2024/04/26

پنج فرصت کار از راه دور با درآمد بالای پنجاه هزار دلار در سال!

پنج فرصت کار از راه دور با درآمد بالای پنجاه هزار دلار در سال!

فریلنسینگ یا دورکاری یکی از بهترین موقعیت‌های شغلی برای افرادی‌ست که می‌خواهند در منزل کار کنند و برای عده‌ای به گذراندن تعطیلات در خانه می‌ماند. اکثر کارفرمایان امروزه در تلاش برای ساختن دفاتر کاری جدیدتر برای جذب استعدادها هستند. اما در عین حال برخی از دیگر کارفرمایان به دلیل اینکه بسیاری از جویندگان کار به دنبال موقعیت‌های کار از راه دور هستند شرایط منعطف‌تری را ارائه می‌دهند.

 

آمار حاصل از وبسایت Canada Indeed _که یک سایت بین المللی جستجوی شغل در کانادا است_ نشان می‌دهد که در سال گذشته تعداد جستجوها برای مشاغل از راه دور و کار در منزل، صد و یازده درصد افزایش پیدا کرده است. Jadi Kasten مدیر عامل این سایت بیان کرد که بازار کار ثابتی از این روند حمایت می‌کند. وی همچنین عنوان کرد که توجه به ویژگی‌های جذاب شغلی برای جویندگان کار، یکی از راه‌های حفظ رقابت است. او بر اساس رقابت و میزان علاقه کارجویان پیش بینی می‌کند که این روند در آینده نزدیک نیز ادامه پیدا می‌کند.

 

سایت Indeed لیستی از پنج شغل فریلنسینگ با درآمد سالیانه بیش از پنجاه هزار دلار را ارائه کرده است. این در حالیست که برخی از این موقعیت‌های کاری در حوزه صنایع هستند ولی کاملا در شرکت‌های فناوری نیز رایج می‌باشند. Kasten خاطر نشان کرد با وجود این‌که هر فعالیت کاری به تدریج به صورت نسخه دیجیتال خود تغییر شکل خواهد یافت، ما شاهد افزایش تقاضا برای کارکنانی با توانایی‌های فنی بالا در میان بیشتر صنایع کانادا هستیم.

 

  • توسعه دهنده نرم افزار

میانگین حقوق: ۷۴،۰۹۲ دلار در سال

 

به طور میانگین توسعه دهندگان نرم افزار بیشتر از درآمد یک خانواده متوسط کانادایی _بر اساس آخرین سرشماری در سال ۲۰۱۶ به میزان ۷۰،۳۳۶ دلار بوده است_ کسب درآمد می‌کنند و نکته جالب در این است که این پول را با سپری کردن زمان کاری در محیط آرام منزل به دست می‌آورند.

 

  • تحلیلگر داده

میانگین حقوق: ۶۰،۸۶۱ دلار در سال

 

تحلیل گران داده داده‌ها را جمع‌آوری، پردازش و تجزیه‌ و تحلیل می‌کنند و سپس از میان آن‌ها روابط پنهان را کشف می‌کنند. داشتن داده‌های آماریِ بیشتر در تجارت به معنای داشتن کسب و کاری بزرگتر و گسترده‌تر است. بر اساس گزارش نشریه فوربس شرکت تحقیقاتی Forrester پیش بینی کرده است که بازار نرم افزاری داده‌های بزرگ در سال جاری میلادی به تنهایی معادل ۳۱ میلیارد دلار ارزش خواهد داشت. همچنین مبلغ پرداختی به یک شاغل از راه دور تحلیل‌گر داده در کانادا رقم نسبتا بالایی است.

 

  • طراح ارشد گرافیک

میانگین حقوق: ۶۸،۲۵۶ دلار در سال

 

شاید بسیاری از افراد به طراحی گرافیک به چشم یک هنر نگاه نکنند، ولی این بدان معنی نیست که طراحان گرافیک قادر نیستند مانند هنرمندان به شیوه خود و با الهام از قوه تخیل و هنر کار کنند. طراحی گرافیکی خود به تنهایی رشته جداگانه‌ای است و قبل از شروع کار به صورت فریلنسینگ شما حتما باید به صورت حرفه‌ای دوره‌ای را بگذرانید و تجربه‌ی آن را داشته باشید.

  • دستیار اجرایی

میانگین حقوق: ۸۲،۰۵۲ دلار در سال

 

شغل پشتیبانی یا دستیاری به شیوه‌های مختلفی مورد نیاز است. برای می‌شود به دستیار مجازی یا مدیریت نوع خاصی از پروژه‌ها اشاره کرد. طبق اعلام وبسایت indeed دستیارهای اجرایی بخش گسترده‌ای از وظایف اداری و اجرایی مانند برنامه‌ریزی امور، تنظیم قرارها و زمان بندی برنامه سفر را مدیریت می‌کنند که همگی می‌توانند از راه دور انجام شوند.

 

  • حسابدار مجازی

میانگین حقوق: ۵۱،۷۵۳ دلار در سال

 

توانایی انجام تحلیل و محاسبات مالی از خانه نسبت به محیط کار اداری، برای بسیاری از افراد می‌تواند شرایط کاری جذابتری فراهم کند.

error: Content is protected !!