2024/04/29

برگزاری جدیدترین پذیرش منیتوبا در نهم ماه می

برگزاری جدیدترین پذیرش منیتوبا در نهم ماه می

جدیدترین خبرهای رسیده از منیتوبا نشان می‌دهند که برنامه‌ی مهاجرت استانی منیتوبا در ۹ می ۱۷۰ دعوتنامه‌ی جدید برای متقاضیان دسته‌های کارگر ماهر و فارغ‌التحصیل بین المللی صادر کرد تا بتوانند تقاضای خود را برای انتخاب شدن از طرف استان منیتوبا و اقامت دائم کانادا ارائه کنند. این پذیرش بر اساس سیستم ابراز تمایل یا Expression of Interest برگزار شد.

 

۱۵ دعوتنامه از مجموع ۱۷۰ دعوتنامه برای آن دسته از متقاضیان مهاجرت به منیتوبا صادر شد که در اکسپرس انتری دارای پروفایل معتبر و کد راستی آزمایی جویای کار بودند.

 

متقاضیانی که از طرف استان انتخاب شوند ۶۰۰ امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی یا CRS کسب می‌کنند و بدین ترتیب حتما از طرف اداره‌ی مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا در دور بعدی پذیرش‌ها دعوتنامه دریافت خواهند کرد.

 

اکثر دعوتنامه‌ها از طریق مسیر مهاجرتی Skilled Worker in Manitoba صادر شد و سهم دعوتنامه‌های صادره از این طریق ۱۰۱ عدد بود. پایین‌ترین امتیاز در این مسیر مهاجرتی بر اساس شبکه‌ی امتیازدهی مخصوص منیتوبا ۵۶۹ بوده است. ۵۲ دعوتنامه هم برای متقاضیان مسیر مهاجرتی  Skilled Workers Overseas و ۱۷ دعوتنامه نیز برای متقاضیان مسیر مهاجرتی Education Stream صادر شد.

 

مسیر مهاجرتی International Education مختص دانشجویان بین‌المللی است که در دانشگاه‌های واجد شرایط منیتوبا تحصیل کرده‌اند. برنامه‌ی مهاجرت استانی منیتوبا به این فارغ‌التحصیلان توصیه می‌کند که قبل از ابراز تمایل یا Expression of Interest خود به منظور تقاضا جهت یکی از مسیرهای International Education برای جلسه اطلاعات ثبت نام کنند.

 

تمام متقاضیان مسیر مهاجرتی Skilled Workers Overseas مستقیما توسط برنامه‌ی مهاجرت استانی منیتوبا و از طریق  Strategic Recruitment Initiative (برنامه‌ی استخدام راهبردی) دعوت شده‌اند.استان منیتوبا در برنامه‌ی استخدام راهبردی، با کارفرمایان منیتوبایی برای جذب کارگر و پر کردن جایگاه‌های شغلی همکاری می‌کند.

 

مراحل مهاجرت به منیتوبا

چنانچه علاقه‌مندید که از طریق برنامه‌ی مهاجرت استانی منیتوبا به این استان مهاجرت کنید ابتدا باید Expression of Interest  یا به اختصار EOI خود را به این برنامه ارائه کنید. برای ارائه‌ی ابراز تمایل یا EOI باید به پرسش‌هایی که از شما در زمینه‌های تحصیلات، سابقه کار، مهارت‌های زبانی، داشتن ارتباطات در منیتوبا و سایر معیارها پرسیده می‌شود پاسخ دهید.

 

بعد از این است که برنامه‌ی مهاجرت استانی به شما بر اساس پاسخ‌هایی که به این پرسش‌ها داده‌اید امتیاز می‌دهد و شما رتبه‌بندی می‌شوید. متقاضیانی که بالاترین امتیاز را داشته باشند، طبیعتا توانایی بالاتری در کمک به اقتصاد منیتوبا و خوگیری با محیط این استان خواهند داشت. به همین منظور طی پذیرش‌های متوالی از این نوع متقاضیان دعوت می‌شود که تقاضای خود را برای اقامت دائم ارائه کنند. و پذیرش ۹می منیتوبا هم از این سری پذیرش‌ها بود.

error: Content is protected !!