2024/04/30

خرید خانه در کانادا با داشتن مجوز کار

Canadian house

غیرکانادایی های دارای مجوز کار می توانند در کانادا خانه بخرند:

احمد حسین وزیر مسکن و تنوع و شمول، در 27 مارچ اعلام کرد:

که تغییرات و اصلاحات قانون منع خرید ملک مسکونی توسط غیرکانادایی ها، مشمول دارندگان مجوز کار و همچنین شرکت های دولتی و خصوصی که بخشی از آن متعلق به افراد خارجی است، می شود.

او افزود: «این اصلاحات به تازه واردان اجازه می دهد تا از طریق خرید خانه، ایجاد شغل یا ساخت خانه موقعیت خود را در کانادا محکم کنند.»

نتیجه:

1-طبق اصلاحات جدید، همه افراد دارای مجوز کار در کانادا می‌ توانند در حین کار، یک ملک مسکونی خریداری کنند. در زمان خرید خانه، باید حداقل 183 روز از مدت مجوز کار باقی مانده باشد و نباید از قبل ملک مسکونی داشته باشند.

2-بر اساس اصلاحات  جدید، این ممنوعیت دیگر در مورد زمین های خالی با کاربری مسکونی و کاربری چند منظوره اعمال نخواهد شد؛ این بدان معناست که افراد غیر کانادایی اکنون می توانند این زمین ها را خریداری کنند و از آنها برای هر هدفی از جمله ساخت ملک استفاده کنند.

3-علاوه بر این، معافیت دیگری برای خارجی ها در خرید ملک مسکونی در نظر گرفته شده است. بر اساس این اصلاحات، شرکت های سهامی عام که در کانادا تشکیل شده اند و تحت مدیریت افراد خارجی است نیز می توانند ملک خریداری کنند.

4-طبق آخرین اصلاحیه از چهار اصلاحیه ارائه شده توسط دولت فدرال، شرکتی تحت مدیریت افراد خارجی در نظر گرفته می شود که یک غیر کانادایی حداقل 10 درصد از سهام آن را در اختیار داشته باشد؛ قبلا این رقم 3 درصد بود.

در خاتمه یادآور میشود که این مجموعه افتخار دارد که در زمینه خرید،فروش، سرمایه گذاری شما در املاک در کانادا از ابتدا تا انتها شما را یاری کرده تا بتوانید بهترین خرید یا اجاره و یا سرمایه گذاری داشته باشید.

با ما در تماس باشید 0014168801406 و سایت زیر را دنبال کنید:

www.GShome.ca

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!