرطی که همسر نیز همراه متقاضی باشد) از راه قانونی به دست آمده باشد.
سابقه‌ی کسب و کار یا مدیریت داشتن حداقل ۲ سال سابقه‌ی مدیریتی تمام وقت داوطلب (از جمله برنامه‌ریزی، نظارت و کنترل منابع مالی، انسانی یا فیزیکی)، در یک شرکت خاص (کشاورزی، تجاری یا صنعتی و یا سابقه‌ی مدیریتی در یک سازمان دولتی یا بین‌المللی)، در طی ۵ سال پیش از ارائه‌ی درخواست
سایر موارد آزمایش‌های پزشکی و بررسی سوء پیشینه

 

 

متقاضیان کارآفرینی باید یک پروژه‌ی تجاری ارائه کنند. این پروژه، فاکتور اصلی در ارزیابی درخواست‌ها می‌باشد. دولت کبک بیان کرد که داوطلبین کارآفرینی که ارزیابی اولیه‌ی درخواست خود را با موفقیت پشت سر بگذارند، به مصاحبه دعوت خواهند شد.

 

پس از ورود به کانادا، متقاضیان موفق باید در طول سه سال بعد از دریافت اقامت دائم، حداقل به مدت یکسال شرایط خاصی را رعایت کنند. متقاضی باید:

 

  • با موفقیت کسب و کاری در حوزه‌ی کشاورزی، تجارت یا صنعت در استان کبک راه اندازی یا خریداری کنند
  • مالکیت حداقل ۲۵ درصد سهم از سرمایه‌ی بیزنس با حداقل ارزش ۱۰۰ هزار دلار را در اختیار داشته باشند.
  • فردی از ساکنان کبک (به غیر از کارآفرین یا اعضای خانواده‌ی همراه با او) را با حداقل ۳۰ ساعت کار در هفته، در بیزینس خود استخدام نماید. (توجه: کارآفرینان حوزه‌ی کشاورزی مجبور به رعایت این تعهد نیستند.)
  • به طور فعالانه در مدیریت کسب و کار مشارکت داشته باشد.
error: Content is protected !!