2024/04/29

جزیره‌ی پرنس ادوارد؛ دو پذیرش در یک ماه

جزیره‌ی پرنس ادوارد؛ دو پذیرش در یک ماه

جدیدترین خبرها حاکی از اینند که جزیره پرنس ادوارد طی ماه جولای دو پذیرش برگزار کرده و مجموعا برای 194 متقاضی دعوتنامه صادر کرده است: اولین پذیرش در تاریخ 10 جولای برگزار شده و طی آن برای هشت متقاضی در دسته‌های مهاجرتی Labour Impact و اکسپرس انتری برای 194 متقاضی دعوتنامه صادر کرده تا آن‌ها تقاضای خود برای انتخاب شدن از طرف این استان را ارائه کنند. جزییات تعداد دعوتنامه‌های هر دسته منتشر نشده است.

 

اما در دومین پذیرش در تاریخ 16 جولای تعداد بیشتری متقاضی دعوت شدند؛ مجموعا 157 متقاضی در دسته‌های Labour Impact و اکسپرس انتری دعوت شدند. همچنین در آن روز، جزیره‌ی پرنس ادوارد از 29 متقاضی Business Impact دعوت کرد. معمولا جزیره‌ی پرنس ادوارد برای برگزاری پذیرش‌ها زمانبندی از قبل مشخص شده‌ای دارد. امسال همه گیری کرونا تمام برنامه‌های این استان را به هم ریخته است. جزیره‌ی پرنس ادوارد از ماه مارس قرار بود دو پذیرش برگزار کند، یکی در 18 ژوئن و دیگری در 16 جولای. اما پذیرش بعدی قرار است در 20 آگوست برگزار شود.

 

گفتنی است دسته‌ی اکسپرس انتری برنامه‌ی مهاجرت استانی جزیره‌ی پرنس ادوارد با سیستم اکسپرس انتری فدرال در ارتباط است و به این استان اجازه می‌دهد متقاضیان دسته‌های تجربه‌ی کانادایی، مشاغل فنی نیازمند مهارت و اسکیلد ورکر فدرال را برای اقامت دائم انتخاب کند.

 

گفتنی است متقاضیانی که از طرف استان انتخاب می شوند در سیستم جامع رتبه بندی 600 امتیاز اضافی کسب می‌کنند و بدین ترتیب در دور بعدی حتما برای آن‌ها نیز دعوتنامه صادر خواهد شد. دسته‌ی مهاجرتی Labour Impact نیز مختص اتباع خارجی است که از طرف یک کارفرمای مقیم جزیره‌ی پرنس ادوارد پیشنهاد کار معتبر دریافت کرده‌اند و از حمایت او برخوردار هستند. این دسته به اکسپرس انتری مرتبط نیست.

 

حداقل امتیاز متقاضیان اکسپرس انتری و Labour Impact اعلام نشده است. شایان ذکر است که علاقه‌مندانی که مایل هستند از طریق اکسپرس انتری، Labour Impact یا Business Impact از طرف استان انتخاب شوند می‌بایست در گام نخست تمایل خود را با ارائه‌ی Expression of Interest اعلام کنند. همچنین گفتنی است حداقل امتیاز متقاضیان دسته‌ی Business Impact بوده است. متقاضیانی که از طریق این مسیر مهاجرتی در تاریخ 16 جولای دعوتنامه دریافت کرده‌اند درBusiness Impact: Work Permit Stream دارای پروفایل Expression of Interest بوده‌اند.

 

متقاضیان واجد شرایط سپس وارد صف انتظار اکسپرس انتری می‌شوند و بر اساس پاسخ‌هایی که در ابراز تمایل خود اعلام کرده اند رتبه بندی می‌گردند. باید توجه داشت که ابراز تمایل یا Expression of Interest درخواست نیست بلکه صرفا اقدامی است برای اعلام تمایل متقاضی به برنامه‌ی مهاجرت استانی جزیره پرنس ادوارد تا او را برای انتخاب در نظر بگیرد. سپس متقاضیانی که بالاترین امتیاز را دارند طی پذیرش‌های ماهانه دعوت به ارائه درخواست اقامت می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!