2024/04/28

شرایط کار در کانادا برای ایرانی ها

کار در کانادا

شرایط کار در کانادا برای ایرانی ها

کانادا به عنوان یکی از بهترین کشورهایی می باشد که به دلیل فاصله بسیار کمی که با آمریکا دارد شرایط کاری و اقتصاد بسیار خوبی را دارا است و به همین دلیل یکی از بهترین کشورهای حال حاضر برای مهاجرت می باشد. شرایط آب و هوایی و امکان کار کردن و شرایط تحصیل عالی از ویژگی هایی هستند که طرفداران زیادی را به سوی مهاجرت به این کشور وا داشته اند. در این مقاله از ایران مهاجر به بررسی شرایط کار در کانادا برای ایرانی ها خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

راه های کار کردن در کانادا برای ایرانی ها

کار در کانادا

دریافت ویزای کار

کانادا به دلیل اینکه دارای منابع معدنی و طبیعی بسیار زیادی می باشد عضو گروه هشت انجمن کشوری می باشد که حدود 65% از اقتصاد جهان را در دست دارند. همچنین باتوجه به این که میانگین سنی در این کشور بسیار بالا است و افراد بسیار بسیار بالایی دارد ، دولت این کشور به دنبال نیروی کار جوان می باشد و سالانه به دنبال جذب نیروی کار جوان در قسمت های مختلف می باشد.

یکی از راه های کار در کانادا دریافت ویزای کار می باشد یعنی با کارفرما مصاحبه کنید  و بعد از گرفتن دعوتنامه وارد کانادا شوید، البته ایرانیان با دریافت ویزای کار از طریق سیستم اکسپرس اینتری اقدام به دریافت اقامت دائم می کنند.

تحصیلات

البته راه های متفاوتی برای کار کردن در کشور کانادا وجود دارد و هر فرد با توجه به شغل، تحصیلات و میزان تسلط خود به زبان می تواند شغل مناسب خود را پیدا کند. یک راه دیگر برای کار در این کشور این است که اگر فرد شرایط مناسبی برای تحصیل در این کشور را داشته باشد و یا همسر ایشان توانایی تحصیل در دانشگاه های این کشور را داشته باشد می تواند با استفاده از از این روش خود را وارد بازار کار کانادا کنند.

دانشجویانی که مدرک تحصیلی را در کشور کانادا گرفته اند باتوجه به قوانینی که این کشور دارا می باشد می تواند معادل سالهایی که در این کشور تحصیل کرده اند در آنجا اقامت داشته باشند ، این اقامت یک فرصت برای این افراد می باشد تا پس از تمام شدن تحصیل بتوانند شغل موردنظر خود را پیداکنند و اقامت دائم کانادا را برای خود و اعضای خانواده دریافتت کنند.

کار دانشجویی در کانادا

دانشجویان این کشور می تواند در زمان تحصیل به مدت 20 ساعت در هفته کار کنند و تجربه خود را بالا ببرند. البته خارج از زمان کلاس ها می تواند در دو شغل فعالیت داشته باشد به صورت نیمه وقت . یا اینکه به صورت اضافه کار فعایت کند . همچنین این نکته را نیز باید در نظر داشته باشید که قبل و بعد از انجام کار به صورت تمام وقت باید دانشجوی تمام وقت این کشور باشد.

کار کردن با تسلط داشتن به زمان انگلیسی

تسلط به زبان انگلیسی در این کشور می تواند دست شما را برای پیدا کردن کار در این کشور باز کند، زیرا زبان انگلیسی زبانی بین المللی است که برای مهاجرت بسیار مهم است.

آیا با زبان فارسی می توان در کانادا کار کرد؟

یک سری شغل ها در کانادا هستند مانند فروشگاه ها و رستوران ها که نیاز به زبان انگلیسی ندارند و نیاز به نیروی کار با زبان فارسی هستند پس می توان گفت که کار کردن در این کشور با زبان فارسی غیرممکن نیست. اما حقیقت امر آن است که با توجه به عدم حضور ایرانیان در همه شهرهای کانادا به صورت قابل لمس، این دسته مشاغل به شهرهای خاص کانادا که حضور ایرانیان پررنگ تر است محدود می شود.البته پیشنهاد می شود که دانستن زبان انگلیسی در حد متوسط می تواند شرایط پیدا کردن کار را برای شما راحت تر کند.

مهاجرت به کانادا و شرایط کار برای ایرانی ها

باتوجه به این که این کشور با نژاد پرستی مخالف است ، شما با هرنوع ملیتی که دارید کی توانید در این کشور کار کنید و این تخصص و تجربه کاری و مسولیت پذیری شما می باشد که در این زمینه حرف اول را می زند.

حقوق در کانادا برای ایرانیان

میزان حقوق در این کشور با میزان کاری که انجام می دهید متفاومت است . کار در کشور کانادا نیز برای ایرانی ها با دستمزدهای متفاوتی همراه است و کارمندان حقوقی معادل و یا بیشتر از دستمزد خود دریافت می کنند.

سایت ایران مهاجر با داشتن مشاوران مجرب و حرفه ای در زمینه مهاجرت کاری ، مهاجرت تحصیلی و … با تلاش فروان سعی در مشاوره تخصص در امور مهاجرت به شما عزیزان می باشد.

ایران مهاجر با بیش از 5 سال سابقه ارائه دهنده خدمات به بسیاری از افراد بوده است و از این طریق، افراد زیادی توانسته اند در زمینه های مختلف برای مهاجرت ازتوصیه های آن ها استفاده کنند و موفق شوند.

مشاوران ما به صورت حضوری و تلفنی، در کنار شما هستند تا بتوانید با صرف کمترین زمان و هزینه، به اطلاعات دقیق و پاسخ سوالاتتان دست پیدا کنید.

امیدواریم که این مقاله از ایران مهاجر برای شما همراهان همیشگی مفید واقع گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!