2024/04/26

درآمد دکترای پرستاری در کانادا چقدر است؟

پرستاری در کانادا

درآمد دکترای پرستاری در کانادا چقدر است؟

چه عواملی بر درآمد پرستاری در کانادا تاثیر می گذارند؟ حقوق پرستاری در کانادا چقدر است؟ سطح تحصیلات، چقدر بر میزان درآمد پرستاری در کانادا تاثیر می گذارد؟ کدام شهرهای کانادا برای پرستاران مناسب تر است؟ آیا تجربه کاری بر میزان درآمد پرستاری در کانادا تاثیرگذار است؟

مطمئنا پرستارانی که قصد مهاجرت شغلی به کانادا را دارند با هزاران سوال این چنینی مواجه می شوند. به همین دلیل ما قصد داریم در این مطلب در مورد درآمد و عوامل موثر بر درآمد دکترای پرستاری در کانادا صحبت کنیم.

بدون شک، همه شما می دانید که در حال حاضر، کشور کانادا یکی از کشورهای مهاجرپذیر دنیا است و اغلب مهاجران، چه مهاجران تحصیلی و شغلی و چه مهاجران سرمایه گذاری، این کشور را به عنوان اولین گزینه به عنوان کشور مقصد، انتخاب می کنند. از طرف دیگر، مشاغل مراقبت های بهداشتی مثل پرستاری از باارزش ترین مشاغل دنیا بشمار می روند که در همه کشورها، مورد احترام هستند و کمتر کشوری را می توان پیدا کرد که به این مشاغل، نیاز نداشته باشد.

این عوامل دست در دست هم دادند که مهاجرت پرستاران به کشور مهاجرپذیری چون کانادا، روبروز، افزایش یابد. خصوصا در کشور ما ایران که، اغلب پرستاران به دلیل پایین بودن درآمد، ناراضی هستند. به همین دلیل تمایل دارند به کشوری مهاجرت کنند که هم از شرایط شغلی و درآمدی خوبی برخوردار باشد و همه به راحتی بتوانند اقامت آن کشور را به دست آورند. با توجه به این فاکتورها در حال حاضر، کشور کانادا، بهترین گزینه برای پرستاران است.

حال اگر شما هم قصد مهاجرت به این کشور را دارید و می خواهید اطلاعات خود را در مورد درآمد دکترای پرستاری در کانادا افزایش دهید می توانید با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

مهاجرت پرستاران به کانادا بدون مدرک زبان

درآمد دکترای پرستاری در کانادا چقدر است؟

شرایط مهاجرت پرستاری به کانادا

یکی از مهم ترین دلایلی که سبب افزایش مهاجرت پرستاری به کانادا شده، بالا بودن درآمد پرستاران این کشور است. از این رو هر پرستاری که مدرک خود را از یکی از دانشگاه های معتبر گرفته است علاقه مند مهاجرت به این کشور می شود. به عبارت دیگر می توان گفت پرستاران با مهاجرت به کانادا می توانند درآمد خود را نسبت به کشور مبدا، افزایش دهند. خصوصا اگر پرستاران ایرانی باشند.

بنابراین، اغلب پرستاران برای داشتن حقوق بیشتر و برخورداری از آینده ای روشن تر اقدام به مهاجرت کاری به کانادا می کنند. حال اگر می خواهید بدانید درآمد پرستاری در کانادا چقدر است باید بگوییم که این درآمد با توجه به فاکتورهایی مثل تجربه کاری، میزان تحصیلات، شهر و استان محل کار، تخصص، جنسیت و بیمارستان مد نظر متغیر است.

درآمد دکترای پرستاری در کانادا چقدر است؟

آیا تجربه کاری بر میزان درآمد پرستاری در کانادا تاثیرگذار است؟

درست است که سطح تحصیلات، در افزایش درآمد پرستاری در کانادا تاثیر دارد. اما بدون شک، تجربه نیز یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر درآمد در این کشور است. همان طور که برای شروع هر شغلی در هر کشوری، تجربه یکی از مهم ترین فاکتورهای مثبت برای کارکنان، بشمار می رود برای پرستاری در کانادا نیز مهم می باشد.

چرا که هرچه تجربه کاری پرستار، بیشتر باشد تمرکز او بر روی کارش بیشتر می شود. بنابراین، دیگر نیازی نیست چیز جدیدی به او آموخته شود. چرا که پرستار، کاملا بر روی کار خود، تسلط دارد. این موضوع، سبب شده تجربه یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر درآمد پرستاری در کانادا باشد.

پرستاری در کانادا

درآمد دکترای پرستاری در کانادا چقدر است؟

تاثیر سطح تحصیلات

عامل دیگری که در کنار تجربه، می تواند بر افزایش میزان درآمد پرستاران در کشور کانادا تاثیر بگذارد سطح تحصیلات است. با این احتساب می توان گفت، میزان درآمد دکترای پرستاری بیشتر از کارشناسی ارشد و کارشناسی پرستاری در کانادا است.همچنین این افراد، نسبت به سایر شاخه های پرستاری مثل کمک پرستار، پرستار کودک و پرستار خانگی حقوق بیشتری دریافت می کنند.

آشنایی با عوامل موثر بر افزایش درآمد پرستاری در کانادا به این دلیل است که متقاضیان مهاجرت کاری به این کشور تمایل دارند با راه های افزایش درآمد پرستاری این کشور، آشنا شوند. در این راستا باید متذکر شویم علاوه بر تجربه و سطح تحصیلات، رزومه پرستار هم می تواند رشد متوسط درآمد پرستاران را افزایش دهد.

به این صورت که اگر پرستاری بتواند با کارایی بالا و تمرکز خوب خود، سبب موفقیت کادر پزشکی و مجموعه کاری خود شود می تواند درآمد بیشتری به دست آورد.

درآمد دکترای پرستاری در کانادا چقدر است؟

مقالات مرتبط:

میانگین حقوق پرستاری در کانادا

پرستاری در کانادا ; از تحصیل تا اشتغال

نکات مهم در خصوص افزایش درآمد پرستاری در کانادا

در راستای مهاجرت پرستاران به کشور کانادا و کسب اطلاعات در خصوص درآمد پرستاران در این کشور باید متذکر شویم که این کشور علاوه بر پیشرفته و مدرن بودن، یکی از کشورهای اقتصادی بزرگ دنیا محسوب می شود. بنابراین، طبیعی است که از جای جای دنیا برای کار و کسب درآمد به این کشور، مهاجرت کنند. این افراد از نژاد و فرهنگ های مختلف، هستند و به اولین چیزی که فکر می کنند درآمد است.

چرا که عموما در اغلب کشورها درآمد مردان از زنان بیشتر است و به تبع، درآمد پرستاران مرد از پرستاران زن، بیشتر می باشد. اما نکته قابل توجه در مورد کشور کانادا این است که به هیچ وجه، چنین قانونی در این کشور، وجود ندارد. شاید برایتان جالب باشد بدانید قوانین این کشور، برخلاف سایر کشورها است. به این صورت که درآمد پرستاران زن در کانادا، 5 درصد بیشتر از پرستاران مرد می باشد. بنابراین، این مورد، یکی از دلایلی است که می تواند به کاهش یا افزایش میزان درآمد ماهانه یا سالانه پرستاران، تاثیر بگذارد.

نکته مهم دیگر در مورد میزان درآمد پرستاران در کانادا دولتی یا خصوصی بودن محل کار آن ها است. این گزینه نیز، از دیگر عوامل تاثیرگذار بر درآمد پرستاران و کاهش یا افزایش حقوق آن ها است. با این تفاوت که، دولت کانادا، برخلاف سایر کشورها به پرستاران مشغول در بیمارستان های دولتی، حقوق بیشتری می پردازد. در واقع، درآمد و مزایای پرستاران بیمارستان های دولتی کانادا، 4 درصد بیشتر از پرستاران بیمارستان های خصوصی است.

حقوق و مزایای ایالت های کانادا، باهم متفاوت است. بنابراین استانی که انتخاب می کنید نیز بر افزایش یا کاهش میزان حقوق شما نقش دارد. شهرهای اتاوا، مونترال، تورنتو، کبک و ونکوور از مهم ترین ایالت های این کشور هستند که بیشترین حقوق را به پرستاران، می پردازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!